![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1462 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarschijnlijk kent het VB evenveel overlopers als de bub. In absolute cijfers, wel te verstaan. Relatief gezien... hehehe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1463 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Man Man Man toch. Daar bestaat maar 1 woord voor: Incompetentie. Laatst gewijzigd door Pieke : 6 juli 2006 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij ons is 't allemaal vrijwilligerswerk. Als ze betaald zouden geweest zijn, zouden ze wel gebleven zijn. Maar wij doen niet aan politiek op kosten van de burgers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1465 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus zeker 40% van uw leden zat bij uw clubje voor 't geld....Die belgicistische unionisten toch ![]()
![]() |
![]() |
#1466 |
|
![]() Gaat u na uw enorme verkiezingsoverwinning partijdotaties weigeren?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1467 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1468 |
Minister
|
![]() En al doorgebroken, Hans?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is onzin en dat weet je goed genoeg.
![]() |
#1470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit lijkt me volkomen van de pot gerukt. Er zijn mensen die de BUB verlaten hebben en daarna een nieuwe partij (nu ja...) hebben opgericht. Daar worden ze ook niet betaald. Dat kan dus geen element in de hele zaak geweest zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem met BUB is dat men de zaken verkeerd heeft aangepakt. Toen BUB net ontstond, zat er enorm veel potentieel in die partij: veel jonge mensen, gedreven mensen...
BUB heeft echter een aantal kemels geschoten en heeft niet uit haar fouten geleerd, en dat is héél jammer. Ik hoop van harte dat jullie nog uit dit dal kunnen klimmen, maar als er niet grondig iets gaat veranderen in de partij zie ik jullie partij geen lang leven meer beschoren. Laatst gewijzigd door Kim : 7 juli 2006 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1472 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zie dat U collega-Belgischgezinden er duchtig van langsgeeft. Anderzijds is uw website in geen jaar meer geupdate. Wat doet u in tussentijd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1473 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
1) het is weldegelijk 70% 2) Betaald of niet betaald die 70% waren toch weggelopen en niet omwille van de ideologie van de partij zelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#1474 | |
Gouverneur
|
![]() Folderkes aan het plooien voor de partij waar hij kiesadvies voor geeft
![]() |
![]() |
![]() |
#1475 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch niet terwille van de voorzitter? Ook Nello ontweek mijn vraag toen ik hem ongeveer twee jaar geleden al vroeg waarom hij zich neerlegde bij het voorzitterschap van iemand zoals Hans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1477 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarom ze vertrokken zijn gaat u niks aan en doet hier ook niks ter zake. Ik ontwijk de vraag dus niet ik weiger ze te beantwoorden. En u krijgt van mij het recht dit te intrepreteren zoals ge zelf wil
Laatst gewijzigd door BCD : 7 juli 2006 om 14:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans blijven nét daarom de meeste partijslaven aan hun partij vastzitten. Er moet dus wel iets héééééél ernstigs aan de hand zijn.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1479 | |
Gouverneur
|
![]() Spijtig dat ik herhaal maar ...
![]() |
![]() |
![]() |
#1480 |