![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1442 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1443 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1444 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1445 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Oh jawel hoor, er zijn er genoeg... een BOM enzo. Maar ik snap het niet zo goed : als een homokoppel een kindje adopteert, dan is dat homokoppel toch ook een al bestaande situatie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1446 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1449 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1450 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1451 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1452 |
Lokaal Raadslid
|
![]() -oewaaaaaaah- ik ga naar bedje... morgen nog goed leren en vrijdag laatste examen... maak ze in, pottertjes van me!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1453 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1454 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het zijn de homoos die er met de grote trom een erezaak van maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1455 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een erezaak? Hallo? het zijn die rechtsen van tegenwoordig die tegenstrijdigheden oproepen (eerst klagen dat zo weinig mensen trouwen, dat er minder kinderen geboren worden en dat de sociale cohesie taant, om dan moord en brand te schreeuwen dat een groep mensen wil trouwen, kinderen opvoeden en zo meehelpen aan de sociale cohesie). Het zijn zei die er zoveel ruchtbaarheid aan geven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1456 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2 wijfjes of 2 mannetjes kunnen geen kinderen krijgen, dat kunt ge spijtig vinden maar het is nu eenmaal zo, net zomin als mensen kunnen vliegen. Ik ben er zeker van dat de overgrote meerderheid der homoos perfect met die wetenschap kan leven. Verder hoor ik hier nergens in heel de discussie iemand het opnemen voor de kinderen die zulke onnatuurlijk samenleveingsvorm moeten ondergaan zonder dat ze daar zelf iets in te zeggen hebben. Ga eens in een klas 10 jarigen vragen of ze graag door twee papas zouden opgevoed worden, ik denk dat ik het resultaat van de enquete al weet. Maar misschien vinden jullie dat de inleving van de kinderen hier van geen tel is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1457 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
De rechtse beweging staat voor een traditioneel huwelijk tussen man en vrouw, gebouwd op Christelijk-Westerse waarden! Dit huwelijk proberen wij te verdedigen en terug aan te moedigen. Dit wordt echter afgeschilderd als zijnde ouderwets![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Zwarte Spion : 30 juni 2005 om 11:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1458 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als u op één van deze vragen - en ik kan er meer bedenken- "nee" antwoordt, geldt je argument niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1459 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1460 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
8 Zal een mens God beroven? Maar gij berooft Mij, en zegt: Waarin beroven wij U? In de tienden en het hefoffer 9 Met een vloek zijt gij vervloekt, omdat gij Mij berooft, zelfs het ganse volk . 10 Brengt al de tienden in het schathuis, opdat er spijze zij in Mijn huis ; en beproeft Mij nu daarin, zegt de HEERE der heirscharen, of Ik u dan niet opendoen zal de vensteren des hemels, en u zegen afgieten, zodat er geen schuren genoeg wezen zullen." |
|
![]() |
![]() |