![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14661 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je denkt dat die niet kritisch zijn, tsja... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of een inzicht al dan niet afwijkt van een veronderstelde consensus is overigens irrelevant. Consensus over 9/11: Al Qaeda heeft het gedaan. Firestone akkoord. Consensus over JFK: Moordcomplot. Firestone niet akkoord. Consensus over de aarde: Ongeveer bolvormig. Firestone akkoord.
![]() |
![]() |
#14663 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan beginnen met eens iets lezen over de wetenschappelijke methode. Ik kan het werk van Karl Popper , Thomas Kuhn en Bertrand Russel aanraden. Het grote voordeel van die informatie is dat je daar ook effectief iets mee bent. Laatst gewijzigd door parcifal : 18 juni 2007 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14664 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu eens precies wat ik doe door jouw posts steeds aandachtig te lezen se ...
![]() |
#14665 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dan snap je er duidelijk niks van. en voor parcifal: Ik zou toch iets kritischer zijn over Popper in plaats van stopmpzinnig te slikken wat ie zegt! Jullie zijn skeptisch? welnee, wij (de believers) zijn pas skeptisch! we slikken niet alle (mainstream) onzin die ze ons voorzetten!! Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 juni 2007 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14666 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je zegt het hier heel erg goed! Anaal-Lyse. een vorm van een compulsieve stoornis, waarbij ben wel naar de details kijkt en niet naar het geheel. precies zoals ik zeg dus! Dat ze het laatste puntje van de linkervleugel van de aziatische duif bij een gemiddelde temperatuur van 34 graden en een relatieve vochtigheid van 80% kunnen anaal-yseren zegt toch helemaal niets? en zo kom je zeker niet achter de nwo ,slimpie! verlies je in de details en je raakt het overzicht kwijt, simpel toch? Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 juni 2007 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14667 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat ze er nooit toekomen zegt genoeg over het vernauwende effect dat zo'n opleiding heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#14668 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ook bij synthese blijkt er geen NWO tevoorschijn te komen. Raar toch hé. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 18 juni 2007 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14669 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vrees echter dat de consensus ongetwijfeld moet zijn dat jij niet kritisch omgaat met je bronnen en dus niet kan weten wat waar is en wat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14670 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit: The paradigm conspiravy blz 5-6 Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 juni 2007 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14671 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vernauwend effect? zeg maar compleet dichtgetimmerd. Maar ja de spin-dokters hebben hun werk gedaan en het beeld van bv een universiteit is heel positief. Echter, U wordt er genaaid van hier tot Tokio. O ja , na zo'n studie pas je ook nog naadloos in het 'systeem' en wie naadloos in het 'systeem' past krijgt goedbetaald! maar ja, de eersten zullen de laatsten zijn! ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14672 |
|
![]() Neen, er zullen wel studenten zitten natuurlijk met een afwijkende mening, zoals overal, maar zo'n opleiding kan op verschillende vlakken vernauwend werken. Er kan de arogantie zijn het te "beter te weten" omdat men een universitaire opleiding doet, of het goed geloof in de leerstof die de universiteit aanbiedt. Zo iets in de trand van "als de unief er niet over spreekt, zal het wel niet relevant zijn", iets wat jij ook doet.
Laatst gewijzigd door exodus : 18 juni 2007 om 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14673 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
a. Over het algemeen beperkt tot het vakgebied. b. men toch nog op een te gedetailleerd niveau blijft hangen em verder, echt, de meest stompzinnige mensen die ik gekend heb, kwamen van een universiteit! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14674 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee dat is niet zo. Ik geloofde het vroeger ook niet, tot ik besefte dat dat niet fair is en ik het eigenlijk eerst eens moest onderzoeken. Toen vielen me de schellen van de ogen en ik kijk altijd wat verdrietig als ik de studenten in grote getalen naar de uni zie gaan . en btw Bertrand Russel was een illuminati poppetje! Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 juni 2007 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14675 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wetenschapsmethodologie bij psychologie. Toen dacht ik ook dat het ok was, echter nu niet meer Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14676 |
Banneling
|
![]() en dan moet ik even denken aan Freud.
Veel achterlijke psychotherapeuten/psychoanalytici hangen die theorien nog steeds aan! Echter, Freud, en Jung ook, waren lid van de O.T.O een geheim genootschap wat ook aan satanisme deed (Jung gaf les aan illuminati kinderen) anyway, het ECHTE doel van de psychoanalyse, was mensen te de-stabiliseren!! En dat gebeurt nog steeds. Er zullen er wel een paar zijn, maar de meeste mensen die psychoanalyse 'gedaan' hebben werden er vaak juist zieker van! en dat leren mensen nog steeds (niet altijd meer) op een uni!!!!! net zoals je op een uni bij de tandartsenopleiding blijkbaar leert dat Fluoride goed voor je is! Nee, ik hoef die uni's niet! die verkrachten je geest en je creativiteit, precies zoals Schauberger en Tesla ook zeiden Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 juni 2007 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een bewering die je normalerwijze moet kunnen aantonen. Niks te maken met "connecting the dots".
Wel, wie zijn deze "illuminati kinderen" die les kregen van Jung, en, in het geval je deze kinderen effectief kan noemen, hoe weet je dat het "illuminati kinderen" waren? (Wat "illuminati kinderen" overigens ook moge zijn ... ![]() Ik wacht met spanning ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 juni 2007 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14678 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb het nu niet paraat , welk boek etc maar ben best bereid te kijken hoor Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14679 | |
Banneling
|
![]() here ye go alvast wat gevonden maar telt voor jou tuurlijk niet mee denk ik zo:
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14680 | |
|
![]() Schwarzenegger kan het niet laten met het skull en bones symbolisme op de cover van time:
Citaat:
![]() |
![]() |