![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1461 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 30 juli 2022 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die wokers de boom inkruipen !! FYI , Ik ben hetero , probleem ?? Ik wil enkel met een vrouw in bed die al van haar geboorte vrouw is !! m.a.w. Een heterovrouw van geboorte !! Oh , nog dit: Ik deel enkel mijn leven met de vrouw van wie ik hou !! Is dit een kwetsende uitspraak ?? Wil jij met iedereen in bed duiken (zolang het een meerderjarige betreft) , u doet maar , da's uw beslissing , punt aan de lijn !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 30 juli 2022 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1463 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1464 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat niemand het gevaar in ziet en de ware intenties doorziet, is zeer zorgwekkend. Ze verwijven de mannen om ons makkelijker te kunnen overnemen op “die dag”. Ze brainwashen de volgende generatie in een nieuwe normaal die hun biologie afleert om een imitatie op te dringen. Het Arische ras, transhuman, übermensch whatever... Wat als de derde rijkers wél wraak op ons nemen door de volgende generaties te verzwakken en een vijand aan te zetten tegen ons? Het is niet omdat de tv constant herhaalt wie goed is, wat goed is, je er goed aan doet daarin te volgen. Dat zou geschiedenis ons al geleerd moeten hebben en de interventies over het water met de migratiegolf daarna nog meer. Zij die ons wijsmaken dat ze de goeie zijn en al wie tegen is de slechte, zouden wel eens de slechte kunnen zijn.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 30 juli 2022 om 05:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg gewoon mijn eerlijke gedachte die er toen opkwamen !!
Wel , ik heb geen enkel sexueel gevoel voor transgenders , pansexuelen , homo's en zelfs lesbiennes , enz .... !! Indien zoiets (niet) fout is , waarom ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iemand uit eigen beweging transgender of homo is , geen enkel probleem !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1469 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is verbijsterend om vast te stellen hoe vaak kindermisbruik blijkbaar voorkomt en niet alleen door pastoors. De slachtoffertjes zijn beschadigd voor het leven, hebben allen psychische problemen en worden soms zelf dader. Onbegrijpelijk dat die perverse klootzakken dan ongestraft gewoon verder kunnen leven in de maatschappij, onbegijpelijk dat een moeder haar kinderen niet beschermt als het de vader of stiefvader betreft die met zn poten niet van de kinderen afblijft. (Die zou nooit nog gerust zijn ogen mogen dichtdoen of durven eten wat moeder hem voorschotelt want daar zou weleens rattenvergif kunnen inzitten.) In NL heb ik ooit een reportage gezien waarbij de veroordeelde pedofiel na zijn straf overal werd weggejaagd door buurtbewoners om hun kinderen te beschermen. Hij verhuisde telkens maar dat kon niet baten want mensen waarschuwden elkaar en dan werd ie daar ook weer weg- en opgejaagd zoals wild. De reportage werd uiteraard gemaakt om de pervert als zielig af te schilderen, die berouw had en zn straf had uitgezeten en toch een tweede kans zou verdienen? Maar daar hadden buurtbewoners geen oren naar en terecht, hun bekommernis is hun kinderen te beschermen tegen zulke roofdieren want politiek en justitie falen ook daarin. Zo moet dat: geen rustig leventje maar als gevaar en voor bescherming van kinderen overal op- en wegjagen, dat is een gepaste straf....kruip maar in een hol in de brousse waar geen kinderen zijn. ![]() Pedofielen moeten overigens voor hun bescherming in de bak ook apart gezet worden of ze krijgen hun lijfstraf, dat fataal kan aflopen, van mede-gevangenen, kindermisbruik is erger dan moord. Bij pedofilie wordt niet enkel de lichamelijke integriteit geschonden en het kind van zijn onschuld beroofd maar worden kinderen ook psychisch beschadigd voor hun hele leven door een perverse, impotente zielepoot die onbekwaam en bang is voor een relatie met een volwassen vrouw om dan als roofdier door machtsmisbruik en manipulatie met het kwetsbare, onschuldige kind aan zijn trekken en genot te kunnen komen. Pedofielen zijn onmensen, dat is giftig afval dat permanent uit de maatschappij verwijderd moet worden.
![]() |
![]() |
#1470 | |
|
![]() Citaat:
Video: British Police Arrest Man For Sharing A Meme On Facebook “Someone has been caused anxiety based on your social media post” Of hoe een protest tegen een totalitaire tendens beantwoordt wordt met een totalitaire actie zou men kunnen argumenteren. Laatst gewijzigd door Bach : 1 augustus 2022 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1471 | |
|
![]() Citaat:
Als er 1 sector is die schatrijk aan het worden is door het transfenomeen dan is het wel de medische sector. Plastische chirurgen hebben een nieuwe bron van inkomsten gevonden. Borstvergrotingen zijn wat uit. De nieuwe hype gepromoot op de Nederlandse TV zag ik vandaag, is blijkbaar face chirurgie om meer op het andere geslacht te lijken. Typisch mannen die er vrouwelijker willen uitzien (wat interessante vragen oproept op zich). Trans is big business aan het worden en dat voorspelt wantoestanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Honderden Europese professionelen uit medische sectoren die met kinderen met te maken krijgen tekenen petitie tegen de doorgeslagen wokewaanzin.
Citaat:
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1475 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De puberteit moet best gestopt worden voor ze begint... ![]() Ik vind dat er een verbod moet komen op transitie en die waanzin bij kinderen die volgens de wet pas op 12-jarige leeftijd wilsbekwaam zijn en op 21 jaar pas volwassen genoeg zijn om deze ingrijpende en onbegrijpelijke beslissing te nemen om zichzelf te verminken en mogelijk de grootste en onomkeerbare vergissing van hun leven begaan. Voor mij mogen ze alle chirurgen die hieraan meewerken bij kinderen levenslang in de bak zetten en alle universiteiten en scholen die deze gruwel promoten voorgoed sluiten. ![]() Men hoort het lichaam dat men kreeg en het geslacht waarmee men geboren is, te accepteren en te respecteren. Dat heet zelfaanvaarding, ongeacht hoe ze zich denken te 'voelen', de penis of vagina is er nu eenmaal en die werkelijkheid is niet te ontkennen. Het zit tussen de oren, niet tussen de benen. Er zijn trouwens al omgebouwde transgenders die al spijt hebben...en over problemen zoals afgestorven tepels of andere gruwelen tijdens en na een transitie wordt zedig gezwegen. ![]()
![]() |
![]() |
#1476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1477 | |
|
![]() Tegen kerstmis begon Jan zich meer vrouw te voelen. "Schat, ik denk dat we volgend jaar een lesbische relatie gaan hebben met elkaar."
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1478 |
Minister-President
|
![]() Waar windt iedereen zich toch weer over op, mensenlief...
![]() Guys, ge moet dat allemaal niet doen he. Live and let die...
![]() |
#1479 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem was dat Zwarte Piet op het einde gekruisbrand werd, terwijl dat geen echte neger was.
|
![]() |
![]() |