![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14561 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een theorie is eerder een voorstel, een uitwerking van een idee. Het veronderstelt niets maar geeft slechts een mogelijke interpretatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14562 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De mainstream media toch...
Er zijn sterke aanwijzingen dat de aanslag op een belangrijke moskee een inside job was. CNN had zelfs eerst dit als headline, maar na enkele uren was het al veranderd na een andere minder veelzeggend artikel dat niet meer over inside job spreekt... blijkbaar was het te "hot". ![]()
![]() |
![]() |
#14563 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alsge u bedenkt dat diegeenen met de grootste smoel & kortste geschiedenis ontwikkeling op wereld gebeid (h)Amrikanen heeten dan is het ook LOGISCH dat geheime loge's gelijk die vrijmetselende macconics al eeuwen HET rijkere soort zijn met alle geplande gevolgen vandien . Niet dat ik daar tevreden met ben maarja wees er maar ZEKERS van dat het een inside job was gelijk huidige mafia cia's & zo . En wat daar gebeurt kan hier ook morgen als we kijken naar P.Fortuin en zen belager . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14564 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet meer als titel maar wel als subtitel omdat het verhaal ondertussen is aangevuld en uitgebreid. Een gangbare praktijk bij CNN, maar dat zeg je er uiteraard niet bij. (selectiviteit, nietwaar?) En 'Too hot'? Je suggereert hier weer vanalles, Exodus ZONDER effectief te zeggen wat je suggereert. ![]() Het is algemeen geweten dat het Irakese leger geïnfiltreerd is door opstandelingen die naar een open burgeroorlog streven. Dat zij medeplichtig zijn aan deze aanslag is een bijna zeker. In die zin is die 'inside job' dus een open deur. Hierbij de volledige tekst die je ons onthoud : http://www.cnn.com/2007/WORLD/meast/06/13/iraq.main/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14565 |
Banneling
|
![]() ne topic mé 1457 posts zien we niet veel ...zou het een voorteken zijn hmmm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14566 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens nog voor de geintresseerden onder ons, ik heb al eerder aangegeven dat ook wetenschap 'geleid' wordt door de vrijmetselaarij. (btw in deze context bedoel ik altijd de hogere graden). Maar nu schijnen de formules die de wetenschap gebruikt, bv H2O, G, etc etc. ook afgeleide symbolen te zijn van de vrijmetselaarij. Ik ga me hier eens wat meer in verdiepen want dat vind ik verdomd intressant! Meer mensen hier daar in geintresseerd? Nuff Said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 juni 2007 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14567 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14568 |
Minister
|
![]() Ik kan niet wachten op de resultaten van die 'verdieping'!
![]() |
#14569 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Franse vrijmetselarij had 200 jaar geleden alvast meer dan 40 graden (zie het gelinkte artikel van enkele posts terug), maar ik weet niet of daar vandaag nog iets van overblijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14570 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tot hoger dan 40. Ook nu. Nuff Said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14571 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14572 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14573 |
Banneling
|
![]() Een lijstje met bronnen zou niet misstaan.
Zaag toch zo niet. Zoals ik al eerder gezegd heb, zijn er nog heel wat boeken met hogere prioriteit in mijn lijstje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14574 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ga nou gewoon eerst een boek lezen van Icke en kom dan wat geinformeerder terug dan je nu bent. En knal ook af en toe even naar je rechterhersenhelft, want je lijkt me TE gevangen in je linkerhersenhelft. ok? Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 juni 2007 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14575 | |
Banneling
|
![]() Voor de geintresseerden:
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 juni 2007 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14576 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hou toch eens op met in je arrogantie iedereen die niet volledig met jou akkoord gaat voor te stellen als onvoldoende geïnformeerd. Je bent al even erg als [********] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14577 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
O ja en pas op voor videospellen!! Die zitten propvol NWO-subliminals, en nee, dat is geen grap van mij! Had je meer over de NWO gelezen dean had je dat geweten. Citaat:
Rustig maar. Ik vind echter nog steeds dat je geen uitspraken over het werk van Icke kan doen, als je die boeken niet gelezen hebt. En ja, zolang je die niet gelezen hebt, vind ik je onvoldoende geinformeerd. Zo simpel is dat. En daar je ze niet gelezen hebt, kan je er geen uitspraak over doen en dat doe je wel. sorry hoor, maar dat vind ik nou juist getuigen van arrogantie. Verder hoeven mensen helemaal niet met me akkoord te gaan, dat heb ik al zo vaak gezegd. En laat verder maar want ik vind je reacties maar zo zo. No hard feelings though. ![]() Nuff Said Pin d'Ar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14578 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij computerspellen heb ik nog niet veel subliminals gemerkt. Citaat:
![]() Citaat:
Jij doet trouwens zelf vaak uitspraken over onderwerpen waar je véééél minder over weet dan wat ik over Icke weet ![]() Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 15 juni 2007 om 10:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14579 |
|
![]() Ik vind niet dat je Pindar van arrogantie kan beschuldigen. Ik ga akkoord met hem dat je niet kan oordelen over Icke voordat je tenminste een van zijn boeken hebt gelezen.
![]() |
![]() |
#14580 | ||
|
![]() Citaat:
Maar... doe de test op welke hersenhelft je dominant bent. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 15 juni 2007 om 10:31. |
||
![]() |
![]() |