![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14661 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de houding van Duitsland en Oostenrijk betreft, die hebben andere motieven dan Belgique voor hun houding betreffend de negationismewet. Voor Duitschland en Oostenrijk is het een vorm van wiedergutmachung.
![]() |
#14662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij postte er een link naartoe, en de man wiens bijdrage ik postte is, voor zover ik weet, geen Jood.
![]() |
#14663 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14664 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg jij dan eens uit waarover hij praat....
#14665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die wet wil het schromelijk minimaliseren en/of ontkennen van de exterminatie van de joden door de nazi's verbieden. Een goede bespreking van de wet, haar ontstaan en de onderliggende redenen, wat het arbitragehof ervan denkt kun je hier vinden. http://elfri.be/negationisme-revisionisme-racisme |
|
![]() |
![]() |
#14666 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mijn punt was trouwens dat op dat het ontkennen (en goed praten van de ideologie erachter) van een hoop andere massamoorden geen enkele regels zijn.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 12 mei 2017 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
#14667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er hier een aantal regimeslaafjes zitten die het daar roerend mee eens zijn is duidelijk. Welke politieke ideologie ze aanhangen eveneens. Dat jij en je companen het niet relevant vinden dat bepaalde mensen, nochtans niet van de minsten, daar anders over denken dan jullie verwondert mij geenszins. Hitler, Mao, Lenin, Poetin, Franco, Castro, de paus, de profeet Mohamed enz., teveel mannen om ze allemaal op te noemen, dachten er precies hetzelfde over als jullie. Zij, en zij alleen hadden het bij het recht eind. Zij maakten de wetten, en hun wetten moesten gehoorzaamd worden. Onvoorwaardelijk.
![]() |
#14668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed zo, ik ben fan. (Mag dat?)
![]() |
#14669 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is de democratie dan niet beter dan een dictatorschap? vind jij überhaupt dat wetten moeten gevolgd worden of enkel diegenen waarvan jij vindt dat ze juist zijn?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#14670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bottom line is dat we hier op het forum met vulgaire jodenhaters te maken hebben en van daaruit hun dégoûtante drek kieperen. Laatst gewijzigd door Gipsy : 12 mei 2017 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
#14671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herlees je eigen bericht : daar blijkt duidelijk dat je niet weet over wat de anti negationismewet gaat
Laatst gewijzigd door Pandareus : 12 mei 2017 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
#14672 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor de "liberalen" graag opscheppen over vrijheid, vrije meningsuiting en meer van die blabla. Over hun manier van leven. Over hun manier van denken die superieur zou zijn aan de manier van leven en denken van mensen die niet leven en denken zoals zij.
Voor wie even verder denkt dan zij neus lang is dit: Alle mannen die ik opsomde in mijn vorige post hadden hetzelfde doel: macht verwerven. Macht over andere mensen. Macht waaraan niet getornd mocht worden. Macht die niet voortvloeide uit gezag maar die met wetten, geboden en verboden moest worden afgedwongen. Macht die enkel kon behouden worden zolang er genoeg medeplichtigen waren om de wet te doen gehoorzamen. Macht die slechts kon duren zolang er genoeg horigen waren die de wet gehoorzaamden. Geen énkele van de mannen die ik opsomde bediende zich van dezelfde wetten. Hun wetten verschilden zelfs hemelsbreed van elkaar. Ik vraag jullie, wat heeft het gehoorzamen aan hun wetten ons opgebracht? Waar staan we vandaag in de wereld, in Europa, in Belgique, als gevolg van de wetten van die mannen? Waar staan we vandaag als gevolg van de wetten van de huidige heersers? Kan met d�*t resulaat de blinde gehoorzaamheid aan de bestaande wetten worden verantwoord? Waarom gelden wetten niet voor eeuwig als ze zo onfeilbaar zijn dat er van de machtelozen blinde gehoorzaamheid verwacht wordt?
#14673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14675 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#14676 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 12 mei 2017 om 12:07. |
||
![]() |
![]() |
#14677 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14678 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De negationisme wet is tot stand gekomen, na stemming in een democratisch verkozen parlement. |
|
![]() |
![]() |
#14679 |
|
![]() Kun je wel inhoudelijk gaan, dan te mekkeren over een woord of een komma.
Je weet heel goed wat er bedoeld wordt (denk ik toch). Uw reacties zijn van trol-niveau en niet inhoudelijk zoals meestal.
#14680 |
Banneling
|
![]() Ik weet ook niet wat er met "holocaust ideologie" wordt bedoeld.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 mei 2017 om 12:13. |
![]() |