Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juni 2007, 16:39   #14561
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
De link tussen een gendefect en een phenotype is altijd complexer dan het op het eerste zicht gedacht werd, tgv secundaire effecten en (als het even mogelijk is, dus met uitzondering van de letale) adaptatie tov het defect.
Dit beaam ik toch net...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
Een theorie is een beredeneerde veronderstelling. Ik drukte me dus verkeerd uit.
Een theorie is eerder een voorstel, een uitwerking van een idee. Het veronderstelt niets maar geeft slechts een mogelijke interpretatie.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 16:48   #14562
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

De mainstream media toch...

Er zijn sterke aanwijzingen dat de aanslag op een belangrijke moskee een inside job was. CNN had zelfs eerst dit als headline, maar na enkele uren was het al veranderd na een andere minder veelzeggend artikel dat niet meer over inside job spreekt... blijkbaar was het te "hot".

Oud 14 juni 2007, 16:53   #14563
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht

Er zijn sterke aanwijzingen dat de aanslag op een belangrijke moskee een inside job was. CNN had zelfs eerst dit als headline, maar na enkele uren was het al veranderd na een andere minder veelzeggend artikel dat niet meer over inside job spreekt... blijkbaar was het te "hot".

Alsge u bedenkt dat diegeenen met de grootste smoel & kortste geschiedenis ontwikkeling op wereld gebeid (h)Amrikanen heeten dan is het ook LOGISCH dat geheime loge's gelijk die vrijmetselende macconics al eeuwen HET rijkere soort zijn met alle geplande gevolgen vandien .

Niet dat ik daar tevreden met ben maarja wees er maar ZEKERS van dat het een inside job was gelijk huidige mafia cia's & zo .

En wat daar gebeurt kan hier ook morgen als we kijken naar P.Fortuin en zen belager .
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 17:11   #14564
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht

Het 'inside job' verhaal staat nochtans nog steeds op de website hoor.

Niet meer als titel maar wel als subtitel omdat het verhaal ondertussen is aangevuld en uitgebreid.
Een gangbare praktijk bij CNN, maar dat zeg je er uiteraard niet bij. (selectiviteit, nietwaar?)

En 'Too hot'?

Je suggereert hier weer vanalles, Exodus ZONDER effectief te zeggen wat je suggereert.
Het is algemeen geweten dat het Irakese leger geïnfiltreerd is door opstandelingen die naar een open burgeroorlog streven.

Dat zij medeplichtig zijn aan deze aanslag is een bijna zeker.
In die zin is die 'inside job' dus een open deur.

Hierbij de volledige tekst die je ons onthoud :
http://www.cnn.com/2007/WORLD/meast/06/13/iraq.main/

Citaat:
Inside job suspected in Samarra blast

One U.S. military official said authorities have evidence the mosque bombing was an inside job, and 15 members of the Iraqi security forces have been arrested.
Maj. Gen. Benjamin Mixon told CNN's Karl Penhaul he thinks members of the Iraqi security forces guarding the site either assisted or directly took part in helping al Qaeda insurgents place and detonate explosives at the mosque's prayer-summoning towers, which are called minarets. (Watch the aftermath of the blast, which the U.S. general reportedly says is the work of al Qaeda insurgents )
"He told me there was no evidence at all that this was an attack using mortars or anything of the like and said, in his words, that this was an inside job," Penhaul said.
Mixon said an additional Iraqi army brigade will be sent to Samarra. So far, there have been no reports of sectarian clashes in the city.
A U.S. military spokesman, who would not comment on specific operations, said American forces "continue to conduct the operations we do normally."
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 17:23   #14565
duncan
Banneling

Standaard

ne topic mé 1457 posts zien we niet veel ...zou het een voorteken zijn hmmm.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 08:21   #14566
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Alsge u bedenkt dat diegeenen met de grootste smoel & kortste geschiedenis ontwikkeling op wereld gebeid (h)Amrikanen heeten dan is het ook LOGISCH dat geheime loge's gelijk die vrijmetselende macconics al eeuwen HET rijkere soort zijn met alle geplande gevolgen vandien .

Niet dat ik daar tevreden met ben maarja wees er maar ZEKERS van dat het een inside job was gelijk huidige mafia cia's & zo .

En wat daar gebeurt kan hier ook morgen als we kijken naar P.Fortuin en zen belager .
Helemaal mee eens!!! De HELE wereld -politiek wordt o.m. gevormd door de hogere graden van de vrijmetselaarij. Officieel gaan ze tot 33, maar in werkelijkheid gaan ze tot boven de 40.
Overigens nog voor de geintresseerden onder ons, ik heb al eerder aangegeven dat ook wetenschap 'geleid' wordt door de vrijmetselaarij.
(btw in deze context bedoel ik altijd de hogere graden). Maar nu schijnen de formules die de wetenschap gebruikt, bv H2O, G, etc etc.
ook afgeleide symbolen te zijn van de vrijmetselaarij.
Ik ga me hier eens wat meer in verdiepen want dat vind ik verdomd intressant! Meer mensen hier daar in geintresseerd?

Nuff Said

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 15 juni 2007 om 08:23.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 08:22   #14567
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Helemaal mee eens!!! De HELE wereld -politiek wordt o.m. gevormd door de hogere graden van de vrijmetselaarij. Officieel gaan ze tot 33, maar in werkelijkheid gaan ze tot boven de 40.
Overigens nog voor de geintresseerden onder ons, ik heb al eerder aangegeven dat ook wetenschap 'geleid' wordt door de vrijmetselaarij.
(btw in deze context bedoel ik altijd de hogere graden). Maar nu schijnen de formules die de wetenschap gebruikt, bv H2O, G, etc etc.
ook afgeleide symbolen te zijn van de vrijmetselaarij.
Ik ga me hier eens wat dieper in verdiepen want dat vind ik verdomd intressant! Meer mensen hier daar in geintresseerd?

Nuff Said

Pin d'Ar
Ja daar zou ik wel eens meer over willen weten.
Oud 15 juni 2007, 08:38   #14568
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ga me hier eens wat meer in verdiepen want dat vind ik verdomd intressant! Meer mensen hier daar in geintresseerd?
Ik kan niet wachten op de resultaten van die 'verdieping'!
Oud 15 juni 2007, 08:40   #14569
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
De Schotse rite gaat tot 33 graden. 33 is een heilig getal uit de Kabballa.

De Franse vrijmetselarij had 200 jaar geleden alvast meer dan 40 graden (zie het gelinkte artikel van enkele posts terug), maar ik weet niet of daar vandaag nog iets van overblijft.
Oud 15 juni 2007, 08:44   #14570
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
De Schotse rite gaat tot 33 graden. 33 is een heilig getal uit de Kabballa.

De Franse vrijmetselarij had 200 jaar geleden alvast meer dan 40 graden (zie het gelinkte artikel van enkele posts terug), maar ik weet niet of daar vandaag nog iets van overblijft.
Zoals gezegd gaat de officiele versie tot 33, en daarna, maar niet officieel,
tot hoger dan 40. Ook nu.

Nuff Said

Pin d'Ar
Oud 15 juni 2007, 08:57   #14571
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals gezegd gaat de officiele versie tot 33, en daarna, maar niet officieel,
tot hoger dan 40. Ook nu.
Zijn daar behalve Alex Jones en David Icke ook bronnen voor?
Oud 15 juni 2007, 09:19   #14572
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Zijn daar behalve Alex Jones en David Icke ook bronnen voor?
Ja, maar begin nou eerst maar eens een boek te lezen van Icke.

Pin d'Ar
Oud 15 juni 2007, 09:24   #14573
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja
Een lijstje met bronnen zou niet misstaan.

Citaat:
begin nou eerst maar eens een boek te lezen van Icke.
Zaag toch zo niet. Zoals ik al eerder gezegd heb, zijn er nog heel wat boeken met hogere prioriteit in mijn lijstje.
Oud 15 juni 2007, 09:26   #14574
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Een lijstje met bronnen zou niet misstaan.

Zaag toch zo niet. Zoals ik al eerder gezegd heb, zijn er nog heel wat boeken met hogere prioriteit in mijn lijstje.
Ik blijf gewoon zagen, zoals ik wens te zagen!
Ga nou gewoon eerst een boek lezen van Icke en kom dan wat
geinformeerder terug dan je nu bent. En knal ook af en toe even naar
je rechterhersenhelft, want je lijkt me TE gevangen in je linkerhersenhelft.
ok?

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 15 juni 2007 om 09:27.
Oud 15 juni 2007, 09:28   #14575
Pindar
Banneling

Standaard

Voor de geintresseerden:

Citaat:
Club Conspiracy is a brand new place for people to exchange information and ideas about the "New World Order." We encourage you to remain anonymous. To meet people from your city, search "members" for location.

After you register, you can participate in the forums, post articles and links, and contact people privately.
http://www.clubconspiracy.com/

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 15 juni 2007 om 09:28.
Oud 15 juni 2007, 09:53   #14576
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik blijf gewoon zagen, zoals ik wens te zagen!
Ga nou gewoon eerst een boek lezen van Icke en kom dan wat
geinformeerder terug dan je nu bent. En knal ook af en toe even naar
je rechterhersenhelft, want je lijkt me TE gevangen in je linkerhersenhelft.
ok?
Ik heb boeken gelezen van Erich Von Däniken en Immanuel Velikovsky tot Stephen Hawking. Van beroep ben ik IT consultant en van hobby doe ik webdesign en wallpaper-design. Daarnaast speel ik soms een videospel, kijk ik regelmatig een film en doe ik regelmatig een road-trip door het land. Mijn hersenhelften worden dus allebei frequent gestimuleerd en ik heb best wel heel was research achter de rug.

Hou toch eens op met in je arrogantie iedereen die niet volledig met jou akkoord gaat voor te stellen als onvoldoende geïnformeerd. Je bent al even erg als [********]
Oud 15 juni 2007, 09:59   #14577
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb boeken gelezen van Erich Von Däniken en Immanuel Velikovsky tot Stephen Hawking.
Je en? Ik ook.

Citaat:
Van beroep ben ik IT consultant en van hobby doe ik webdesign en wallpaper-design. Daarnaast speel ik soms een videospel, kijk ik regelmatig een film en doe ik regelmatig een road-trip door het land. Mijn hersenhelften worden dus allebei frequent gestimuleerd en ik heb best wel heel was research achter de rug.
klinkt leuk maar uit je reacties blijkt anders, sorry.
O ja en pas op voor videospellen!! Die zitten propvol NWO-subliminals,
en nee, dat is geen grap van mij! Had je meer over de NWO gelezen dean had je dat geweten.

Citaat:

Hou toch eens op met in je arrogantie iedereen die niet volledig met jou akkoord gaat voor te stellen als onvoldoende geïnformeerd. Je bent al even erg als.
Mischien wel, mischien niet En ik bedoel het echt niet arrogant.
Rustig maar. Ik vind echter nog steeds dat je geen uitspraken over het werk van Icke kan doen, als je die boeken niet gelezen hebt.
En ja, zolang je die niet gelezen hebt, vind ik je onvoldoende geinformeerd.
Zo simpel is dat. En daar je ze niet gelezen hebt, kan je er geen uitspraak over doen en dat doe je wel. sorry hoor, maar dat vind ik nou juist getuigen van arrogantie.
Verder hoeven mensen helemaal niet met me akkoord te gaan, dat heb ik al zo vaak gezegd.

En laat verder maar want ik vind je reacties maar zo zo.
No hard feelings though.

Nuff Said

Pin d'Ar
Oud 15 juni 2007, 10:07   #14578
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
O ja en pas op voor videospellen!! Die zitten propvol NWO-subliminals,
en nee, dat is geen grap van mij! Had je meer over de NWO gelezen dean had je dat geweten.
Er zitten veel meer subliminals in TV-uitzendingen en films dan in computergames. Ik kijk dan ook bewust quasi geen TV meer.

Bij computerspellen heb ik nog niet veel subliminals gemerkt.

Citaat:
Mischien wel, mischien niet En ik bedoel het echt niet arrogant.
Rustig maar. Ik vind echter nog steeds dat je geen uitspraken over het werk van Icke kan doen, als je die boeken niet gelezen hebt.
Ik vind evenmin dat je uitspraken over Adolf Hitler kunt doen zonder Mein Kampf en The House That Hitler Built te lezen.

Citaat:
En ja, zolang je die niet gelezen hebt, vind ik je onvoldoende geinformeerd.
Zo simpel is dat. En daar je ze niet gelezen hebt, kan je er geen uitspraak over doen en dat doe je wel. sorry hoor, maar dat vind ik nou juist getuigen van arrogantie.
Ik kan mij gewoon niet eens voorstellen dat mijn idee over Icke zou veranderen na het lezen van zijn boeken, omwille van de uren die ik al aan zijn films heb besteed.

Jij doet trouwens zelf vaak uitspraken over onderwerpen waar je véééél minder over weet dan wat ik over Icke weet

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 15 juni 2007 om 10:07.
Oud 15 juni 2007, 10:29   #14579
exodus

Standaard

Citaat:
Hou toch eens op met in je arrogantie iedereen die niet volledig met jou akkoord gaat voor te stellen als onvoldoende geïnformeerd. Je bent al even erg als [********]
Ik vind niet dat je Pindar van arrogantie kan beschuldigen. Ik ga akkoord met hem dat je niet kan oordelen over Icke voordat je tenminste een van zijn boeken hebt gelezen.
Oud 15 juni 2007, 10:31   #14580
exodus

Standaard

Citaat:
Ik heb boeken gelezen van Erich Von Däniken en Immanuel Velikovsky tot Stephen Hawking. Van beroep ben ik IT consultant en van hobby doe ik webdesign en wallpaper-design. Daarnaast speel ik soms een videospel, kijk ik regelmatig een film en doe ik regelmatig een road-trip door het land. Mijn hersenhelften worden dus allebei frequent gestimuleerd en ik heb best wel heel was research achter de rug.
Dat weten we zo onderhand al wel illusion...

Maar... doe de test op welke hersenhelft je dominant bent.

Citaat:
This program provides informations about your dominant brain hemisphere, your information processing ways and so on. About 20 questions are given. 'Correct' answer does not exist, just select an item you like or think plausible.

Laatst gewijzigd door exodus : 15 juni 2007 om 10:31.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be