![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar op zich is er geen besef of minimaal besef dus die amuseren zich wel. Gezond beest is altijd "blij". Natuurlijke weg wordt gevolgd zonder al teveel conflict. Mens zit er tussen, half dier half nog iets. Mens is wreder dan beest. Meer conflict. Waarom die helse strijd met veelal zichzelf? Waarom niet het "programma", "systeem" volgen. Maar dat noemen ze dan weer Stoïcijns.... En als je teveel strijd met jezelf noemen ze je een mafkees. Ene hand die tegen de andere hand vecht. Normaal functioneren dat is al heel wat in "psychologische" termen.... -_- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1443 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pure opvoeding dus. Niks genetisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Draagmoeders zijn voor mij uit den boze. Er zijn enkel maar moeders. Draagmoeders behoren precies tot wat ik verkeerd vind: een kleine maken om te plannen van hem NIET op te voeden. Ik heb er niks tegen dat een homo een kleine maakt met een vrouw die zijn partner niet is. Dan is die ene homo de vader (en zijn partner gewoon de partner van de vader), en is die vrouw de moeder (en waar die moeder mee neukt, of dat nu een man, een vrouw of een hengst of een stier is heeft geen belang). Die homo kan dan best zijn kleine opvoeden, en zoals met andere gescheiden ouders, zal die kleine de partner van zijn pa kennen, en die kan ook wat opvoedkundige dingen doen met die kleine, zoals de partner van een gescheiden ouder he. Maar dat is niet de ouder. En die kleine zal ook naar zijn ma gaan, en of die nu alleen leeft, met een andere vent, met een groep paters, of met een vrouw of een aantal vrouwen, of aan groepsseks doet, of wat dan ook, heeft geen belang: die vrouw is zijn moeder. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 oktober 2020 om 04:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1447 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 6 oktober 2020 om 05:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het over systemen die dat OP VOORHAND PLANNEN. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 oktober 2020 om 06:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1449 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is precies wat ik zeg. Men moet zo geen accidentjes plannen he. Als men alvorens de kleine te maken, al plant dat de vader en/of de moeder het niet willen opvoeden, dan is dat voor mij verkeerd. Dat men tevens al de noodoplossing gepland heeft, zoals voor dat accidentje, verandert niks aan het feit dat de vader en de moeder het zelfs, alvorens het willen te maken, beslist hebben van niet hun ouderrol willen te spelen en het in een gepland accidentje te veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1451 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik aanvaard jouw taalgebruik ('stereotype') niet (zo kan je elke opvoeding die maximaal datgene wat de natuur aandraagt cultureel wil 'verzilveren' een zaak van 'stereotypes' noemen om dan vormen van falen daarmee gelijk te stellen). En ik heb je verder al verwezen naar het bericht met de uitleg daarover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1452 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar beiden zijn exact hetzelfde opgevoed. Beiden rotverwend, nooit 't goede voorbeeld thuis gehad, zelfs nooit 't verschil tussen goed & kwaad geleerd. Enkel de geadopteerde heeft asociale, psychopathische, gewelddadige trekken. Maar mijn punt was eerder dat Kylero's uitlating over ouders die echt 'n kinderwens hebben, hun - al dan niet geadopteerde - kroost wel 'n goede opvoeding zullen/zouden geven. Deze mensen duidelijk niet, ze hadden nochtans al zeer lange tijd 'n hevige kinderwens.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zoiets nodig is in het geval van een ongeplande tegenslag, verandert niks aan het feit dat de geplande overdracht (dus van producent en klant) moet vermeden worden. Zoals ik al zegde, ik was liever een adoptie kleine geweest van Bill Gates, maar ik zou het jammer gevonden hebben er een te zijn van Dutroux. De enige natuurlijke symmetrie breking tussen Bill Gates en Dutroux is biologisch ouderschap. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 oktober 2020 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, want het aanleren van agressie beheersing begint al in de kinderjaren. Dus wanneer dit fout loopt heeft vooral opvoeding hiermee te maken. Wat niet wil zeggen dat persoonlijkheidskenmerken geen rol spelen, maar het is wel opvoeding die bepaald wat je met die kenmerken doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus wat is dan het probleem? Bij adoptie zijn immers beide ouders niet verwant aan het kind, ongeacht seksuele geaardheid. Wat wel van belang is , zorgen dat het kind voldoende mannelijke/ vrouwelijke rolmodellen in de omgeving heeft, maar dat staat los van gender van ouders zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vraag. In geval een eicel van de draagmoeder wordt bevrucht. Kan het kind achterhalen wie uiteindelijk de biologische moeder (draagmoeder) is ?
|
![]() |
![]() |