![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1441 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze kan niet vallen, want dan geven ze NVA gelijk.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moraal van het verhaal: niet zo voortvarend zijn of wat minder gokken. En vooral voortaan niet meer zo kakelen als een kip zonder kop! En hiermee sluit ik deze discussie over de 'verwerping' van de Belgische begroting, die uiteindelijk niet verworpen werd, definitief af. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 januari 2012 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1443 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1444 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat Europa geen halve maand extra geduld heeft, bewijst dat ze België als een recidiverende begrotingsonkundige beschouwt. De regering blijft in januari hun berekeningsfouten ontkennen en zouden dit bijgevolg ook doen in februari en dan zitten we al in maart en wordt het moeilijk om de begroting recht te trekken. Vandaar dat ze een bedrag bevriezen en dit bedrag moet op het einde van de rit gebruikt worden voor het afbetalen van rentes. Dit wil zeggen, dat indien ze geen alternatieven vinden, dat bv. 100 miljoen ontwikkelingshulp niet zal aangewend worden om ontwikkelingslanden te helpen. De arrogantie om deze bevriezing pijnloos te noemen, is ronduit gortig.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 10 januari 2012 om 21:33. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1445 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kakelen als een kop zonder kop, lijkt me eerder een fenomeen van een regering die in paniek bevriezingsmaatregelen moet nemen. Citaat:
Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, die glans waarmee die Belgische begroting de test van Europa heeft doorstaan is ondertussen zó verblindend - én voor sommigen onder ons tegelijkertijd blijkbaar 'bewustzijn-veranderend' - geworden, dat ik me nu wel verplicht voel voorlopig een zonnebril te dragen. Ik kan u alleen maar aanraden eenzelfde voorzorgsmaatregel te overwegen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Draag toch maar die zonnebril.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje zoals de regering de fouten van de vorige gewoon overnam?
![]() |
#1450 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is niet erg. Het is gewoon System zijn manier van zijn.
![]() |
![]() |
#1452 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door stuyckp : 10 januari 2012 om 23:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe toch niet zo bespottelijk nationalistisch, alsof "wij" een zelfde houding zouden hebben in het buitenland.
![]() |
![]() |
#1454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze als buitenstaander haar eigen politiekers op de man af gaat beledigen, wij zullen onze eigen politiekers wel beledigen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft totaal niets met xenofobe reflexen te maken. Ik denk niet dat er hier 1% van de forumgangers op Franstalige forum voor een Frans publiek zit te lachen met het taalgebraak van Sarcozy. Het heeft gewoon te maken met de regels van de welvoeglijkheid.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is trouwens een groot onderscheid tussen nationalisme en chauvinisme. Chauvinisme is hier veel te weinig aanwezig in tegenstelling tot in Frankrijk.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 10 januari 2012 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1457 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lach met wie ik wil, wanneer ik wil en waar ik wil. En ik laat me daarbij allerminst leiden door een onbestaand Belgisch wij-gevoel.
![]() |
#1459 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1460 | |
|
![]() Citaat: