![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.hln.be/ninove/ook-schepe...nove~aa591433/ En daar staan onze Belgicisten dan weer met lege handen. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 21 mei 2025 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1442 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt verdomd veel op de heksenjacht die justitie jarenlang op Trump hield.
Gaat nergens over, non issues en komt als een boemerang terug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 's Morgens worden meegepakt voor verhoor en die zelfde avond of de dag erna naar huis mogen is in uw misdaadromantisch hoofd al heel wat he.
![]() |
#1445 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, in tegenstelling tot de quasi hysterische reacties vanuit de extreem-rechtse hoek die de Ninoofse bende op voorhand de absolutie wil geven wil ik gewoon wachten op het verdere verloop van het onderzoek. We zitten nog in de eerste 48u, er is zelfs nog geen beslissing of er een aanstelling van een onderzoeksrechter komt.
Maar de fanbase van de Bruine partij wacht daar niet op : zelfs hun hoofdman Tom zat al conspiracy verhaaltjes rond te strooien. En is niet alleen op zijn bakkes gegaan, hij heeft zichzelf daarmee belachelijk gemaakt. Citaat:
Citaat:
Ondergetekende Belgische burger wacht met enig ongeduld, maar veel vertrouwen, het verdere onderzoek af en we horen wel of er dan al dan niet reden is tot vervolging. Het is niet omdat de verdachten lid zijn van een fascistische partij, dat zij boven de wet staan, boven elke verdenking, en dat zij bij vermoedens van valsheid in geschrifte straffeloosheid genieten. We leven hier niet in een bananen republiek.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 21 mei 2025 om 16:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd dikke LOL met die gasten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben de tekst van Erika ook aangepast naar Malika…
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 21 mei 2025 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat Tömmchen en PhDW het leuk vinden als buitenstaanders te weten komen dat Blokkers het Horst Wessel lied zingen. Dus : omerta.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1450 |
Minister-President
|
![]() En al bezig met de gaskamers luchtdicht te maken, ge kunt die veroordeelde misdadigers toch niet laten leven hé, vooral dat het Vlaams Belangers zijn. Waar gaat ge nu uw gas aankopen nu er geen goedkoop Russisch meer te verkrijgen is panda beertje aka peter 1962.
Laatst gewijzigd door wagner.666 : 21 mei 2025 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ringleader heeft het ook aan zijn been.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250521_95574042 Citaat:
![]() |
![]() |
#1452 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() daar heb ik zo mijn twijfels over
maja wie ben ik
![]() |
#1453 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Vraagje : als Choco zelf beslist dat hij medisch nog niet in staat is om een paar vragen van de speurders te beantwoorden, gaat Choco dan al in staat zijn om zijn functie als burgemeester terug op te nemen ? Of is zijn onvermogen zuiver opportunistisch ? In elk geval : de volgende gemeenteraad van Ninove gaat vuurwerk geven ! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het nooit meegemaakt, als ik vroeger opgepakt werd wist ik gewoonlijk wel dat het grof geschat 4 a 8 maanden ging duren alvorens ik terug thuis was.
![]() |
![]() |
![]() |
#1455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was al een hele tijd gezegd dat zijn herstel maanden ging duren. Zelfs een journalist die een heel kort telefonisch gesprek had met hem zei dat hij heel zwak klonk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1456 |
|
![]() Ik ben verbaasd dat Ninove een Waalse PS stad blijkt te zijn
![]() |
#1457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 21 mei 2025 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1458 | |
|
![]() Citaat:
Ze kunnen de oorlog ook op elk moment stoppen, door zich over te geven. Als er dode kinnekes zijn, is dat dus 100% voor rekening van Hamas.
![]() |
![]() |
#1459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom pakt het gerecht, de politie en de overheid ook niet zo kordaat de moslim criminelen aan?
Men moet me niet verwijten van pro Blok of eender welke partij sinds er toch geen echte liberalen meer bestaan. Al die politieke rimram kan me bitter weinig schelen. Maar hier stel ik me toch vragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |