![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14861 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14862 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 mei 2017 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
#14863 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet bij wet, maar wel in de praktijk.
#14864 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok. Ik noem jou voortaan gewoon een Belgische nationalist.
#14865 |
Banneling
|
![]() Dat is dan een stap in de goede richting.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 mei 2017 om 11:00. |
![]() |
![]() |
#14866 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14867 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ikke nu bibberen!
![]() |
#14868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit draadje is for teh lulz.
![]()
![]() |
![]() |
#14869 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is geen stemplicht, wel een opkomstplicht.
#14870 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het blijft vreemd dat hij daarom een permban zou gevraagd hebben. Hij had immers ook zonder permban gewoon kunnen wegblijven. Wellicht had peche hulp nodig om van zijn forumverslaving af te geraken en zocht hij die de moderatie. Daar is hij dan in geslaagd.
![]() |
#14871 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet volgens je oproepingsbericht.
#14872 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Bij anderen wordt het ego zodanig gestreeld dat ze spontaan in een vlaag van solidariteit een bijdrage leveren aan alle ngo's. Of wacht, dat van die solidariteit durf ik te betwijfelen. ![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 13 mei 2017 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
#14873 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14874 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik noem mezelf anders ook een nationalist. Ik voel het niet aan als schelden als men mij een Vlaamse nationalist noemt. Ik heb het trouwens nooit onder stoelen en banken gestoken dat ik een Vlaams-nationalist ben.
Belgische nationalisten daarentegen worden niet graag nationalisten genoemd. Dit terwijl zij, volgens mij, de ferventste nationalisten zijn. Hoe zou dat toch maar komen?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 mei 2017 om 11:38. |
![]() |
![]() |
#14875 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar noem me maar gerust poco, links of tuttebel hoor. Ik heb het al gezegd: ik RD niet tenzij het over echte bedreigingen gaat ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14876 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoeveel strafpunten jij en panda Diego aan zijn broek hebben gelapt, maar blijkbaar waren dat er zelfs niet genoeg voor een tijdelijke ban. De strafpunten die dedemelee kreeg omdat hij mij een truttebel noemde volstonden niet voor een tijdelijke ban. De strafpunten die jij kreeg omdat je iemand herhaaldelijk met zijn voornaam aansprak wél. Nochtans vermoed ik dat het er ook niet meer dan vier geweest zijn. Nog dit, Jack. Dat iemand mij van iets beschuldigt waar ik voor niets tussenzit mag ook niet. Het is een belediging. Ik kan best wat over mijn kant laten gaan, maar dat ik een truttebel genoemd wordt pik ik niet. Dat scheldwoord verwijderen en een verwittiging had volstaan voor mij, maar blijkbaar werd daar, om één of andere goede reden, anders over geoordeeld. Jij kan nog klagen, zagen, trollen en jennen tot je een ons weegt. Je kan al het mogelijke blijven doen "de forumnegationist" een ban aan te smeren. Je kan van ergernis doodvallen omdat het je niet lukt, het is en blijft de moderatie die daarover beslist. Snappy?
![]() |
#14877 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou'k of zou'k niet ????
#14878 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net zoals het "Heultje" is en niet "Heule". Snappy? Verder snap ik nog altijd niet waarom jij perse in de bres springt voor negationisten, je alle kleuren en vormen aanneemt om eerst zaken te beweren (ik ben tegen muilkorven!) om daarna iemand strafpunten aan te smeren... Ik zal dus blijven klagen, zagen, trollen en jennen zolang ik dat wil. Je wil me toch niet muilkorven zeker?? Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 mei 2017 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
#14879 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.vlaanderen.be/nl/vlaams-...j-verkiezingen Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
||
![]() |
![]() |
#14880 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat een leegloper in zijn bed wil blijven liggen interesseert niemand. |
|
![]() |