Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juni 2013, 00:38   #1461
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

@ Eberhard Leclerq : gelieve ontopic te blijven. Open een nieuwe (of een oude) topic ivm de pedofiele toestanden in de katholieke kerk. Dit heeft niks te maken met de - meer dan waarschijnlijk - totaal ongegronde beschuldigingen die men die kleuterjuf ten laste legt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2013, 07:33   #1462
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
@ Eberhard Leclerq : gelieve ontopic te blijven. Open een nieuwe (of een oude) topic ivm de pedofiele toestanden in de katholieke kerk. Dit heeft niks te maken met de - meer dan waarschijnlijk - totaal ongegronde beschuldigingen die men die kleuterjuf ten laste legt.
Tja, ze hebben niet meer hè dan die schandalen, en de partij die strengere wetten en straffen wil voorzien voor dit soort misdaden is net het VB (als het geen priesters zijn ) en de NVA. Dus ik begrijp zijn kritiek ook niet zo goed.

Laatst gewijzigd door BonBon : 28 juni 2013 om 07:33.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2013, 07:36   #1463
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dade Bekijk bericht
Gelukkig voor jou is geitenneuken hier niet strafbaar.
Zoveelste anti-islamitische wetgeving door de SPa, ik zou op straat komen hoor als ik een moslim was.

"In 2006/2007 is door senator Ludwig Vandenhove van de politieke partij sp.a getracht een verbod op seks met dieren in de wet vast te laten leggen [3] dit is echter op 17 januari 2007 door de Senaatscommissie Sociale Aangelegenheden geblokkeerd.[4][5] Een week later echter heeft de Kamercommissie Volksgezondheid het verbod op seks met dieren wel goedgekeurd. Op voorstel van Magda De Meyer (sp.a) werd het verbod ingeschreven in de wet op het dierenwelzijn.[6]"

Laatst gewijzigd door BonBon : 28 juni 2013 om 07:41.
Oud 28 juni 2013, 07:54   #1464
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Jij dacht dat jongejongenskontjesneuqen in 1970 niet strafbaar was misschien?
Denkt ge dat het nu bij moslims niet strafbaar is misschien ?
Maar net als in ’70 bij de priesters moet er een klacht zijn.
Zo gaat dat in een rechtsstaat.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2013, 09:14   #1465
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ik hoor daarstraks op Villa politica het vragenuurtje Vlaams parlement er iets over zeggen, ik kon maar met een half oor luisteren maar het was iets in de aard van:
Er is iets bovennatuurlijk gebeurd, er zou dus dus sperma op dat jongetje gevonden zijn, alleen.... in dat schooltje werken alleen vrouwen.
Was niet thuis en heb niet verder kunnen luisteren, iemand die het hele item heeft kunnen volgen hier?

Ha gevonden.
http://www.canvas.be/video_overzicht/228214

Debat start op 53.30 minuten, de vraag waarover ik het heb op 01.05.
Ik heb eindelijk eens kunnen kijken, er zouden dus inderdaad sperma sporen gevonden zijn op een kind. Je moet wel echt debiel zijn om de schuld bij die Juf proberen te steken en dat blijven doen. "jullie kinderen worden verkracht" roept een baardaap in een filmpke, kan dus best zijn maar niet door een juf maar waarschijnlijk een mede-moslim.

Dat zal nogal vonken geven als dat bovenkomt, "als" zeg ik wel, het vreemde is dat er nergens buiten die vraag van LDD over sprema wordt gesproken, alle media verzwijgen dit wat toch wel vragen oproept.
Oud 28 juni 2013, 09:23   #1466
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
U hebt duidelijk problemen met begrijpend lezen.

Wie is het die hier op basis van ras of huidskleur mensen beschuldigd ?
Men mag af en toe het lef hebben om in eigen borst te kijken.
We beschuldigen niet op huidskleur of ras, hoe kom je daarbij. Het zijn allemaal hoofddoekjes aan de schoolpoort die blanke schooljuffen beschuldigen van iets wat ze niet eens kunnen gedaan hebben. Wie zijn hier de racisten als je eerlijk nadenkt?

Nu pas horen we dat er sperma gevonden is op een kind en toch blijven ze die schuld op de juffen steken, je kunt dit niet anders dan achterlijk noemen en hun islamitische opvoeding zit daar wel degelijk voor iets tussen.

Maar je zal wel zien, uiteindelijk zal het weer allemaal onze schuld zijn, hoe kan het ook anders.
Oud 28 juni 2013, 09:27   #1467
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Laat jij je kinderen graag verkrachten?
Dus u denkt dat een juf kinderen verkracht op school en dit toevallig allemaal moslimkinderen waren? Want de groep " bezorgde ouders" lijken of allemaal koude oortjes te hebben of tot dezelfde groep te behoren.
Misschien heeft die juf gewoon iets vertelt over jongetjes en meisjes, lijkt me opgeblazen luchtbel die iemand nu thuis doet zitten, sterkte voor die juf!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2013, 09:32   #1468
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ik heb eindelijk eens kunnen kijken, er zouden dus inderdaad sperma sporen gevonden zijn op een kind. Je moet wel echt debiel zijn om de schuld bij die Juf proberen te steken en dat blijven doen. "jullie kinderen worden verkracht" roept een baardaap in een filmpke, kan dus best zijn maar niet door een juf maar waarschijnlijk een mede-moslim.

Dat zal nogal vonken geven als dat bovenkomt, "als" zeg ik wel, het vreemde is dat er nergens buiten die vraag van LDD over sprema wordt gesproken, alle media verzwijgen dit wat toch wel vragen oproept.
Dat komt niet boven, maar wel erg voor die juf, en inderdaad, te achterlijk voor woorden! Nu, het artsenvertrouwenscentrum zal wel uitpluizen hoe dit zit,maar die " ongeruste ouders" wisten dus niet eens waarover het ging!
Oud 28 juni 2013, 09:34   #1469
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Wat heeft dit te maken met die toestand op die school? Niets he?
Je probeert de focus te verschuiven, blijf een beetje bij de zaak.
Oud 28 juni 2013, 09:39   #1470
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
De cijfers tonen aan dat 2/3 van de zaken op de plank blijven liggen...
Dat is veel te veel, maar zet er ook even bij waarom dit zo is, vaak wordt te laat aangifte gedaan en zijn" sporen" niet meer te vinden, maar wij maken er tenminste een zaak van, dat is niet overal ter wereld zo.
In dit geval waren er blijkbaar wel sporen die de kleuterjuf onmiddellijk uitsluiten, wat denkt u dan van het gedrag van die " bezorgde ouders"?
Hoop dat het kind wat mogelijk slachtoffer is, geholpen wordt en eventuele daders gestraft.
Oud 28 juni 2013, 09:43   #1471
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus u denkt dat een juf kinderen verkracht op school en dit toevallig allemaal moslimkinderen waren? Want de groep " bezorgde ouders" lijken of allemaal koude oortjes te hebben of tot dezelfde groep te behoren.
Misschien heeft die juf gewoon iets vertelt over jongetjes en meisjes, lijkt me opgeblazen luchtbel die iemand nu thuis doet zitten, sterkte voor die juf!
Het zou tot op het bot moeten uitgespit worden en de schuldigen zwaar gestraft.
Daarboven kan er niet genoeg ruchtbaarheid aan gegeven worden.
Zowel kinderen verkrachten als mensen vals beschuldigen kan niet getolereerd worden in onze maatschappij.
Oud 28 juni 2013, 09:51   #1472
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Het zou tot op het bot moeten uitgespit worden en de schuldigen zwaar gestraft.
Daarboven kan er niet genoeg ruchtbaarheid aan gegeven worden.
Zowel kinderen verkrachten als mensen vals beschuldigen kan niet getolereerd worden in onze maatschappij.
Ja, maar zo werkt het niet. Het vertrouwensartsencentrum zal wanneer er strafbare feiten zijn gepleegd, de info meedelen aan politie en inplaats van de ouders aangifte doen wanneer zij dit niet zelf doen.
Ik denk dat je er gewoon niets meer over zult horen.

Tenzij de juf klacht indient en met de pers wil praten, maar aangezien die mevrouw waarschijnlijk liever haar baan houdt, zie ik dat niet gebeuren.
Oud 28 juni 2013, 09:58   #1473
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, maar zo werkt het niet. Het vertrouwensartsencentrum zal wanneer er strafbare feiten zijn gepleegd, de info meedelen aan politie en inplaats van de ouders aangifte doen wanneer zij dit niet zelf doen.

Tenzij de juf klacht indient en met de pers wil praten, maar aangezien die mevrouw waarschijnlijk liever haar baan houdt, zie ik dat niet gebeuren.
Het is natuurlijk nog maar een heel jong meisje, maar ik hoop voor haar dat ze van het groot verlof gebruik maakt om in een andere school werk te vinden. Het zou alvast niet heel slim zijn om per definitie in zo'n "verrijkte" school te blijven werken. Weliswaar met slechts 7 (zeven) gediscrimineerde kindjes onder haar hoede, ipv de standaard 25/30 (vijfentwintig/dertig) witte supremacisten.
Maar je gaat toch nooit geloven dat die brulmoeders ooit op énig moment gaan toegeven dat die juf onschuldig is?

Waar blijft trouwens het o zo befaamde koranvers dat er geen ontucht werd gepleegd tenzij er 4 (vier) getuigen waren?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 28 juni 2013, 10:02   #1474
BonBon
Banneling

Standaard

Ik heb net gesproken met een aspirant juf die net afgestudeerd is en er zijn zelfs gevarenpremies om in Brussel te gaan werken (antwerpen ook?), die gevaren komen natuurlijk enkel van die uiterst kleine minderheid van enkele leerlingen en ouders die voor problemen zorgen, dat spreekt.
Oud 28 juni 2013, 10:08   #1475
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het is natuurlijk nog maar een heel jong meisje, maar ik hoop voor haar dat ze van het groot verlof gebruik maakt om in een andere school werk te vinden. Het zou alvast niet heel slim zijn om per definitie in zo'n "verrijkte" school te blijven werken. Weliswaar met slechts 7 (zeven) gediscrimineerde kindjes onder haar hoede, ipv de standaard 25/30 (vijfentwintig/dertig) witte supremacisten.
Maar je gaat toch nooit geloven dat die brulmoeders ooit op énig moment gaan toegeven dat die juf onschuldig is?
natuurlijk gaan die dat nooit toegeven, ze kunnen niet meer terug hé. Die baardaap in dat filmpje ook, "die juf heeft je broek afgedaan hé, zeg het maar tegen die brave mensen met snoepjes".

Een fucking kleuterschool, natuurlijk moeten die kinderen op de pot en de juffen en andere kinderen zijn daar ook soms bij. Dat lijkt me toch logisch???

Van die sperma gaan we niets meer horen, het zou te duidelijk tonen dat die moslims debiel zijn, dat gaan ze natuurlijk proberen te verzwijgen.
Oud 28 juni 2013, 10:14   #1476
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien willen die ouders helemaal niet dat die juf hen iets vertelt over jongetjes en meisjes. Ik denk dat ze helemaal niet willen dat ze überhaupt iets vertellen dat niet conform is aan hun geloof en overtuiging. Voor hen is dat gelijk als hun kinderen verkrachten. Die leerkrachten zijn jonge idealisten maar als ze opgelet hadden dan hoor je ze luidkeels roepen " integratie is assimilatie!". Er zit daar een ideologische achtergrond achter gevoed door salafistische predikers. Politici zitten met hun handen in het haar om toch een maakbare samenleving te creëren dat niet leid tot confrontatie. Mij lijkt dat geen haalbare kaart, als die ideologie streeft naar confrontatie kunt U dat niet vermijden. Extremisten isoleren of uitwijzen zal weinig helpen want dan gaan ze ondergronds.
Oud 28 juni 2013, 12:32   #1477
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik vrees dat ge gelijk hebt.
Dat zal dan ook wel de reden zijn dat het allemaal zover gekomen is.
Oud 28 juni 2013, 12:35   #1478
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb net gesproken met een aspirant juf die net afgestudeerd is en er zijn zelfs gevarenpremies om in Brussel te gaan werken (antwerpen ook?), die gevaren komen natuurlijk enkel van die uiterst kleine minderheid van enkele leerlingen en ouders die voor problemen zorgen, dat spreekt.
Idem voor politie.
Naar het schijnt is dat een verrijking.
Oud 28 juni 2013, 12:38   #1479
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Idem voor politie.
Naar het schijnt is dat een verrijking.
worden ze nu tegenwoordig al extra betaald voor een stom onveiligheidsGEVOEL ook al? maar maar maar toch hé.

(ps. valt het anderen ook op dat die term "gevoel" ondertussen blijkbaar zijn houdbaarheidsgrens heeft overschreden? net als het stopwoord "verrijking" zo precies. )

Oud 28 juni 2013, 12:43   #1480
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
natuurlijk gaan die dat nooit toegeven, ze kunnen niet meer terug hé. Die baardaap in dat filmpje ook, "die juf heeft je broek afgedaan hé, zeg het maar tegen die brave mensen met snoepjes".

Een fucking kleuterschool, natuurlijk moeten die kinderen op de pot en de juffen en andere kinderen zijn daar ook soms bij. Dat lijkt me toch logisch???

Van die sperma gaan we niets meer horen, het zou te duidelijk tonen dat die moslims debiel zijn, dat gaan ze natuurlijk proberen te verzwijgen.
Ik begrijp die man eigenlijk wel.
Het kan niet dat een vrouw een moslimjongen zijn broek afdoet om zijn poep af te kuisen.
Ze moeten maar een moslim aannemen als poepafkuiser.
En natuurlijk ook een tolk om met de poepafkuiser te communiceren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be