![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat blijkt uit deze richtlijnen, beterffende pasfoto's, van de overheid. http://www.ibz.rrn.fgov.be/fileadmin...ix-BR-NLv8.pdf Gezien er geen redelijke verantwoording is om het ene toe te laten dan wel het andere te weigeren, is er weldegelijk sprake van discriminatie. Artisjok, is er in geslaagd het onderwerp van dit subdebat de veranderen naar de kwestie of de overheid seculier en/of objectief is, ten aanzien van religies.... ... en u bent daar, mijn inziens, ingetuind. Het is ook interessant hoor, daar niet van, maar de kwesties verleggen om toch maar geen ongelijk te moeten toegeven, is oneerlijk discusteren... ... zo kunnen we nog lang bezig blijven. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mijn beste, is maar 1 van de vele "uitzonderingkjes" waar ik je niet simpel op hoor antwoorden.
![]() |
![]() |
#1463 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 26 december 2011 om 09:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1464 |
Banneling
|
![]() *KNIP* staat met haar mond vol tanden. Nog steeds geen antwoord op wat de definitie is van een onbetwistbare religieuze reden en welke die onbetwistbare religieuze reden voor de moslima's is.
Laatst gewijzigd door Akira : 26 december 2011 om 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1465 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Naar het schijnt bestaat die uitzondering al zeer lang. http://www.nrc.nl/nieuws/2011/02/16/...ce=syndication Over welke vele uitzonderingen heb je het? De enige uitzonderingen voor 1 religie waar ik weet van heb is het gedogen van de uitzondering op de arbeidswetgeving voor de katholieke kerk, die vrouwen mag uitsluiten voor het priesterambt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1466 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1467 |
Banneling
|
![]() Ik heb ook een vraag gesteld waar ze niet kan op antwoorden : wat is de definitie van een onbetwistbare religieuze reden, en welke is die reden voor de moslima's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1468 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar is dan de discriminatie? Citaat:
Ik wacht nu al dagen op je voorbeeld waarbij een wet werd aangepast ten voordele van deze ene godsdienst http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1345 Citaat:
Ik mag daar dan toch op repliceren. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1388 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1469 | ||
Banneling
|
![]() Ga je nu ontkennen dat ook joden gebruik maken van de uitzondering op de slacht-wet.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1470 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1472 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en nu gaan we ff naar de twee andere kijken zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1473 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1474 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De discussie gaat er niet over, welke religie het vrouw(on)vriendelijkst is. Dat is voor een ander subforum. Het gaat erover dat de overheid gedoogt dat de arbeidswetgeving overtreden wordt, voor 1 bepaalde religie. Laatst gewijzigd door artisjok : 26 december 2011 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(en die vrouwelijke imam gaat dan vooraan in de moskee met haar kont naar al die mannelijke ongelovigen zitten als ze gaat voorbidden! ). Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 26 december 2011 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1477 |
Banneling
|
![]() Het gaat erover dat de overheid gedoogt dat de arbeidswetgeving overtreden wordt, voor 1 bepaalde religie.
Laatst gewijzigd door artisjok : 26 december 2011 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1478 |
Banneling
|
![]() Opvallend dat sjokske niets zegt over de overheid die toelaat dat de islam constant de AD-wetgeving met de voeten te treedt door haar uitgesproken sexisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1479 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
In de praktijk is er één imama in België (en ik ben dan nog niet zeker dat ze benoemd werd) en t'is er dan eentje die niet meer mag doen dan de vrouwelijke leken in de kerk. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1480 |
Banneling
|
![]() en toen viel er een hoorbare stilte....
|
![]() |
![]() |