![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1441 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wilde de situatie min of meer volledig weergeven waarin compleet tegenstrijdig gereageerd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1442 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik wil in deze draad weten op welke GO school uw kinderen gaan die bevolkt wordt door 80% katholieken.
![]() |
![]() |
#1443 |
Minister-President
|
![]() Hoe is dit op deze draad terechtgekomen, mij een mysterie maar dat moet de ingeving van de Heilige Geest zijn. Homoseksualiteitonderricht als verplicht leervak op het Koninklijk Athenea van Antwerpen. Hoe zullen de moslima's daar op reageren? Als dit niet politiek correct is dan weet ik het ook niet meer. Dat ik daar niet aan gedacht had.
![]() |
#1444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1445 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeten we de middelmaat dan als norm nemen en zwijgen over de rest? Moeten we allemaal rsca gedrochten op onze bovenarm laten tatoeeren terwijl we onze weg in Anderlecht zelf niet kennen? Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 juli 2009 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha, de afdeling gezond verstand is er weer, gelukkig maar! Koppijn bedankt voor de nagel met kop, Artisjok je trucendoos is afgezaagd, opnieuw geen antwoord op vragen maar aandacht daarvan afleiden, langzamerhand een truc met een baard tot in Tutterewuttere...Another Jack, terechte vraag...benieuwd wat afdeling kopypast weer bij mekaar plakt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga uw gang en verlicht ons!
Als moeder van een homo ben ik zeer benieuwd naar uw oordeel! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1450 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoogbegaafden, elke mens heeft een IQ, de ene hoger dan de andere genieën, op welk gebied? Iedereen kan een genie zijn op een bepaald domein. Maar niet elke hetero is homo en omgekeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, niet elke homo is hetero....of omgekeerd, toch kunnen homo's en hetaro's intelligent zijn, een genie, goed in sport, dus waar zeilt u naartoe? Mijn zoon heeft een erg hoge intelligentie, en is homo, hij sport aardig en heeft een leuke baan en betaald braaf belastingen...waar heeft u last van behalve uw eigen fantasie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1452 |
Minister-President
|
![]() atheneum in Brugge waar ik 15 jaar geleden school liep onder andere
![]() |
#1453 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sywen, Vorenus, de vraag ging over Kortrijk, was gericht aan Artisjok,maar bedankt voor jullie informatie over Brugge 15 jaar geleden en Sancta Maria!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1455 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever nog eindelijk antwoord van de plotsklaps bijzonder afwezige Artisjok, aan wie de vraag gericht was!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1457 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1458 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1459 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn mening is dat ze juist naar die GO school gaan om van dat katteliek geleuter af te zijn?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 14 juli 2009 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |