![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1441 |
Banneling
|
![]() Net als jij zit ik dagelijks op forum. Het valt direct op dan als iemand gebannen is. Temeer als je een RD gedrukt hebt of zelf een waarschuwing gekregen hebt vanwege die persoon.
|
![]() |
![]() |
#1442 |
Banneling
|
![]() Meer dan 1 keer en met regelmaat. Ik heb je zelfs al eens een hele tijd genegeerd en ik ga het opnieuw doen als je zo doorgaat. Je postte oa al een paar keer die twee oude zagen van de puppetshow om ze met mij te vergelijken.
En nu de hele tijd dat gedoe van seriële bully... |
![]() |
![]() |
#1443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En draai of keer het zoals je wil, de manier waarop je achter elke post van klarekijk ging IS gewoon datgene waar je anderen 'k weet ni hoe lang van betichte... |
|
![]() |
![]() |
#1444 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mod heeft gelijk met de SB's eruit te halen |
|
![]() |
![]() |
#1445 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ER bestaat ook een negeerlijst !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#1447 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heren heren heren
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=L94yCS8VooY
#1450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#1451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, mensen voor scheldorgel uitmaken is ook niet bepaald getuigen van verdraagzaamheid en vriendelijkheid.
#1452 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Solliciteer voor Mod en ban vervolgens niemand, Marie. Dan kunnen we op forum elkaar naar hartenlust uitschelden. Kijk ik betreur het dat verschillende scheldorgeltjes zichzelf hier op den duur onmogelijk gemaakt hebben zoals vooral Chipie en zelfs ook nog Klarekijk, beiden zeer kleurrijke types -omdat ze ten onrechte veronderstelden dat ze er eeuwig mee door konden gaan. Anderen betreur ik dan weer helemaal niet. Klarekijk kan echter geen ettelijke ontwijkingsnicks aanmaken, zoals Chipie jarenlang placht te doen, die valt immers direct door de mand met zijn particuliere vorm van vermassacreerd en ontwricht Nederlands. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 december 2012 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
#1453 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Akira heeft weer een drukke voormiddag achter de rug. Ban voor XIII en nog wat punten in het rond gestrooid bij anderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1454 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1455 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik had de indruk dat ze oogje dichtknepen voor den Bok, maar hij heeft zich weer laten vangen door de gekende sujetten.
Laatst gewijzigd door mkb : 11 december 2012 om 13:25. |
![]() |
![]() |
#1456 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1457 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een geluk dat we Akira hier hebben. Hij houdt als enige nog de teugels strak in handen. Als Bokkenreyder opnieuw een ban gekregen heeft, betekent dat dat hij die verdient heeft. Hetzelfde geldt voor degenen die strafpunten kregen. Meer moet daar niet over gezegd worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#1459 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nee, dat zie ik aan het ge*knip* in recente berichten. De teller staat hier nog steeds op 0.
Laatst gewijzigd door mkb : 11 december 2012 om 14:32. |
![]() |
![]() |
#1460 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |