![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14461 |
Minister-President
|
![]() vanmorgen een van de eerste site's die ik bezoek is van Youn Sun nah, een Koreaanse jazz zangeres, die in Parijs woont. Is al vier jaar dat ze nog in de buurt een optreden heeft gedaan tot deze morgen ik een Belgische vlag zie staan met Doornik als locatie, Amai zeg als ik den datum zag 27/06 op mijn verjaardag als dat geen geschenk is.
Direct enkele tickets besteld. https://www.younsunnah.com/dates/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#14462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mysterieuze kabouterhuisjes duiken op in bos in Grobbendonk: “Fantastisch voor groot en klein”
![]() Zalig, dat deden wij vroeger ook soms met de jeugdbeweging, met de kleinsten naar het bos trekken om er - net iets minder professionele - huisjes voor kabouters te bouwen. Tegenwoordig hangt men er maar wat rond, dikwijls met voor de oren pijnlijk lelijke muziek uit een boombox schellend. Hopelijk krijgt dit navolging. In het speelbos wel. We zijn met teveel ondertussen om zomaar overal in de weinig overblijvende natuur te beginnen rommelen. Leave-no-trace.
![]() |
#14463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verheug mij op vanavond.
Dochter en ik gaan naar jaarlijkse gewoonte naar het Brussels Volkstejoêter (theater). Het toneelstuk dat we gaan kijken = kip-kap maison. Verleden jaar was het "un air de famille". Dit natuurlijk volledig in't echt Brussels, mijn thuis- en lievelingstaal ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ieder project waar de Woke directie van Disney Corp de laatste jaren hun kleverige handjes op leggen presteert....laat ons zeggen......ondermaats...
Zo waren ze bij Disney ook op het geniale idee gekomen om "Sneeuwwitje" eens serieus te moderniseren en van de hoofdpersonage een soort moderne onafhankelijke vrouw te maken...... Produktiekosten een paar honderd miljoen dollar....Eerste inkomsten geen 50 miljoen dollar (bij geliefde films zijn de produktiekosten er al in de eerste 3 dagen uit)en zal het na een weekje nu bergaf gaan met de inkomsten en zullen bioscopen alweer uitzien naar andere films om hun verkoop van knabbeltjes en gekleurd suikerwater op peil te houden.... De boekhouding van Disney zal tevreden zijn .Vroeger kon je dat nog vervroegd in het DVD circuit duwen,tegenwoordig ongetwijfeld in de andere Disney mediakanalen maar het wordt onwaarschijnlijk dat ze er hun kosten gaan uit halen.... Sommige verhaallijnen kun je na 70 jaar wel eens opnieuw verfilmen,maar KOM NIET AAN EEN VERHAALLIJN .Dit verhaal is altijd al een "feel-good" verhaal geweest voor de ganse familie de zondagnamiddag in de bioscoop,NIET een soort socio-cultureel statement wat de woke filmdirecties er van willen maken.....ten koste van het bedrijf Disney ! Laatst gewijzigd door kelt : 24 maart 2025 om 06:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je door de kathedralen van Europa wandelt besef je dat Europeanen nooit iets beter gaan bouwen. Deze maatschappij is versteend in een christelijke tombe. De enige oplossing is; het eeuwige uitwisselen van geld.
![]() |
#14466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de Nederlanders zo druk bezig waren met geld dat ze je gerust lieten, hij is 24 keer verhuisd.
![]() |
#14467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herinnerd worden aan de waarom, en Zijn uitgestoken hand in praktijk zien.
Uit het niets, de grootste rijkdom ontvangen. En we zijn nog niet eens aan de finishlijn. Soli Deo gloria !
![]() |
#14468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grandeur en gehoorzaamheid. ^^ "Sic transit gloria mundi!" Het eeuwige protest....
![]() |
![]() |
#14469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh zo moeilijk ![]()
![]() |
![]() |
#14470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben als arme mens toch de rijkste mens ter wereld.
![]() |
#14471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#14472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schatrijk!!!
Met 0 euro lol
![]() |
#14473 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14474 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#14475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds de tweede inval in Oekraïne en daaropvolgende economische maatregelen tegen Rusland zijn de conference peren terug lekker. Is het omdat lagere prijzen voor een vlottere doorstroming zorgen en de peren niet overrijp in de winkel liggen of is het omdat de betere peren niet meer worden uitgevoerd ? Ik weet het niet. Alleszins, ik eet terug zeer graag peren. Lang leve de groene, weg met de gele.
![]()
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Gaza-stad 2025 = Berlijn 1945 Gennez, De Sutter en co tegen houten palen in Breendonk Laatst gewijzigd door Vlad : 16 april 2025 om 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.arborix.be/nl/pyrus-comm...GZZ78Nen1DduVz
![]() |
![]() |
#14478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarnet even meegeholpen tijdens een politieachtervolging; de weg versperd voor een brommertje door te slalommen waarop de vluchter het ding tegen de grond smeet en het op een lopen zette.
![]()
![]() |
#14479 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let maar op met dergelijke fratsen. Straks is de schade aan de bromfiets uw fout.
![]() |
#14480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn businessmodel: gratis.