![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14442 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is misschien wat off topic maar ook niet helemaal: de redenering ivm de lockdown was deels gebaseerd op het feit dat tijdelijke maatregelen weinig veranderen aan de transmissie over de tijd heen. Hoe zou het echter komen dat het apenpokkenvirus op dit moment lijkt te verdwijnen, hoewel de condities althans oppervlakkig gezien niet eens noemenswaardig zijn gewijzigd (behalve evt. in Frankrijk en Duitsland waar er al sterk gevaccineerd werd, maar ook in ons land verdwijnt het nu haast volledig hoewel de vaccinatie zeer beperkt was). Welke variabele zou dit kunnen verklaren (ook een 'seizoenseffect' lijkt hier moeilijk voorstelbaar)?
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 16 oktober 2022 om 02:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14444 |
Minister-President
|
![]() https://www.knack.be/factcheck/factc...-grafeenoxide/
Factcheck van Knack : zit er grafeenoxide in de vaccins? Antwoord : neen, want het staat niet op de ingrediëntenlijst die de producent heeft medegedeeld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14445 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen fact-check, dat is het punt.
Stelling Danone gebruikt verboden middelen Fact check Nee, want het staat niet op de lijst van ingrediënten Dommer dan dat wordt het niet, doe dan geen fact check als je het niet grondig kan nakijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14447 |
Minister-President
|
![]() Precies, dat is mijn punt. Snap je, Morte Vivante?
Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 18 oktober 2022 om 06:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14448 |
|
![]() ja dat snap ik. Ik snap ook dat farmabedrijven wettelijk verplicht zijn om de volledige samenstelling van hun producten door te geven aan de regulerende autoriteiten, en dat een overtreding vervolgd kan worden, met alle potentieel financiele gevolgen vandien. De aandeelhouders van pfizer zouden content zijn.
Volgens knack komt de claim van ne gast die tijdens een openbare zitting in de Caraiben beweert dat em "interne documenten van Pfizer heeft die dat bewijzen". Die "interne documenten" zijn online niet eenvoudig te vinden, dus moeten we die meneer maar op zijn woord geloven. Verder heeft een "onderzoeksgroep" in Spanje geclaimd dat het vaccin voor meer dan 99% uit grafeenoxide bestaat (knap, dat zou een zwarte oplossing geven terwijl het vaccin een transparante oplossing is. Soit, das maar een detail). Die "analyse" is nooit herdaan bij mijn weten, hoewel het relatief eenvoudig is om de aanwezigheid van grafeenoxide in een oplossing aan te tonen. Wat weerhoudt de wappies ervan om dat experiment te herhalen? edit: 2 minuten googlen en de wappie-experimenten van grafeenoxide zijn er al blijkbaar. Das nu eens een rabbithole waar ik tijd noch goesting in heb.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 18 oktober 2022 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14449 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 18 oktober 2022 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14450 | |
|
![]() Citaat:
(van de US overheid zelf, dus ik neem aan dat het "waar" is.) Die aandeelhouders zitten daar alleen iets mee in, als de opbrengst van de fraude groter is dan de boete. Auto constructeurs werken op net dezelfde manier.
![]() |
![]() |
#14451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat gezegd, er zit geen grafeen in die spuitjes. Maar je hebt gelijk dat "we zijn op 't lijstje gaan kijken" geen fact check is. Of in elk geval een zwakke. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 oktober 2022 om 04:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14452 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mijn vraag. Bestaan daar epidemiologische gegevens over? Zo ja wat zou het mechanisme kunnen zijn?
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. Laatst gewijzigd door Valentinus : 19 oktober 2022 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14453 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35462637/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gaat over zelf gerapporteerde gevallen, in het geval van vaccin schade weten we dat dit altijd sterk ondergerapporteerd is, in het geval van covid wordt dit wel beter bijgehouden omdat het wettelijk moet in de VS. https://www.nature.com/articles/s415...20of%20vaccine. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14455 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#14456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14457 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 22 oktober 2022 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) de eerder gegeven vaccins waren paardendosissen die ongelofelijk hevige immuunreacties opwekten. Dat was normaal, ze waren gefinetuned voor bejaarden. Maar door die zotte dosissen in te spuiten bij mensen met een gezond immuunsysteem kregen we al die nare bijwerkingen, die men met andere vaccins veel minder had: mensen die 1 of 2 dagen gewoon "plat" zijn, heel zere arm, allerlei rare ontstekingen in het lichaam... Dat was hier besproken destijds. 2) we weten nu ook dat het enige "beschermingseffect" van het vaccin gewoon een "acute genezingsfase verwekken" is, wat U die bescherming van een maand of 2 maanden lijkt te geven. Dat krijg je uiteraard ook met veel en veel kleinere dosissen. 3) Het intramusculair injecteren heeft grotere risico's om verkeerd gezet te worden en om "intraveneus" te gaan, wat nare effecten in gans het lichaam veroorzaakt. De vraag is wel of dat soort injecties een echte NIEUWE bij te leren epitoop zal kunnen veroorzaken met voldoende sterkte. Het feit dat men zo laconiek doet over "oude of nieuwe, 't heeft geen belang" lijkt erop te wijzen dat men de hoop op "bijbenen" van de immuniteit een beetje laten varen heeft, en gewoon een tijdelijk effectje wil zien met een nieuwe "genezingsfase" die een maand of 2 zal meegaan op zijn best. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14459 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(Overigens is het idd wel grappig om op mijn 'oproepingsbrief' voor de nieuwe booster te lezen dat het vaccin tegen Covid heel goede bescherming biedt, maar dat die 'na enkele weken' wel begint af te nemen. ![]()
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 22 oktober 2022 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |