![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1441 |
Minister-President
|
![]() Voor mij ne Quadrupple
![]() |
#1442 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Voor de leeuwin een quadruple (dat is toch een triple met een jenever-ix erbij he?).
Ziezo...met nog een bokaal borrelnootjes erbij ...want het kaat koet ier. en zorg goed voor de kleine leeuwtjes, vooral hun tanden poetsen dat ze die later eens kunnen laten zien, en goed leren brullen.....want wij stomme Menapiërs hebben altijd op onzen koppix laten zitten... En nu mijn vliegende draak parkeren en tot morgenvroeg (manana por la manana para Txeki) faaif oo klok |
![]() |
![]() |
![]() |
#1443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jasper is naais!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1445 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() jes, somtaaims
Toen mijn goede vriend Baziel met zijn schoolkameraadjes aan zee was, en het water net aan het veranderen was van hoge tij in lage tij, riep hij de meute plots bij mekaar "Komaan mannen, rap, de zee is aan het aftrekken". Hallo From Vlaanderen, aai aam from Mol En voor mij nu een gewoon koffietje met een pak koekjes, dan ga ik toch eens proberen te tuinieren. Menapiërs aller paaldorpen, verenig u. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anyway giet mij maar nen Duvel uit.
![]() |
![]() |
#1447 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ons dialect is niet zo sappig, de meiden wel.
![]() ![]() Tanja Dexters, Ann Van Elsen, Liselotte Heylen, Anne-Marie Ilie (die stond vorige maal nog op de N-VA lijst, slim madammeke, en ook een beetje schoon) Bij alle miss-verkiezingen vragen ze eerst van waar je afkomstig bent, als je zeg van Mol, dan mag je niet meedoen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Niemand dorst? Ik wel, een glaasje water....pliiiiieeeees
Het Duveltje is voor deze avond, zware dag achter de rug....een knap staaltje van mis-management gezien vandaag..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1449 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zoveel werk gehad, dat ik niet eens meer tijd heb om een posting te doen en een Duveltje te drinken.....wat is het leven van een Menapiër toch zwaar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1451 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zondag.....brunchdag
De broodjes, de koffiekoeken, engels of continentaal buffet...het ligt klaar En ik in hoogst eigen persoon ga pannekoeken bakken Een glaasje cava kan ook, voor From Vlaanderen heb ik een fles gereserveerd Er is ook whisky of wiskey of bourbon voor Txiki en een dame blanche met een emmertje slagroom voor rarararaaa... Mijn eerste pannekoek eens bakken zie, een beetje flamberen, een bolletje ijs ertussen...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1453 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En wat hebben jullie gekregen voor vaderdag?
Ik niets, helemaal niets, noppes, nada, nothing, niets... Voor straf ga ik dadelijk een château Lestrille van 2005 buitmaken en leegmaken...wat zullen we nadien een plezier maken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moesten we iets krijgen vandaag?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1455 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Jep, een fles whisky, of een nieuwe stropdas, of een abonnement voor den Beirschot, of de laatste editie van Playboy, of een flesje parfum, of een bak Duvel, of een doos condooms met aardbeismaak, of het boek van ZjaanLuk Tikkenhaan of een bierkorf.....zo'n lange lijst, en ik heb niets gekregen....boehoehoehoe...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1456 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ben ik weer de enige met dorst?
![]() Woehahaha dat was een geweldige...nu nog een klacht voor overtreden van de vrijemeningsuitingsnelheid en dan den bak in... (p.s.: dat is maar om zeeeeer stout te zijn dat ik dat schrijf, misschien komt er dan hier wat meer volk) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1458 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Getverdrie, je hebt je gat nog niet gedraaid of ze hebben gans het café al leeggezopen...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1459 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mijn goede vriend Baziel komt niet op bij de verkiezingen. Hij heeft daar zijn redenen voor...familiale redenen...
Vader, Baziel senior dus, heeft ook eens op de lijst van de seeiveeipeei gestaan, en hij dacht dat hij burgemeester ging worden, en hij mocht dan ook nog op de dertiende plaats op de lijst, volgens hem een geluksplaats, want net boven hem stond Marieke van de Koster, een schoon meiske in haar jonge tijd, en Baziel had er nog altijd een klein oogje op. ![]() Bij de seeiveeipeei? Ja want bij de libelalen (dat is geen tikfout, maar Baziel sprak dat zo uit, omdat hij chinese les aan het volgen was), dat wilde hij niet, want de vorige verkiezingen hadden die minder stemmen gehaald dan ze leden hadden. ![]() En bij de sociolalen was hij uit de fanfare gegooid, omdat het enige wat hij op zijn trompet kon spelen het Ave Maria was. ![]() En de lijst van de vlamingganten stond al vol. ![]() ![]() Op de seeiveeipeei dan maar; zijn kiespubliek dat begon bij zijn familie: drie kiesgerechtigden: Baziel, Zulma zijn tedere echtgenote en Baziel junior. ...maar Baziel is geen burgemeester geworden, hij had twee stemmen, en het is daar dagenlang ambras geweest in het anders rustige huisje...wie van zijn eigenste familie nu eigenlijk niet voor hem had gekozen... ![]() ![]() ...en de twijfels werden nog groter, en de boosheid ook in evenredigheid, toen Marieke van de Koster hem in een speelse bui vertelde, dat ze ook op hem had gestemd.... ![]() Het leven van een kandidaat kan hard zijn. Voor mij een koffietje met een doos koekjes!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ne whiskey alstublief, goe peated
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |