![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14601 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In a 90 degrees sauna, I pull her to the bottom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij nader inzien is het inderdaad geen goed idee... Overdreven veganistische flatulentie zou de Vlaamse Uitstootnormen,misschien zelfs de Vlaamse Bemestingsnormen,doen overschrijden... Dat willen we niet hebben! ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 1 juni 2025 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14603 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#14604 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. Laatst gewijzigd door Vlad : 3 juni 2025 om 07:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14605 |
|
![]() Je leert er onbewust van, euh.
![]() Den bouw; ik krijg daar stekende migraine van. The Stonecutters. We gaan eens langs het stort. Ja, dat is efficiënt. De crusher, de verbrandingsoven. Zoals een nummer. "Doctore"; Ik ben nooit ziek geweest. Ik krijg geen opwinding van de zweep en slagers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14606 |
|
![]() Wat is toekomst hier, he?
Alleen maar migranten en bejaarden. Trekt wat dop zoals die moslimgevallen. Sociale gehandicapten. Ik ben sociaal slecht maar moslims spannen de kroon. De downies. Je kan er wat op kloppen en gagg balls in proppen. Och, seg kijk naar de dokken wat hier binnenkomt. Drugs en migranten. ![]() Ik word dokwerker. Een snelle race naar de bodem. Kijkend naar den boecht dat hier binnenkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14607 |
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=qc98u-eGzlc
Slagers, juist?! "Zeg, ik ben hier weg." Warning: Dangerous people. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14608 |
|
![]() Ga langs de "Doctore."
https://www.youtube.com/watch?v=qc98u-eGzlc "It's just a drunkard playing a video game. Their Job." |
![]() |
![]() |
![]() |
#14609 |
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=qc98u-eGzlc
? Het hersenloze gestamp zoals het kapitalisme. Ja, dat is efficiënt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14610 |
|
![]() Den bouw, ik krijg daar een beetje koppijn van.
https://www.youtube.com/watch?v=qc98u-eGzlc "It's in our blood." Armpje druk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14611 |
|
![]() Och, gebruik de voorhamer. Recht op die ellebooggewrichten.
Pff, ik krijg daar een beetje koppijn van. "Spek" "Het porselein." "Schepjes." Het is allemaal afval euh, ivm werk. Ze zitten allemaal in hun kasteel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14612 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14614 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#14615 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#14616 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfportret
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14617 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14618 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14619 |
|
![]() Och, we kunnen nog wel eens bij die Walen kijken.
Nog wat staken? Woede-aanval nummer 80; zielige vertoning. Allee kom; drink nog wat water. Neen; heb je het nog niet begrepen. Drink nog wat water. We hebben lucht nodig, we gaan eens naar Brussel. Walenkoppen. Neen; dan liggen we weer in de modder en komen ze ons wat afbeulen. Ik weet het; het hele gezin is dood. We gaan eens verder kijken dan je neus lang is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14620 |
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=xfnv...&start_radio=1
Hier Waal; pak een Honda. Die lijnen, zo mooi. Zeer strikt. Een beetje discipline hier. Mooi grijs. ![]() |
![]() |
![]() |