![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U niet dan? Ik zou u wel een willen zien als je dochter besluit haar hand af te hakken.
Ik zie je niet zeggen: "Dat is je goed recht, daar moei ik me niet mee". Of het is inderdaad nog gekker. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 februari 2011 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1482 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wanneer gaat u hulp zoeken? Die wanen worden precies alleen maar oncontroleerbaarder.
![]() |
![]() |
#1483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat betekent namelijk dat wanneer een vrouw zichzelf wil verminken, wij ons daar niks moeten van aan trekken. En u? Wanneer gaat u eens inzien dat op de man spelen in een discussie, wegens gebrek aan argumentatie, een uiting is van iemand die niet tegen zijn verlies kan? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 februari 2011 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te laat, niet meer te redden.
![]() |
#1485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1486 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1487 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder nog iets?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blij te lezen dat je inziet hoe idioot het wel is. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 februari 2011 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1490 |
Banneling
|
![]() Den Bompa, diên ouwen Bompa
Allé wa vangde d’r mè aan Den Bompa, diên ouwen Bompa Lot diê gerust z’n gange gaan Want in z’n binneste denkt ‘m gedome Ge kunt ‘r allemaal is achter kome Den Bompa, diên ouwen Bompa Diê hee balange nog ni afgedaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#1491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is het niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp dat u inziens ontkent. Is nog gebeurd met jou.
Dat is nu eenmaal gemakkelijker dan weerleggen. En dat is wél zo. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 februari 2011 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er valt niets te ontkennen en er valt zo mogelijk nog minder te weerleggen. Uw vergelijking slaat - zoals gewoonlijk - als een tang op een varken.
![]() |
![]() |
![]() |
#1494 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
u doet anders weinig anders. Eerst waren mensen moordenaars, gewoon omdat ze hun leven leiden; nu verminken ze zichzelf en ga maar door. U brengt geen argumentatie aan, u wauwelt wat emogezwans en denkt dat u een ridder in shining armor bent die ongeboren leven (= is dus iets dat niet bestaat, een contaminatie, een fictie in uw hoofd) moet "verdedigen" tegen de mensheid. Wel mijnheer paulus de mensheid pikt u bemoeienissen niet en zegt tegen u dat u aan wanen leidt. Doe hier iets aan aub, het is voor uw eigen bestwil. 't is toch ver gekomen dat ik hier u help en daarom "genegeerd" wordt, dat kan toch niet zeg. Ik, die zomaar zonder er ook maar iets voor terug wens te krijgen u helpt. Wordt daarom genegeerd en beledigd.....? Zou het kunnen dat mensen die in verwachting zijn ook graag zelf beslissen en dat zij misschien wel kwaad durven worden op zij die zich ongevraagd willen moeien? Op zij die denken te beslissen hebben wat leven is en wat niet? Dat de mens, elke individu, dat voor zichzelf wel kan uitmaken wat, waar en wanneer zij al of niet nieuw leven maken? En dat fantasietjes van anderen daar geen enkele rol in spelen. Geen enkele rol speelt uw mening, dat is waarschijnlijk de hoofdreden waarom u blijft doordrammen.
![]() |
![]() |
#1495 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zei: Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1496 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de kering betekent het dat inderdaad.
![]() |
![]() |
![]() |
#1497 |
Banneling
|
![]() Wie heeft er zin in een partijtje Paulussen?
Ik niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat ze anderen laten doden. Anderen hun leven niet laten leiden. Daarom. En daarmee val ik niemand aan op dit forum wegens gebrek aan argumentatie of zo. Ik confronteer gewoon de discussiepartners met de realiteit, gesteld dat een bevruchte eicel gerekend mag worden als een mens in wording zoals wij allemaal zijn. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 februari 2011 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet in de kering maar in een consequent doordenken van wat u zegt.
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 februari 2011 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan?
|
![]() |
![]() |