![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp alleen niet wat het er toe doet , zacht of hard , plastic of papier .
De straten lagen namelijk vol met niet verbrand materiaal uit de vleigtuigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze had ik ff over het hoofd gezien . Voor mij is dat geen vraagteken , de gesprekken met familie kunnen niet fake zijn , zo simpel is dat . Maar uiteraard weten jullie het beter als de betrokkenen zelf omdat jullie wel doorhebben wat de werkelijkheid is. Het is nu 2010 en u heeft nog altijd geen tegen-theorie bedacht |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En néé U hoeft mij niet te melden hoe brandbaar papier wél is... Dat wéét ik véél beter dan U... Laatst gewijzigd door Svennies : 22 februari 2010 om 01:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14764 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14765 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14766 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Svennies is record houder kop in het zand steken, echt ongekend. Hij blijft doorzeuren over de brandbaarheid van een paspoort terwijl dat irrelevant is.
Het idee dat alles per definitie door het vuur heen is gevlogen is totale nonsense. Er lag zo veel onverbrand materiaal uit de vliegtuigen en de torens op straat , zelfs vliegtickets !! Welke nog veel eerder zouden ontbranden. ![]() Kortrom , de zoveelste luchtbel van de truthmovement . |
![]() |
![]() |
![]() |
#14767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klein paspoort en grote kerosineexplosie vergelijken met dik telefoonboek én klein vuurtje.... Bravo mijn beste treffende vergelijking .... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14768 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14769 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hebben ze gevraagd waarom Norad 3 keer hun versie heeft veranderd mbt de intercepttijden? Hebben ze gevraagd aan de controllers van vluchten 93 en 77 waarom zij zo lang gewacht hebben om Norad te waarschuwen? Hebben ze gevraagd waarom niemand (van bottom tot top) zelfs maar een vermaning heeft gekregen, laat staan gestraft voor al deze overtredingen? Hebben ze gevraagd waarom de US een half jaar de aan de gang zijnde wargames heeft verzwegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14770 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik sprak enkel over klein vuur en een telefoonboek, omdat jij weer een ongeldige veralgemening leek te maken. Minder plastisch kun je mijn opmerking reduceren tot :' je mag niet veralgemenen'. Begrijp je dat wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14771 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14772 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is wel een feit dat de alternatieve theorien zielige molshoopjes zijn, naast de Mount Everest van de officiele versie met al zijn onvolledigheden en fouten. Laatst gewijzigd door parcifal : 22 februari 2010 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14773 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat een geweldige beeldspraak bezit deze jongen toch. ![]() Punt is, jij durft geen enkele discussie aangaan mbt de onvolledigheden en fouten (lees:leugens) in die officiele versie. Het enige wat je kan is schreeuwen dat er geen bewijs is voor de alternatieve theorieen. Je bent zelfs te dom om onderscheid te maken tussen mensen die enkel de officiele versie in vraag stellen en diegenen die claimen dat er een conspiracy was. Voor u zijn het allemaal "conspiracynuts". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14774 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Er bleek zich echter een duidelijk patroon te vormen op de duur dat onmiskenbaar is : conspiracy believers spelen 'vals' (cherry picking, leugens, persoonlijke aanvallen ... etc) omdat ze geen argumenten hebben. We hebben zowat alle fake-argumenten hier al 5 tot 10 keer zien passeren. Na de 3de debunking begin je er niet meer aan omdat je weet dat het toch zinloos is. Als er een nieuwe smoking gun theorie opduikt zou ik wel nog eens moeite willen doen. De vorige smoking gun theorie (de nanothermite-theorie van Niels Harrit en Steven Jones) ligt ondertussen al meer dan een jaar achter ons lijkt me. Ik zou zeggen : bring it on. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14775 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het gaat hier dus ook niet om argumenten, dat bedoelde ik niet toen ik zei dat je nooit een discussie wil aangaan. Het gaat om VRAGEN en bedenkingen. Vragen die bovenvernoemde personen weigeren te beantwoorden. Echter, telkens wanneer iemand vragen oproept, waar je niet direct mee weg kan, classeer jij die als irrelevant. En voorts geef je antwoorden die regelrecht in tegenspraak zijn met eerdere beweringen van uzelf. Een mooi voorbeeld hiervan: Op een vraag van iemand aan u hoe de brand van boven beneden in de kelders kon terechtkomen, antwoord je: "gesmolten ijzer is voeibaar en dat loopt dus naar beneden, snap je?" ![]() En dat terwijl je voordien én daarna altijd hebt beweerd dat er geen bewijs was voor gesmolten staal. Dus je ontkent in alle talen gesmolten staal, maar als het u uitkomt dan is er plots wel gesmolten staal. Tja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14776 |
Banneling
|
![]() Debunk
There is evidence of foreign intelligence backing for the 9/11 hijackers. Why is the US government so keen to cover it up? http://www.guardian.co.uk/world/2004...sa.september11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14777 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Met dingen afkomen die al 6 jaar gekend zijn schieten we weinig op. ![]() Laatst gewijzigd door Big Slick : 22 februari 2010 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14778 |
Banneling
|
![]() Al de rest doet er weinig toe, wou tot de essentie komen nog eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14779 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |