Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 mei 2023, 14:07   #14621
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.840
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Idioot zou ergens nog te vergeven zijn. Het probleem is, dat het tyranniek en kwaadaardig was.
https://pnws.be/oei-marc-van-ranst-z...mideerd-fotos/

De ranzige maakt zich weer eens belachelijk door als een woedend stampende kleuter de toegang te eisen tot een evenement dat hij toch niet wil en niet kan bijwonen.
Belachelijke idioot.

De ranzige: "Ik wil liever zelf kunnen beslissen om het afscheidsfeestje van Viruswaanzin niet bij te wonen."
Wel, wij wilden ook liever zelf beslissen om geen vaccinatie te nemen, klootzak
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2023, 14:19   #14622
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
https://pnws.be/oei-marc-van-ranst-z...mideerd-fotos/

De ranzige maakt zich weer eens belachelijk door als een woedend stampende kleuter de toegang te eisen tot een evenement dat hij toch niet wil en niet kan bijwonen.
Belachelijke idioot.

De ranzige: "Ik wil liever zelf kunnen beslissen om het afscheidsfeestje van Viruswaanzin niet bij te wonen."
Wel, wij wilden ook liever zelf beslissen om geen vaccinatie te nemen, klootzak
Dat is een pertinente belediging voor klootzakken, die een welbepaalde maatschappelijke functie uit te oefenen hebben.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2023, 07:13   #14623
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
https://pnws.be/oei-marc-van-ranst-z...mideerd-fotos/

De ranzige maakt zich weer eens belachelijk door als een woedend stampende kleuter de toegang te eisen tot een evenement dat hij toch niet wil en niet kan bijwonen.
Belachelijke idioot.

De ranzige: "Ik wil liever zelf kunnen beslissen om het afscheidsfeestje van Viruswaanzin niet bij te wonen."
Wel, wij wilden ook liever zelf beslissen om geen vaccinatie te nemen, klootzak
Hij spreekt letterlijk van apartheid omdat hij ergens niet binnen mag, geen schaamte bij die nazies, ongelofelijk.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2023, 07:54   #14624
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Hij spreekt letterlijk van apartheid omdat hij ergens niet binnen mag, geen schaamte bij die nazies, ongelofelijk.
Het klein kind zaagt letterlijk dat hij overal moet uitgenodigd worden, en “welkom” zijn, want hij wil zelf “nee kunnen zeggen.”

Ranzig ventje.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2023, 09:32   #14625
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
https://pnws.be/oei-marc-van-ranst-z...mideerd-fotos/

De ranzige maakt zich weer eens belachelijk door als een woedend stampende kleuter de toegang te eisen tot een evenement dat hij toch niet wil en niet kan bijwonen.
Belachelijke idioot.

De ranzige: "Ik wil liever zelf kunnen beslissen om het afscheidsfeestje van Viruswaanzin niet bij te wonen."
Wel, wij wilden ook liever zelf beslissen om geen vaccinatie te nemen, klootzak
Arme J.C.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2023, 09:52   #14626
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
https://pnws.be/oei-marc-van-ranst-z...mideerd-fotos/

De ranzige maakt zich weer eens belachelijk door als een woedend stampende kleuter de toegang te eisen tot een evenement dat hij toch niet wil en niet kan bijwonen.
Belachelijke idioot.

De ranzige: "Ik wil liever zelf kunnen beslissen om het afscheidsfeestje van Viruswaanzin niet bij te wonen."
Wel, wij wilden ook liever zelf beslissen om geen vaccinatie te nemen, klootzak
't Is zo triestig, dat het alweer plezant is...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2023, 09:54   #14627
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Het klein kind zaagt letterlijk dat hij overal moet uitgenodigd worden, en “welkom” zijn, want hij wil zelf “nee kunnen zeggen.”

Ranzig ventje.
Dat ranzig ventje is twee jaar lang, toen iedereen ofwel zeer beperkt in vrijheid of volledig opgesloten was, op elke show de eregast geweest, en nu mist 'm dat natuurlijk. Een beetje empathie, mijn beste, een beetje empathie...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2023, 11:27   #14628
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Dat ranzig ventje is twee jaar lang, toen iedereen ofwel zeer beperkt in vrijheid of volledig opgesloten was, op elke show de eregast geweest, en nu mist 'm dat natuurlijk. Een beetje empathie, mijn beste, een beetje empathie...
Ik heb meer empathie voor een drol die ik vaarwel moet zeggen.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2023, 14:45   #14629
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.840
Standaard

Canada: eerst de niet gevaccineerden antivaxxers noemen, verketteren, criminaliseren en vervolgen door premier justin trudeau en dan komt de volgende premier sinds 2022, danielle smith, excuses aanbieden in 2023 voor wat trudeau gedaan heeft.

Trudeau hoort openbaar excuses te moeten maken en gestraft te worden voor zijn discriminatie-beleid.

https://pnws.be/het-spijt-me-voor-ie...status-videos/
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2023, 09:51   #14630
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Canada: eerst de niet gevaccineerden antivaxxers noemen, verketteren, criminaliseren en vervolgen door premier justin trudeau en dan komt de volgende premier sinds 2022, danielle smith, excuses aanbieden in 2023 voor wat trudeau gedaan heeft.

Trudeau hoort openbaar excuses te moeten maken en gestraft te worden voor zijn discriminatie-beleid.

https://pnws.be/het-spijt-me-voor-ie...status-videos/
Excuses? Nooit.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 9 juni 2023 om 09:52.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2023, 07:42   #14631
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.409
Standaard

In Nederland zijn in 2020 een 27 mensen extra gestorven door verdrinking, vooral jonge mensen die wild zwommen vanwege de maatregelen. Dat wil zeggen dat er in 2020 meer jonge mensen verdronken door de maatregelen, dan oversterfte aan covid (die trouwens 0% was voor die leeftijdsgroep tot 45)

https://nos.nl/artikel/2438208-vorig...eel-migranten#
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2023, 10:52   #14632
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
In Nederland zijn in 2020 een 27 mensen extra gestorven door verdrinking, vooral jonge mensen die wild zwommen vanwege de maatregelen. Dat wil zeggen dat er in 2020 meer jonge mensen verdronken door de maatregelen, dan oversterfte aan covid (die trouwens 0% was voor die leeftijdsgroep tot 45)

https://nos.nl/artikel/2438208-vorig...eel-migranten#
Hadden ze hun maskers aangehad, dan waren ze niet verdronken. Maskers beschermen tegen alles.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2023, 21:24   #14633
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.730
Standaard

3 jaar later is het antwoord gekend.
Een brood kost nu 4 keer zoveel als in 1980.
https://www.in2013dollars.com/White-...rice-inflation
In 1980 een halve dollar.
In 2001 één dollar.
In 2019 1,30 dollar.
In 2021 1,50 dollar.
In 2023 2 dollar.
Hun saboteren van economie, van 1,30 dollar naar 2 dollar, in maar 3 jaar tijd.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2023, 05:57   #14634
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.409
Standaard

Ik wil hierbij zeker de Brusselse ‘jongeren’ niet goedpraten maar de Corona maatregelen waren zo nazi dat ze hun vertrouwen in de politie nu wel helemaal kwijt zijn. De groep tot 45 jaar had niets te vrezen van Corona en toch werden ze het hardst aangepakt, onwettelijk dan nog. Dan gaat zelfs de braafste van de groep overstag.

————
De Landsheer: “Anderzijds heeft corona het vertrouwen van die jongeren in onze politiediensten geen deugd gedaan. Hun vrijheid werd plots afgenomen en ze werden - net zoals iedereen - veel meer gecontroleerd. Die gasten voelden zich onheus behandeld en die beperkingen hebben er bij hen zwaar ingehakt. Het geweld op straat is sindsdien toegenomen. We moeten terug van nul beginnen. Het wantrouwen tussen die specifieke groep die steeds amok maakt en de politiediensten is door corona nog nooit zo groot geweest. Wanneer een agent in uniform verschijnt, zien ze geen mens meer.”

https://www.hln.be/binnenland/korpsc...-mij~a11ac8fe/
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2023, 08:29   #14635
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ik wil hierbij zeker de Brusselse ‘jongeren’ niet goedpraten maar de Corona maatregelen waren zo nazi dat ze hun vertrouwen in de politie nu wel helemaal kwijt zijn. De groep tot 45 jaar had niets te vrezen van Corona en toch werden ze het hardst aangepakt, onwettelijk dan nog. Dan gaat zelfs de braafste van de groep overstag.

————
De Landsheer: “Anderzijds heeft corona het vertrouwen van die jongeren in onze politiediensten geen deugd gedaan. Hun vrijheid werd plots afgenomen en ze werden - net zoals iedereen - veel meer gecontroleerd. Die gasten voelden zich onheus behandeld en die beperkingen hebben er bij hen zwaar ingehakt. Het geweld op straat is sindsdien toegenomen. We moeten terug van nul beginnen. Het wantrouwen tussen die specifieke groep die steeds amok maakt en de politiediensten is door corona nog nooit zo groot geweest. Wanneer een agent in uniform verschijnt, zien ze geen mens meer.”

https://www.hln.be/binnenland/korpsc...-mij~a11ac8fe/
Te ver gezocht.
Dat minderjarigen een aanslag willen plegen heeft niets met corona en de maatregelen te maken.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2023, 15:25   #14636
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ik wil hierbij zeker de Brusselse ‘jongeren’ niet goedpraten maar de Corona maatregelen waren zo nazi dat ze hun vertrouwen in de politie nu wel helemaal kwijt zijn. De groep tot 45 jaar had niets te vrezen van Corona en toch werden ze het hardst aangepakt, onwettelijk dan nog. Dan gaat zelfs de braafste van de groep overstag.

————
De Landsheer: “Anderzijds heeft corona het vertrouwen van die jongeren in onze politiediensten geen deugd gedaan. Hun vrijheid werd plots afgenomen en ze werden - net zoals iedereen - veel meer gecontroleerd. Die gasten voelden zich onheus behandeld en die beperkingen hebben er bij hen zwaar ingehakt. Het geweld op straat is sindsdien toegenomen. We moeten terug van nul beginnen. Het wantrouwen tussen die specifieke groep die steeds amok maakt en de politiediensten is door corona nog nooit zo groot geweest. Wanneer een agent in uniform verschijnt, zien ze geen mens meer.”

https://www.hln.be/binnenland/korpsc...-mij~a11ac8fe/
mhh, we ondergingen allemaal het vaxcisme hé. Allez, niet allemaal. Zij die het invoerden, die bleven lustig doorfeesten.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2023, 15:32   #14637
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
mhh, we ondergingen allemaal het vaxcisme hé. Allez, niet allemaal. Zij die het invoerden, die bleven lustig doorfeesten.
Ja, stiekem op restaurant gaan terwijl het ganse land in Lock down zat!

Dat vergeten we niet hoor snertpolitiekers!

En feestjes bijwonen in het buitenland (nietwaar pedo-konijn?!).

Of eens goed gaan dansen op een Marokkaans feest! Ranzigen aap!
__________________
Ik ben absoluut géén fan van Alex Jones!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2023, 11:01   #14638
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.730
Standaard

Maar in 2020 hebben we gezien tot waar "onze" politici, HIER in Belgie, Frankrijk, Engeland, Duitsland, Nederland, die hier geproclameerde totaal vrije "decadente"j Verenigde Staten... de verzameling overheden die zich ooit als "het Vrije Westen" propageerde, en dat relatief tov andere overheden zoals die van het Oostblok, China, de Communistische totalitaire wereld) gezien ook was, IN STAAT bleken.
Ze waren al enige decenna aan het timmeren aan een VerOostblokking, maar tot voor 2020 was dat eerder op achterbakse manieren - ze verzonnen altijd toch ietwat te geloven uitleggen voor hun klooierijen.
Die moeite deden ze bij hun "lockdown" van 2020Q2 niet meer.

Er stierven door DIT virus, althans zo geclaimd, 8500 bewoners in de 1500 rusthuizen.
Daar woont 5% van de 65+'ers - amper 1 op 20 van het 65+ bevolkingsdeel.
De VoltijdsEquivalentRate van het bezigheidspersoneel is 1 per 3 bewoners.
1 per 1 zou zijn dat een bewoner een verzorger voor zich alleen heeft, een persoonlijke garcon in een 24h 7/7 restaurant.
Dat vaak opgehangen beeld als dat ze het daar mega-druk zouden hebben zou er dan op neerkomen dat 1 personeelslid maar amper in staat zou zijn om voor 3 bewoners te zorgen. Moest die medische ingrepen doen, pedicure, manicure, haar knippen, haute couture kleden, culinaire hoogstandjes leveren, animatie en sport en spel ten berde brengen, zou je nog kunnen zeggen "misschien". Maar niet, want zoiets heet niet "woonzorgcentrum", maar "wellness centrum", of "toeristisch mekka", en ALS zulke dingen daar gedaan worden is dat door externen, als aparte kost.

En dan de resultaten van de zorg. Gezien die 0.33 helper, dat dagelijks 8 uur geholpen worden, zou je denken, die oudjes gaan langer overeind blijven.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20180617_03567038
Citaat:
De gemiddelde leeftijd waarop mensen hun intrek nemen in een woonzorgcentrum, is 85 ?* 86 jaar. Ze zijn dan meestal zwaar zorgbehoevend. De gemiddelde verblijfsduur is de afgelopen tien jaar flink ingekort. Voor nieuwe bewoners bedraagt die nu minder dan twee jaar – in sommige centra spreekt men van 1,5 jaar.

Cijfers van het agentschap Zorg en Gezondheid voor 2017 bevestigen dit: één op de drie bewoners die in dat jaar overleden, verbleef nog geen jaar in het woonzorgcentrum. Ruim de helft verbleef er nog geen twee jaar.

Bovendien sterven bewoners veel vaker in het woonzorgcentrum: het aantal overlijdens is er sinds 2000 verviervoudigd, ten nadele van het ziekenhuis.
Het staat daar ruw rauw letterlijk.
20 jaar trend. WZC sterf ratio maal 4 en ziekenhuissterftes met zelfde dodencijfer lager.
Een verschuiving.
Een WZC is dan eerder een sterf dan een zorg centrum geworden. Het sterfhuis van de ziekenhuizen. De ziekenhuizen hebben het sterven uitbesteed, veronderaanneemd, aan de woonzorgcentra.

Je zou dan denken, okee, we gaan ons concentreren op waardige afscheiden.
Citaat:
Levenseindezorg in de woonzorgcentra is heel belangrijk geworden. Nochtans blijkt uit het jongste rapport van de Kwaliteitsindicatoren – een zelfevaluatieproject – dat ‘een niet klein deel’ daar veel te weinig aandacht aan besteedt. In de helft van alle woonzorgcentra heeft 45,6 procent of minder van de bewoners een plan voor zorg rond het levenseinde. In één op de vijf heeft 19,4 procent of minder zo’n plan. In 28 woonzorgcentra (3,6 procent) heeft niemand zo’n plan.
Maar zelfs als uitvaartcentra zijn ze gebuisd.

Wat wordt hierboven dan geschetst?
Wel, dat woonzorgcentra gewoon deel uitmaken van het Staatsapparatski Amalgaam.
Daar zijn ze boos als de wind de blaren van straat waait omdat ze dan geen bezigheid meer hebben en daarmee geen uitleg voor hun afwezigheid op de werkvloer in de economie.
Dat virus blies teveel (nou...) van hun oude blaadjes uit hun Rusthuisstraat, en ze begonnen zich zorgen te maken over de bezigheidsgelegenheid, dat ze niet bezigheidsloos zouden raken.

Ik las in een thesis zoiets als "free rider" kritiek op diegenen die niet braaf kwamen om spuitje te laten zetten. De kritiek was dat die mensen zouden meeprofiteren van waar de wel gevaccineerden zouden voor gezorgd hebben (dat is: minder verspreiding van het virus, en daarmee ook niet gevaccineerden minder in contact, en daarmee zogezegd ook minder kans op covid, als het ware zich mee verbergen achter het schild van een ander.
Dat kan enkel waar zijn als een virus uitgeroeid kan worden, want dan pas kan het schild neergelaten worden.

Dat is hetgeen 3 jaar geleden in de openingspost van dit onderwerp beschreven werd (via een kernreactie analogie en een enkel kosmisch deeltje dat volstaat om de kettingreactie weer op gang te zetten).

Wat is een virus: een constructie van moleculen die zichzelf kan reconstrueren.
Wat is een virus uitroeien: alle bestaande constructies vernietigd krijgen. Tot en MET de laatste, want dan pas is er geen reconstructie meer.

Die doelstelling is even waanzinnig zot als elk onkruid en elk zaadje ervan willen vernietigen. En dat dan nog selectief, want de rozen en de violetten en de hi-haa-sinten, die moeten behouden blijven.
We zien elke dag in de voortuintjes mensen die dat pogen, en in hun laatste levensjaren in de logtink zijn ze nog steeds aan het pogen, bewijzende dat hun pogingen tot uitroeien ALLEMAAL faalden.

En dat wordt ook al bewezen door het loutere bestaan van een virus.
De constructie ervan is niet telkens een herbegin van 0.
Het is een verder willekeurig breiwerk aan bestaande, dat volgens trial en error groeit.
Een virusconstructie van 30000 basispaar helixen wordt niet gebreid en getrialed en geerrord op een week een maand en zelfs in geen 10 jaar. Kijk naar de vele jaren tussen SARS1 en SARS2.
Welintegendeel, de immuunsystemen van het door een virus aangevallen constructie / organisme, die evenzo evolueren met virussen, en daarmee "expert" werden, lukte dat niet, enkel zwakke, zoals de kreupele gnoe in de kudde gnoes, wordt 'gepakt'.

En toch is dat wat de nazi organismen in 2020-2021 beweerden te hebben als doel.
Corona Safe Ticket, Corona Free Party, herinner je? Had je zo een pasje, uitgereikt na blijken van braaf befehl volgen, gekregen, dan kon je niemand meer besmetten. Je was Safe voor andere mensen.

Dat ze dat zèlf zouden hebben geloofd, is onmogelijk.
En dat dat ook niet zo was blijkt ook bleek uit de vele tegenstrijdigheden. Eerst was een masker niet aanbevolen, tot zelfs gevaarlijk, om wat later geeist te worden voor de Veiligheid. Corona Safe Ticket kreeg een /edit naam, toen de leugen ervan teveel Leopard Bradley in publicatie raakte.

Niks van alle gegeven uitleggen / verantwoordingen bleek te kloppen, en kon zelfs niet hebben geklopt. Dat laat enkel over een heel ander motief dan dat voorgewende van virusbestrijding.
En dat motief is intussen duidelijk geworden, en even voorspelbaar als de debacles van hierboven, kijk naar je kassa ticket.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 8 juli 2023 om 11:06.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2023, 20:24   #14639
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.730
Standaard

En het finale antwoord lijkt me ook gaar intussen.
Een maatschappelijke ramp.
De nazi's voerden
- een blitzkrieg tegen vrijheid
- een blitzkrieg tegen privacy
- een blitzkrieg tegen samen-leven
- een blitzkrieg tegen freedom of speech
... op brutale wijze volk behandelende eerste als kleuters dan zelfs als beesten
2020 het zero respect jaar.
... met als afsluitende KNAL een V2 met een lading van 5 inflatiespoken tegelijk.
En zo zijn we in hun Nieuwe Normaal van Hogere Prijzen.
Alweer.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 29 juli 2023 om 20:27.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2023, 06:59   #14640
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Wat te doen ?
Onmiddellijk in Lockdown, alle vaccinatie centra weer opbouwen en opendoen en verplichte vaccinatie ?


Vergeten maar niet verdwenen: coronavirus verspreidt zich weer een beetje meer
Het coronavirus lijkt ver weg, maar dat is het niet. In de Verenigde Staten is er een nieuwe variant opgedoken die zich sneller verspreidt dan alle voorgaande. “Maar er is geen reden om je daar zorgen over te maken”, zegt viroloog Steven Van Gucht.



https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230810_96255466

Laatst gewijzigd door Henri1 : 11 augustus 2023 om 07:12.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be