![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15001 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hij kan met zijn beweringen naar de VS trekken en een rechtzaak beginnen als hij zo zeker is van zijn stuk
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15002 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=yJzQcsSVR7E |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15003 |
Banneling
|
![]() 15 000!
![]() Lap, maak ermaar 15003 van. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 14 maart 2010 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15004 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal de dag zijn waarin U uiteindelijk zal begrijpen waarom de VS nog altijd niet het internationaal hooggerechtshof in Den Haag willen erkennen... En nu begrijpt U het nog altijd niet zeker...Ik had van U écht niets anders verwacht... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 14 maart 2010 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15005 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je moet niet schermen met het hooggerechtshof in Den Haag daar hebben amerikanen geen last van, het staat hen vrij de president of andere schuldigen aan te klagen, maar wat blijkt dit gebeurd niet waarschijnlijk door het bebrek aan bewijzen en dan nog eens traditioneel eindigen met een belediging as usual ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 14 maart 2010 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15006 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Svennies : 14 maart 2010 om 22:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15007 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
om op die vraag te antwoorden dat laat ik aan de bezoekers van deze topic over om over jullie te oordelen
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15008 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
hoevéél is één plus één mijn beste.... Laatst gewijzigd door Svennies : 14 maart 2010 om 22:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15009 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent dus als lafaard gedefiniëteerd ,en dit is dus een persoonlijke vaststelling en geenszins een persoonlijke aanval... Opdat U beide begrippen niet door elkaar haalt uiteraard... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 14 maart 2010 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15010 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15011 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Precies , copy pasten van conspiracy sites . Denk aan de quotes uit de handleiding van een computerspel !! Dat als waarheid gepresenteerd werd , hylarisch !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15012 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15013 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drie kéér atmosphere als reactie, wel mijn beste ,als het tegen mij gericht is staak Uw verweer in reacties dan maar snel omdat ik berichten van een ... zoals U al méér dan beu ben aangezien U nooit terdege op een vraag van mijnwege uit bent ingegaan mijn beste ......
En vult U de puntjes wat Uw omschrijving betreft maar naar eigen goeddunken in... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15014 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() 1+1 = 2 geen dank!
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15015 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het NYFD had de volledige leiding in lower Manhatten die dag , alle andere overheidsdiensten moesten naar hen luisteren. Zij hadden wel wat beters te doen dan medewerking verlenen aan een idioot overheidscomplot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15016 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15017 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() je kan toch lezen ik heb puntjes gezet zodat ieder die neutraal is dit kan invullen... dus persoonlijk heb ik medelijden met jullie omdat jullie leugens van conspiracy sites plaatsen niet zozeer voor mijzelf maar voor de nabestaanden en ook vind ik het erg als jullie leugens dan ontmaskerd worden jullie overgaan tot beledigingen maar ja daar zal ik wel met leren leven (als dit blijft duren ga ik dit wel melden aan de moderatie kunnen zij oordelen of het persoonlijke aanvallen of niet zijn)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15018 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo bent u gerust in staat om nog doodleuk te gaan beweren dat WTC 7 in 6 seconden instortte of dat men passagiers vliegtuigen boven dichtbevolkt gebied eigenliljk uit de lucht hadden moeten knallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15019 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() werd dit door michele geplaatst? want hier heb ik overgezien
![]() |
![]() |
![]() |
#15020 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |