![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1501 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() joehoe!! proficiat!!
![]()
![]() |
#1502 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1503 |
Minister-President
|
![]() ha, examens.
![]() mijn laatste examen had ik vorig jaar afgelegd. Ik ben nu zo blij dat die fase in mijn leven achter de rug is. Ik was niet zo'n goede student en telkens moest ik nachten overdoen om toch nog maar die paar hoofdstukjes erdoor te krijgen om toch maar niet compleet af te gaan tijdens een examen. ik denk dat in mijn gehele studententijdperk er geen een examen is geweest waar ik fatsoenlijk op was voorbereid en waar ik de nacht ervoor heb geslapen. Nooit. Mijn punten waren er ook naar. Behalve de buizen, schommelden mijn punten stevast tussen de 10 en 12 op 20. Heel af en toe had ik uitschieters zoals 14, 15 of 16. Maar dat waren dan eerder 'doe-vakken' en geen 'leer-vakken'. Een 17 of meer heb ik nooit gehaald. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 15 september 2011 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1504 |
Minister-President
|
![]() als ik zo terug zie naar mijn examens, heb ik toch wel een aantal keren vies geluk gehad.
bv. een keer had ik maar genoeg tijd gehad om slechts de eerste 3 hoofstukken te kunnen leren op een totaal van 17. Het was een mondeling examen en we moesten 3 vragen trekken, 1 vraag per hoofdstuk... je raad nooit uit welke hoofdstukken mijn vragen kwamen. dat is wat ik noem de lotto winnen ![]() een ander keer, ook weer mondeling, had ik het niet goed gedaan en de prof zei dat ook. "Als ik eerlijk ben, zou ik je moeten buizen", zei ze maar daarna zei dat ze me toch een 10 ging geven, enkel en alleen maar omdat ze niet wou terugkomen in de zomer. En dat zei ze vlak af ook. "jij moet niet terugkomen en ik moet niet terugkomen, beide blij" zei ze. Deal! ![]() Nog een ander keer was ik mijn examen gaan inkijken omdat het een buis was. Ik begon bij de professor te morren dat ik die buis niet verdiend had. Het was ook maar een lichte buis. De prof zei meteen dat hij een paar vragen zou stellen en als ik het wist, zou hij van die buis stante pede een 10 maken. En dat gebeurde ook! Toch wel geluk gehad. Je weet wat ze zeggen: alleen poorten die piepen, krijgen olie! ![]() Een ander keer was ik weer gaan morren bij een professor omdat ik vond dat ik een buis niet verdiend had. Dat was ook een lichte buis. De prof zei tegen mij dat als dat de enigste buis zou zijn, hij er een 10 op 20 van zou maken en dat we dan goede vrienden zouden blijven. Helaas kreeg ik een buis op een ander vak waardoor die eerste ook een buis bleef. ![]() Een ander keer kreeg ik onverdiend een 10 op 20 op een mondeling examen bij een vrouwelijke professor, alleen maar omdat ik er schattig uitzag. Dat zei ze vlakaf in mijn gezicht. Ik heb dus een schattig gezichtje. Maar het was wel een oudere vrouw en waarschijnlijk had ze iets grootmoederlijks in zich. ![]() Maar even vaak heb ik ook meegemaakt dat ik mijn eigen een kogel door de kop kon jagen. Hoe vaak heb ik geen schriftelijk examen moeten verlaten met alleen maar een naam op het blad geschreven, of bij een mondeling moeten toegeven dat ik er niks van wist en binnen de minuut terug buiten staan. Eén keer begon een professor mij gewoon uit te lachen. Maar ik heb het hem niet kwalijk genomen. Ik had dat verdiend. ik ben blij dat dat allemaal nu voorbij is. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 15 september 2011 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1505 |
|
![]() En toch erdoor geraakt, styllo?
Ik ben geslaagd voor mijn herexamen (zowaar een 16) en heb dus mijn bachelordiploma op zak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1506 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1507 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Examenrooster: 17 januari: Eindige Elementen 1+2 20 januari: Theory and Practice of Urbanism since 1945 (al ga'k dat vak misschien laten vallen voor een ander keuzevak volgend semester) 24 januari: Bouwfysica 2 26 januari: Beton 2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 23 december: ger. geest. gezondheidszorg
15 januari: soc. 3 papers tegen halfweg april 31 mei: org publ. en priv. vs 14 juni: soc. instituties 15 juni: criminologie Het valt al bij al nog mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1509 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1510 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar zitten de studenten hier
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hierzo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1512 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#1513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die mogen hier niet zitten, die moeten blokken!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1514 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1515 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
zowel mijn allerliefste als ik beginnen op 16/1 en we hebben op 30/1 gedaan. ik heb de volgende vakken af te leggen:
mijn allerliefste moet zelf maar beslissen of hij het opportuun vindt om zijn examenrooster hier neer te poten. vrede, redwasp
![]() |
#1516 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1517 |
Banneling
|
![]() Ik heb de 23e januari mijn eerste examen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1518 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1519 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb:
-Inleiding tot Atoom- en Molecuulfysica -Software Ontwikkeling -Statistische Fysica -Kwantummechanica II (inclusief inleiding tot relativistische kwantummechanica) -Relativiteitstheorie -Vakantie ![]()
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 9 januari 2012 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1520 |
|
![]() Ik stel me ernstige vragen bij het leven en de perceptie van al de mensen die beweerden dat mijn Costa Del Sol-topic en avonturen daar saai waren.
![]()
![]() |