![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14441 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En 'niet de eersten en de besten' dat moet gij eerst aantonen hé ipv van klakkeloos over te nemen van een fluitsite of een boek Citaat:
Je hebt net aangetoond dat gij van toeten of blazen wist |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14442 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
...een stijlbreuk met neercrashende of landende schotels van de jaren 60 dus Citaat:
de algemene bedoeling van een radar is dat het radiosignalen uitzend en na ( eventuele ) reflectie terug ontvangt om zich dan een beeld te kunnen vormen van het object. ( Een (actieve) sonar idem dito maar dat is dan met geluidsgolven ) Doe je dat meerderen ( langs verschillende zijden ) heb je principieel méér info En uiteraard zijn die dingen al lang hun basics ontgroeid. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14443 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is of dit ons moet verwonderen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 april 2016 om 11:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14445 |
Banneling
|
![]() Dat hangt af van de graad van wereldvreemdheid (of is het goedgelovigheid?) waarin je zit....
Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 april 2016 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd...
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 6 april 2016 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14447 |
Banneling
|
![]() Flauwe grappenmakers die wikipedia-pagina's aanpassen.
Ben jij echt militair geweest?? Bekijk deze bron eens, van echte mensen die echte veiligheidsmachtigingen toekennen: http://diplomatie.belgium.be/nl/over...structuur/nvo/ Doe daar maar eens een aanvraag voor een "cosmic top secret"! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 april 2016 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. NATO has established a central distribution point for the receipt and distribution of NATO documents within each NATO member nation. The central distribution point for the United States is the Central U.S. Registry (CUSR) located in the Pentagon. The CUSR establishes subregistries at U.S. Government organizations for further distribution and control of NATO documents. Subregistries may establish control points and sub-control points as needed within their activities for distribution and control of NATO documents. COSMIC TOP SECRET, NATO SECRET and all ATOMAL documents must be transferred through the registry system. Other NATO classified information will be transferred as described below. Receipts are required for NATO material classified CONFIDENTIAL and above. a. NATO Organization, Command, Agency or Staff Contracts. Contractors normally will receive and send NATO classified information related to the NPLO, NATO Management Agency, Research Staff or command contract through the CUSR, a subregistry, a control point or other office established at a DoD Component for this purpose. If instructions are not provided by the contracting agency, contractors should contact the CSO for guidance. b. Infrastructure and non-NATO Contracts. Classified information involved in NATO infrastructure contracts or non-NATO contracts awarded by a NATO member nation will be transferred through channels described in Chapter 6 of this handbook. 2. COSMIC TOP SECRET, NATO SECRET, NATO CONFIDENTIAL and all ATOMAL documents must be double wrapped in the same manner as equivalent U.S. classified documents, except that the inner wrapper is to be marked with the appropriate NATO markings. NATO RESTRICTED documents do not required double wrapping. (CHAPTER 10. NORTH ATLANTIC TREATY ORGANIZATION (NATO) SECURITY PROCEDURES) Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 april 2016 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14449 |
Banneling
|
![]() Allez, ik zal mijn pedagogisch geduld bijeenrapen en voor de zoveelste keer een paar volwassen mannen proberen uit te leggen dat niet alles wat op internet te vinden is, waar is.
Hier gaan we voor de 1143ste keer: HO, je geeft geen bronvermelding? Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 april 2016 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal nog niet zijn. U bent zich belachelijk aan het maken.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 april 2016 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14451 |
Banneling
|
![]() Uw bron graag.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 april 2016 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gaf u de bron. De rest zoekt u zelf maar op. Wat ik en anderen kunnen vinden, kan u ook. Tenminste indien u wilt. U lijkt me wat aan de luie kant.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 april 2016 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14453 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14454 |
Banneling
|
![]() Ik heb me vergist, blijkbaar is dat wel een NATO-secutity clearnce level die zulke naam heeft.
Ik zat met de Belgische benamingen in mijn hoofd. Mijn excuses. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die vergissing is te wijten aan gebrek aan informatie. Als we u hadden moeten geloven dan was het weer een of andere fantast die dingen volschreef op Wikipedia over een zogenaamde 'cosmic top secret'...
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 april 2016 om 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14456 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met wiki is het altijd opletten geblazen vandaar dat ik deze bron heb geraadpleegd: http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi...&cn=2000032432 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Checken en dubbelchecken.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 april 2016 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14459 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14460 |
Banneling
|
![]() Heb je dat al gedaan met de gepensioneerde Amerikaanse adjudant zijn bijverdienste?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 april 2016 om 15:55. |
![]() |
![]() |