![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We worden geleid door een hoop idioten, als ik die term nog mag gebruik. (Dacht eerst mongolen te schrijven maar die groep is duidelijker zichtbaar in de samenleving dus die zal zich eerder gekwetst voelen dan de idioot met zijn lage IQ. Niemand zal er wel iets op tegen hebben dat ik 'idioot' en 'zijn' gebruik en niet 'idiote' en 'haar'. Uiteindelijk zijn er in de werkelijkheid meer domme mannen dan vrouwen. Dat mag ik nog zeggen. Dat er ook meer slimme mannen dan slimme vrouwen zijn vermoedelijk niet. Al is dat even waar.*) Misschien moet ik naar de mensen achter dit alles eerder verwijzen naar de xxxxxx of geraak ik dan in moeilijkheden met de non-binairen ? Wat een waanzin. Blijkbaar heeft de VRT een dienst die het hele archief moet afgaan om de poc's niet voor het hoofd te stoten, geleid door ene Jan Sulmont ... die vent moet nogal kunnen rationaliseren en blinde vlekken hebben om die job te kunnen doen en 's morgens zonder probleem in de spiegel te kunnen kijken. Waarom wordt FC De Kamioenen niet gewoon helemaal verboden ? Uiteindelijk bestaat die serie uit niet veel meer dan lachen met negatieve stereotypen van de naast zijn schoenen lopende zakenman, de frauderende garagist, de zuipende militair, de domme kuisvrouw, ... Mag dat zo maar ? Moet dat niet strafbaar zijn ? Oehoehoe .... aahaai ... wat doet dat allemaal die mensen die ondernemen en werken pijn. De serie kwetst zowat de halve maatschappij. Om de een of de andere reden is de VRT erin geslaagd om enkel de (VRT-)ambtenaar te ontzien. * ![]()
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1422 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1423 |
|
![]() Nou, ik had nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar zo zie je maar dat wokeness toch nog voor iets goed is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1424 |
|
![]() Één aflevering werd geschrapt omwille van het voorkomen van het woord 'negerin'. Nu vraag ik me af wat tegenwoordig het politiek correcte woord is voor 'negerin'. Ik vermoed 'niets'.
Men had beter de negatieve connotatie die sommigen bij het woord 'neger' hadden afgeschaft. In plaats daarvan heeft men zich laten leiden door de aanpak van rassenprblenen is de VS die het risico in zich dragen de tegenstellingen juist op de spits te drijven. Maar goed, als Amerikaanse quasi kolonie kan men waarschijnlijk niet veel meer verwachten van onze beleidsmensen als wat importoplossingen voor onnodig geïmporteerde problemen die hier eigenlijk niet aan de orde waren. De oplossing veroorzaakt hier de kwaal. Laatst gewijzigd door Bach : 27 juli 2022 om 03:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1425 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Sovjetisering van het Westen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1426 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Negro is ook niet meer ok in de VS, hoor. Zelf begrijp ik ook niet waarom. Het slaat als een tang op een varken allemaal.
Laatst gewijzigd door Weyland : 27 juli 2022 om 04:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1427 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Zelf vind ik FC De Kampioenen wel eens leuk. Een onderschatte reeks waarop neergekeken wordt met absurde vaak zwarte humor (de scène waar Fernand zelfmoord wil plegen gevolgd door een lachband blijf ik het grofste vinden), maar niet serieus genomen wegens het Vlaamse karakter ervan. Het is nog steeds niet op Brits niveau uiteraard, al probeert het wel die humor te hebben soms. Laatst gewijzigd door Weyland : 27 juli 2022 om 05:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee afleveringen van De Kampioenen gaan niet meer uitgezonden worden omdat er een voor pedofilie aangeklaagde acteur in optreed als gastacteur. Gaat VRT-radio ook stoppen met Michael Jackson spelen ? Bende wokeschizofrenen.
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1429 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Volksrepubliek Wallonië is wat dat betreft reeds decennia in die richting aan het evolueren.
![]() |
#1431 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Tout ceux qui ne sont pas d'accord avec nous sont des fascistes." (qu'il faut tabasser pour leur faire changer d'avis)
Laatst gewijzigd door Weyland : 27 juli 2022 om 09:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1432 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan echt niet , daarvoor maak ik een uitzondering. ik kan onmogelijk die pulp een plaats geven naast Dante of Herge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://iframe.openbook.pub/books/he...van+GroenLinks Hier nu een voorbeeldje uit holland |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1435 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Wat fc de kampioenen betreft: misschien schieten de sheeple nu wakker over wat er aan de hand is als de eindeloze herhalingen van hun favoriete bagger soap uitgedund worden, ze mogen helemaal opgedoekt worden en niet voor het woordgebruik. ![]() Ik wil de stoere weleens zien die mij kan verhinderen om een zwarte een NEGER te noemen of om gelijk welk woord te gebruiken...ALLOCHTOON is er nog zo ene.. ![]()
![]() |
![]() |
#1436 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om de makke Vlaming eindelijk voor zichzelf op te doen komen pak je hem of FC De Kampioenen of zijn bier af. Vooral doen, zeg ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog even, en we hebben de jaren 50 terug bijgebeend. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/07...nen-geschrapt/
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 27 juli 2022 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat dat van dat onbestraft blijven betreft, ik heb nu geen klein mannen, maar de moment dat er ene met zijn gore fikken aan zou zitten kan die alleen maar hopen dat de flikken hem voor mij te stekken hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1439 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door Weyland : 27 juli 2022 om 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1440 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zulke mensen authoriteit geven, zeker? Neen, bedankt. Echt iemand die op de golven van de huidige wind surft. Wat afleveringen van decennia geleden censureren omdat 1) het woord 'neger' (lol, n-woord) erin voorkomt en 2) de VS dit ook doen. De slinger slaat zeker door, dat hij het graag hoort of niet. Hier is niks progressie aan. Zeker het verleden censureer je niet zomaar, vind ik. Waarom gewoon niet het woord neger nu achterwege laten en het verleden laten voor wat het is? Veel te moeilijk precies. Laatst gewijzigd door Weyland : 27 juli 2022 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |