![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1441 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik ben benieuwd.
![]() |
![]() |
![]() |
#1442 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1444 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is dat iemand anders. Die sprak altijd over het gegeven dat Limburgers geen Vlamingen zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#1445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1447 | |
Minister
|
![]() Citaat:
.... hun voorkeur en mening van goede huisvader/moeder ter bescherming van onze levenssfeer aanvaarden, zonder ons te discriminerend steeds uit te schelden voor rassiest of nazi dat zou al goed begin zijn als men beseft dat na 188 jaar eindelijk Nederlandstalige Notariële akten verplicht in Vlaanderen geworden is!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Voor dat hier gebrandschat word …. in oorlogstijd de bevolking een schatting opleggen op straffe van plundering en brand In (politiek) droge tijden is en klein vuurtje veelal een begin van grootte ramp!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U en ik zullen een onafhankelijk Vlaanderen niet meemaken. Jij zal er tot op je sterfbed in blijven geloven. Dat allicht wel.
![]() |
#1452 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
?????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1453 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zij, die in Vlaanderen wonen en die de Belgische nationaliteit hebben zijn Vlamingen. Als uw buren en uzelf trouwens hieraan voldoen, zijn zij en u Vlamingen. Voor het 'ndrangheta'-lid, dat in uw buurt woonde en waarmee u wellicht zaken deed, geldt hetzelfde.
![]() |
#1454 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zijn uw overwegingen niet racistisch? Is die Zuid-Amerikaanse man soms een donkere? Wat betreft die maffiabaas is er toch een eenvoudiger oplossing. Na het uitzitten van zijn straf gooien we hem gewoon buiten. En komt hij terug dan smeren we hem opnieuw d'office twintig jaar aan zijn been. Wie beweert dat wij hem moeten beschouwen als een Vlaming? Een Belgisch onderdaan dan misschien? Jij soms Pasoske? ![]() Ik niet hoor! Dat wonen in grensgebieden leidt wel tot vreemde argumentaties. U komt waarschijnlijk te veel in contact met Ollanders die Frans spreken? Tja; in het Engels vallen ze natuurlijk minder op. Want dikke nekken zitten niet alleen in België. Ben je er soms ook eentje? Nee? Wel doe dan gewoon en breng serieuze argumenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1455 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat een ranzig racistische houding ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1457 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sprak ook over Vlamingen, hoor. En neen, nergens zeg ik dat er geen Vlaams volk zou (kunnen) bestaan.
![]() |
#1459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is die maffia-gast geen Italiaan?
![]() |
#1460 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |