![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoorde u m.b.t. 7 oktober nooit over oorlog .
![]() |
![]() |
#1442 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dan moet u mijn berichten toch beter nalezen. Ik zeg de hele tijd al dat het sinds 7 oktober 2023 oorlog is tussen Israël en Hamas.
![]() |
![]() |
![]() |
#1443 | |
|
![]() Dat telt niet, da's te lang geleden.
![]() |
![]() |
![]() |
#1444 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Libanon faalde. Na een burgeroorlog, een Syrisch vazalschap, Iraanse insijpeling, nu een Hezbollah besmetting met bijhorende Israëli vaccinatie. Citaat:
![]() |
![]() |
#1445 |
|
![]()
![]() |
#1446 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lichaam van de moeder blijkt nu niet van de moeder te zijn en ook niet van een andere gijzelaar. Identiteit onbekend. De kinderen zien er ook niet uit alsof ze door een bombardement zijn gedood, die werden afgemaakt.
Waarom Hamas een verkeerd lichaam gaf is nog onduidelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1450 |
|
![]() Wie de pro Israëlische westerse media door heeft heeft dit al lang begrepen
" Israel needs to keep "discovering" new Hamas atrocities from 2023 because otherwise it just looks like one-sided atrocities being committed by Israel this whole time. First it was beheaded babies, then later it was "We've discovered Hamas did mass rapes!", now it's the Bibas kids that Israel is claiming were murdered with bare-handed savagery in November 2023. They need to do this because the Hamas attack was the last time anything happened where Israel could frame itself as the victim, so they've been milking it and milking it and milking it for as long as possible while committing orders of magnitude worse abuse in Gaza. It's all designed to draw sympathy toward Israel and away from the obvious victims who Israel has been abusing, displacing and mass murdering for a year and a half."@Caitlin Johnstone Laatst gewijzigd door Bach : 22 februari 2025 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1451 | |
|
![]() Citaat:
Je schrijft hierboven dat Israeli's barbaarsheden "achterhouden" om ze op een "goei moment te kunnen gebruiken" als PR-stunt? Is DAT wat je beweert? Wat vind je hier van; Hoeveel gegijzelden werden gered uit de handen van Hamas door de Palestijnen? Niet 1. https://ejbron.wordpress.com/2025/02...m-van-rooy-11/
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 februari 2025 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1452 | |
|
![]() Citaat:
Dit is allemaal te pijnlijk. Ik wil daar niet eens over discussiëren. Laatst gewijzigd door Bach : 23 februari 2025 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1453 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge een tijger met kiespijn wil porren met een stok, moet het een lange stok zijn.
![]() |
#1455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men iets terug doet tegen de Maffia , moet je ook niet bleiten als ze bijten. Is daarmee de maffia een onschuldige partij ??
![]() |
![]() |
#1456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook al een belachelijke vergelijking , miljoenen joden of een paar honderd gijzelaars max. Het is weer het misbruiken van de holocaust voor propaganda doeleinden.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 24 februari 2025 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens er zijn ook gijzelaars gestikt in de gassen van Israelische bommen.
![]() |
![]() |
#1458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, dieren zijn eerlijk in hun doen.
Maar beesten, daar moet je voor naar mensen kijken. Citaat:
En dat weet je op voorhand. Zo ook met Israël.
![]() |
![]() |
#1459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorlog is trouwens nog steeds niet gewonnen want Hamas bestaat nog, de nog levende gijzelaars zijn nog niet terug en de daders van de moorden en ontvoeringen zijn nog niet uitgeschakeld. Nog een heel pak te gaan dus en Israël vergeet nooit iets, de volgende 20 jaar wordt horror voor Hamas lievelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |