![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1501 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar naar het schijnt hebben spoeddiensten het vooral druk dankzij kebab-merchandise. (Je hebt van die zaken in het Limburgse, vermoedelijk ook elders, waar iedere week, of dag, "nieuw personeel" in staat. Soms met zes tegelijk, voor een aantal toevallige klanten per dag. Of de stiel en voedselnormen dan goed gekend zijn. ![]() (In Leuven is overigens ook zo'n nachtwinkel: vier man werkvolk... hooguit twee klanten per uur. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1502 |
|
![]() Overigens: lichaamshygiëne
![]() Nochtans ken ik mannen die graag het tegendeel hebben: zo veel mogelijk "naar jezelf" ruiken en zo vettig mogelijk zijn vinden ze opwindend.
![]() |
![]() |
#1503 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1504 |
Banneling
|
![]() Here's one. Geen 10 verschillende geurtjes, deo's en cremmekes mr puur natuur : WOEF
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1505 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn dat soort kerels die opeens in een badkuip gaan liggen en hun vriendin vragen om over hun smoel te zeiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is natuurlijk ook waar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1509 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1511 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij snap je het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1514 |
|
![]() Naar de huisarts geweest.
Folliculitus, eczema, extreem droge huid, het lineaire aspect is puur toeval. Ik moet voor alles nog naar de apo (maar gezien ik gisteren de verkeerde code van mijn bankkaart 3x heb ingetoetst (ik wou uiteraard mijn pogingen staken na de tweede foute maal maar de winkelbediende zei dat hij dacht dat ik mijn code nog maar één maal fout had ingegeven. Fout dus. :-/ en ik dus momenteel geen geld of werkende kaart heb (dermato bezoeken zijn niet gratis ![]() Ik moet wel terug... Niet "dringend dringend" maar toch best niet lang wachten om een vlekje te verwijderen... een moedervlekje. Als ... dan ben ik ... ![]() Moest het zijn, zou het wel alles verklaren natuurlijk. Het zit op mijn rug ... in het midden van mijn rug zo ongeveer.... God ... ik ben gepeerd geloof ik. ![]() Dan is het dus al uitgezaaid naar mijn lymfeklieren ![]() Sowieso goed dat ik terug naar de dermato moet anyway, want ik ben natuurlijk een aantal dingen vergeten te zeggen. O.a. dat ik die haarzak-ontstekingkjes heb op plekken waar geen haar staan, bedenk ik me net. En ik ben nog wat huidafwijkingen vergeten te sjouen... Ik was gewapend met een USB-stick met de foto's. ![]()
![]() |
![]() |
#1515 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() waarom zou'k ook, met zo'n vamp als Suqar ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1516 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Samen met een moedervlekje is dat ongetwijfeld fataal ![]() Tell tale sign of laatste stadium van kanker, je hebt nog drie dagen schat ik, en je drie laatste dagen zonder bankkaart ! Dat wens ik zelfs m'n ergste vijand niet toe ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 4 november 2011 om 16:32. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1518 |
Banneling
|
![]() en haarzakjes brengt me terug bij deze hypothese :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lupus_erythematodes http://en.wikipedia.org/wiki/Systemi...osus#Diagnosis vasculitis, hoge bloeddruk, artritis, anemie, en zelfs ... psychose Is dat dé lupus van dr House ?? Laatst gewijzigd door Knipp : 4 november 2011 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit zeg je nu toch als grap, mag ik hopen?
![]() |
#1520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |