![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1441 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1442 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We weten wie de vorte smeerlappen zijn.
![]() |
![]() |
#1443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is al vrij zeker dat Trump gaat winnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1444 |
|
![]() Als de trump-campagne de verkiezingsfraude kan beperken denk ik dat ook.
![]() |
#1445 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat zowiezo (kunt gij herinneren wanneer ie ooit verloren heeft) maar waarschijnlijk gaat ie weer zeggen dat ze vervalst zijn.
Laatst gewijzigd door jogo : 21 oktober 2024 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1446 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stormen waaien over het net...
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1449 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
@Quercus, je noemt Trump onbetrouwbaar en oud, maar laten we eerlijk zijn. Die ‘woede-aanvallen’? Ja, dat is wat jij ziet, maar ik zie gewoon een showman. Of beweert de Gestapo-pers tegenwoordig dat Trump woedeaanvallen heeft? Ik zie ze er zo voor aan. Heb je Kamala wel eens horen flippen achter de teleprompter? Klinkt als een lachende heks uit een horrorfilm. Maar daar hoor je natuurlijk niks over. Ze heeft haar carrière in Californië gemaakt, en dat wordt straks het model voor heel Amerika als ze aan de macht komt. Daar hoor je dus niemand over. Mondkapjes (die ze daar, als ik me niet vergis, weer willen verplichten), gender-gedoe, wetten die ouders buitenspel zetten – nannyfascisme, Gestapo-stijl. Alles wat niet in de pas loopt, wordt gedemoniseerd en kapotgemaakt. Maar ja, zolang de oplossing niet komt, blijven we steeds verder de afgrond in zakken. En tja, daar moet nu gewoon wat aan gedaan worden. Tijd om Trump 2.0 de ruimte te geven. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 21 oktober 2024 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1450 |
Europees Commissaris
|
![]() Interessante verschuiving .. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 21 oktober 2024 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ben ik verplicht te hopen dat Harris het wint.
![]() |
![]() |
#1452 | |
|
![]() Citaat:
https://youtu.be/t5DsH4e4SZA?feature=shared "Ballots being switched"? Zelfde 2020 Dominion machines aan de oorsprong? Ergens is het karma dat de serial election meddler in andere landen thuis uiteindelijk ook met fraude te maken krijgt. Zeker met het derde wereld kiessysteem vol gaten dat ze hebben. Papier stemmen best niet afschaffen. Laatst gewijzigd door Bach : 22 oktober 2024 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1453 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het grootste lek zit volgens mij bij de overzeese stembiljetten. Je kunt die fraude nooit goed controleren. Vooral in battleground states zullen ze daar volop van profiteren. Over derdewereldpraktijken gesproken: bij de laatste verkiezingen in Suriname werden er bussen vol Haïtianen naar de provincie Coronie gebracht om daar te stemmen. Dit soort gesjoemel, waarbij regels bewust opgerekt worden, is gewoon de standaard. Ook in de VS. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 22 oktober 2024 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1454 |
Europees Commissaris
|
![]() MSNBC in de Propaganda Overdrive: Trump en Hitler En daar gaan we weer. De mainstream media draaien op volle toeren om opnieuw een beeld te creëren dat totaal losstaat van de werkelijkheid. MSNBC, die al bekend staat om haar propagandistische framing, probeert nu een verhaal te verkopen waarin Trump wordt geassocieerd met Hitler. Ja, je leest het goed. Dit is niet alleen een grove schending van de journalistieke plicht tot objectiviteit, maar ook een gevaarlijke stap richting censuur en karaktermoord. Wat hier gebeurt is simpel: de media probeert opnieuw het narratief te controleren door een vijand te creëren. In plaats van inhoudelijk te discussiëren, kiest men voor framing. Het is de oude truc van verdelen en heersen. Maar laten we dit voor eens en voor altijd duidelijk maken: een ieder die deze leugens volgt, maakt zich schuldig aan het ondersteunen van een systeem dat vrijheid onderdrukt en democratie tenietdoet. In plaats van een debat te voeren over de echte problemen, zoals de ondermijning van burgerlijke vrijheden en de vele juridische schendingen die plaatsvinden in deze tijd van censuur, wordt Trump weer in een kwaad daglicht gezet met loze beweringen. MSNBC wil dat jij gelooft in dit frame, maar denk zelf na. Word wakker en zie dat de media zelf de echte fascisten zijn door elk kritisch geluid de mond te snoeren. De vraag die we moeten stellen is: waarom blijft een aanzienlijk deel van de bevolking deze leugens geloven? Het is tijd dat we de waarheid eisen en ons niet laten manipuleren door deze propagandamachine. Ook daarom moet Trump president worden. Hij is de enige die tegen dit corrupte systeem durft in te gaan. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 oktober 2024 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op wat baseer jij je om die mensen als leugenaar te bestempelen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1456 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je je eigen criterium & eis tav "de MSM" hanteert, dan doet de MSM hier wat je ervan verwacht. Namelijk: feitelijk verslag uitbrengen dat over enkele uitspraken van Trump, per bron Kelly (de oud-kabinetschef van Trump). Ik val van niks meer achterover over Trump, maar ik zie wel de nieuwswaarde in van deze verslaggeving. Of dit een vaststaand feit is, moet je maar zelf oordelen. Als Trump zegt dat-ie dat niet heeft gezegd, dan liegt ofwel Trump, ofwel Kelly. Het is een dermate gewichtige claim, dat het nieuwswaardig is. Dat heeft niks met censuur of wat dan ook te maken. Tenzij je misschien wilt dat de media verboden wordt om hierover verslag uit te brengen. Dan is het misschien wel censuur ja...
![]() |
![]() |
#1457 |
Minister-President
|
![]() Vandaag nog maar eens gerealiseerd, het feit dat een narcistische zot als Trump uberhaupt een redelijke kans maakt om president te worden is echt zoooooooooo deprimerend.
![]() |
#1458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht dergelijk gebeuren zich voordoen in de UK dan zou de verantwoordelijke veroordeeld worden wegens "contempt" voor het Parlement en in de nor gedraaid worden.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 23 oktober 2024 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1460 |
Minister-President
|
![]() People voting against their own best intrest.
People voting gewoon om wat te trollen Dat ik moet uitleggen waarom het deprimerend is, dat is nog meer deprimerend. Maar hey, ik hoor dan weer wsk bij de intellectuele elite, in een veilige bubbel, die waarschijnlijk ne keer op z'n plaats moet gezet worden. Of zoiets. Come on Trumpies, let's drain that swamp! Echt, het went echt niet, de idiotie...
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 23 oktober 2024 om 13:47. |
![]() |
![]() |