![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1461 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() een wis-kieken voor meneer
en geeft den Baziel er ook ééntje |
![]() |
![]() |
![]() |
#1462 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik moet hier ook alles doen: tappen, drinken, schrijven...ik zoek hulp, gevraagd: schrijvers, dichters, ouwehoeren, tetteraars, zwanzers, zeveraars, zwetters, lullers, babbelkonten, versvandepersers...
En nu gewoon een watertje voor mij, ik heb al een fles wijn achter de kiezen, over het verhemelte, door het keelgat...verjaardagsfeestje weet je wel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1463 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zondag...brunchdag
Ik tap een cava en den Baziel bakt de pannekoeken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies niet veel volk op dit pleintje de laatste dagen. Spijtig toch? 't Is redelijk goed weer. Awel Jasper, ik zal sebiet een dame blanche'ke komen eten. Hou mij een tafelke vrij voor ne man of 6. Zet ook een fleske citroenjenever goe koud aub. Merci hoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1465 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Tafel staat klaar, citroenjenever op temperatuur, dame blanche wordt vers van de pers geleverd (of zo iets).
En als je eens lief lacht zal ik mijn tutuke aantrekken en een dansje plegen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1466 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb mijn Duveltje(s) wel verdiend vandaag...even de oogst aan aardbeien gaan monsteren...wel wel, kan ik toch een confituurtje van maken (tenminste ik heb de naam, maar Jasperina gaat dat doen)
![]() En dan nadien dat gedrum in die potjes, waar de éne aardbei de andere opzijstoot, zo van: "laat mij ook eens aan het vensterke zitten". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag naar de Streekbierenproeverij gegaan. Sjans dat me dat maar twee euro gekost heeft, jawadde. Streekbierenproeverij noemen ze dat... Streekwaterproeverij, ja.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1468 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Was het water zo slecht?????????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schandalig. Ge moet het maar durven voorschotelen. 'k Ben van grote miserie zo snel mogelijk naar een vertrouwd café in de buurt gereden om ne goeie Geus te drinken. Wat een opluchting!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1470 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() koooeeeeet mooooonin Flaaanderen.....foor mie nen koffie plies..
Mijn Engels gaat er elke dag op vooruit ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1471 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() GEZOCHT voor onze lijst bij de gemeenteraadsverkiezingen
KANDIDATEN wij willen onze lijst volkrijgen, dat wil zeggen 33 mans/vrouws-personen. Het gaat goed vooruit momenteel, wij hebben er al éne ![]() Toelatingsvoorwaarden: -van het mannelijk of het vrouwelijk geslacht zijn -ervaring is niet vereist, diploma ook niet -in de boekskes gestaan hebben is een fameus voordeel; de Playboy bijvoorbeeld -ook fanfareleden zijn welkom, vooral de blazers meld u aan |
![]() |
![]() |
![]() |
#1472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zijn de voornaamste eisen van de lijst?
![]() |
![]() |
![]() |
#1473 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Eisen voor "onze partij"
zie hierboven: -van het mannelijk of vrouwelijk geslacht zijn -geen ervaring vereist, diploma ook niet Aanbevelenswaardige carrièresprongen -in de boekskes gestaan hebben, bijvoorbeeld Playboy -bij een fanfare zijn als blazer Ik weet het, het is zwaar maar te doen. Intussen ben ik toch al aan één kandidaat (Rome is ook begonnen met een eerstesteenlegging) PSPSPS: een grote hoeveelheid bier kunnen achteroverwerken is ook meegenomen, vooral omdat wij van de ene receptie naar de andere trekken (en om ons voor te bereiden op de intrede in het gemeentehuis) een grote hoeveelheid dame blanche mag ook (om Nieuw Noors te verleiden voor onze lijst) ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jasper : 19 juni 2012 om 06:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1476 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1477 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik zal er eens over nadenken. Maar één ding is zeker: de plaatselijke economie moet gesteund worden -cafés, kroegen, estaminetten, brasseries, staminees, afspanningen.... -de plaatselijke brouwerij moet zijn omzet verdriedubbelen, zodat al onze medestanders daar een jobke vinden als proever |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1478 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En verder het "baby-rock-festival" onder het motto "jong geleerd is oud gedaan"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1479 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Geef al mijn toekomstige kiezers een pint, en een stylo en een bloc-note, en wat ballonnetjes...
En over mijn affiches moeten ze geen rode neus schilderen, ik heb al een rode neus. En roep eens wat volk naar hier zeg....VOLLEK |
![]() |
![]() |
![]() |
#1480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor mij een Vedett.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |