![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1461 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 augustus 2005 om 08:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1462 | |||||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Uit je antwoord mogen we afleiden dat je de neocons een bende scrupuleloze megalomanen vindt die ons desnoods leugens vertellen om een land te kunnen binnenvallen?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 augustus 2005 om 08:54. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1463 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1464 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Staged war.
![]() |
![]() |
#1465 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1466 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1467 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel de link met Al Quaeda is (behalve een paar halfslachtige pogingen door dissidenten en overlopers) nooit echt bekrachtigd en hij is ZEKER niet gebruikt om in de VN de operatie Iraqi Freedom te verdedigen en het fiat te vragen van de veiligheidsraad. Je haalt hier blijkbaar een paar dingen door elkaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1468 |
Minister-President
|
![]() Volgens mij hebben de VS het wel ter sprake gebracht;dat Saddam aan Al-Qaeda gelinkt wordt.
Nuja,ik weet niet meer in hoeverre het een issue was. "Bush insists Saddam's linked to al-Qaeda WASHINGTON: US President George W Bush insisted that Saddam Hussein's "connections" to al-Qaeda made him a threat to the United States, despite an official report that the two did not have operational ties."
![]() |
#1469 |
Banneling
|
![]() ![]() TRUST NO ONE |
![]() |
![]() |
![]() |
#1470 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zit al 2 jaar op een amerikaans neocon-forum en ik weet er dus wel iets van. (let op ik speel daar dus een pro democratische rol en ben dus vrij hevig tegen de invasie in Iraq en de huidige vorm van de WOT.) Wat het meest in de neocon kaart heeft gespeeld tot nu toe was de ontdekking van Salman Pak zoals je wel zult weten. http://www.globalsecurity.org/wmd/wo...salman_pak.htm Maar ook hier weeral geen Al Quaeda. 8)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 15 augustus 2005 om 12:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1471 | |
|
![]() Toevallig een artikel gevonden over Afghanistan uit 1999.
Toen waren ze blijkbaar ook al op zoek naar Osama... Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1472 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Daagt het u misschien ook dat dit ook mijn stellingname is ? De Vlaamsche Maatschappij voor Watervoorziening is toch niet aan het overdrijven met de pottekes fluor die ze in het drinkwater kieperen ? ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 15 augustus 2005 om 13:15. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1473 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom? Om legitimiteit te zoeken voor hun invasie natuurlijk... Dat is toch allemaal niet betwist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1474 | |||||
|
![]() Citaat:
EDIT: Blijkbaar toch wel heb ik nu net gevonden... ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 15 augustus 2005 om 13:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar zitten we dan nog over te discussiëren. Volg de rechte lijn: 9/11 -> Afghanistan ( Al Qaeda ) -> Irak ( WMD - Internationaal terreurnetwerk Al Qaeda ) -> ... Dat is toch gewoon kristalhelder dacht ik ? Het is toch compleet absurd te beweren dat 9/11 de Irak-plannen tegenwerkte ? Dat is toch gewoon schokkend zoiets te lezen van een intelligent iemand ? Absurd gewoon. De Angst die ze bij hun eigen onderdanen zaaiden omtrent aanslagen met WMD, toegerijkt aan Al Qaeda door een 'axis of evil regime', heeft hen toegelaten dat land binnen te vallen. En zonder 9/11 geen al qaeda hoor. Amerikanen geven geen shit omtrent aanslagen op Afrikaanse ambassades in een bananenland. Schitterende marketing als je het mij vraagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wordt het nog gedaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1477 | ||
Banneling
|
![]() http://www.spacehijackers.co.uk/html.../bush/bush.jpg
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door filosoof : 15 augustus 2005 om 13:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1478 | |||||
|
![]() Citaat:
Over andere stukken heb ik serieus mijn twijfels. Fluor gunstig voor de mens... ahum. [size=2]Verontrust door het stijgend aantal gevallen van fluorvergiftiging en/of osteoporose, die in de bevolking vastgesteld worden, evenals door de vermenigvuldiging van gefluoreerde producten, die vrij ter beschikking staan, hebben de HOGE GEZONDHEIDSRAAD (HGR) en de NATIONALE RAAD VOOR DE VOEDING (NRV) aan een gemengde commissie de taak toevertrouwd documentatie, bedenkingen en voorstellen in verband met de fluorproblematiek te verzamelen.[/size] [size=2]Overwegende [/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 15 augustus 2005 om 13:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1479 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|