Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 januari 2012, 14:17   #1501
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Dus één die niet wil werken is representatief voor heel de bevolking.
Moeite met lezen?

"Ultra-Orthodox Jews, or "Haredim," are a devout tight-knit community who make up 8-10 percent of Israel's 7.7 million population, with eight children per family on average. Many are supported by the state and live well below the poverty line.

A Bank of Israel report in March said about 60 percent of Haredi men don't work.

But in 20 years the Haredim will make up 17 percent of the work force and many analysts say Israel's economy will suffer enormously if things do not change."

60% werkloosheid bij de mannen .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2012, 14:19   #1502
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb daar personeel voor.
Kijk maar eens rond hen en check het niveau van beschaving. Israelieten, zo'n klein volkje en toch zo welstellend. Het zijn harde werkers in tegenstelling tot sommigen ernaast.
U daalt in mijn achting, dat even terzijde. Dat figuren als Dixie en andere zionisten de bal misslaan verwondert niemand hier. Maar jij zou toch beter moeten weten. Constant dat gepreek over samenhorigheid, vrede, jezus en al de rest van uw betoog om te concluderen dat u er niks van begrepen heeft en zaken typt die u niet meent. Daar bestaat namelijk een woord voor.

Israelieten beschaafd? Zionisten zijn ziek, mijn beste. Zionisten verzieken de wereld en u blijft ze verdedigen. Ze bedreigen de wereldvrede en u vindt dat normaal en beschaafd? Niet te geloven. Nederzettingen bouwen, Palestijnen martelen en gevangen nemen, Palestijnen onderdrukken, ... Wel, ik wens het je niet toe. Maar een zionistenlover zou eens moeten meemaken wat Palestijnen dagelijks doormaken met dat tuig, je zal dan wel anders piepen. Vanachter een miezerig pc'tje durven mensen wel eens straffe uitspraken te doen.
Oud 21 januari 2012, 14:19   #1503
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Moeite met lezen?

"Ultra-Orthodox Jews, or "Haredim," are a devout tight-knit community who make up 8-10 percent of Israel's 7.7 million population, with eight children per family on average. Many are supported by the state and live well below the poverty line.

A Bank of Israel report in March said about 60 percent of Haredi men don't work.

But in 20 years the Haredim will make up 17 percent of the work force and many analysts say Israel's economy will suffer enormously if things do not change."

60% werkloosheid bij de mannen .
Zotjes. . maar ze hebben alreeds die beschaving opgebouwd. Tijd om van de vruchten te genieten.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2012, 14:19   #1504
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarmee je dus beweert dat degene die ernaast wonen onschuldige wezentjes zijn
Zo hebt u het niet gezegd, of krabbel je nu terug?
Oud 21 januari 2012, 14:24   #1505
zomdupar
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus je bent er dan mee akkoord dat buiten israel er niemand in het midden oosten enige vorm van beschaving heeft?
Ik heb een tweetal weken in de UAE als toerist rondgewandeld, heel indrukwekkend.

U had het over beschaving toch ?

Gedraag u internationaal niet als een klootzak en u zal niet als een klootzak behandeld worden. Iran oogst wat het zaait.
zomdupar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2012, 14:24   #1506
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
U daalt in mijn achting, dat even terzijde. Dat figuren als Dixie en andere zionisten de bal misslaan verwondert niemand hier. Maar jij zou toch beter moeten weten. Constant dat gepreek over samenhorigheid, vrede, jezus en al de rest van uw betoog om te concluderen dat u er niks van begrepen heeft en zaken typt die u niet meent. Daar bestaat namelijk een woord voor.

Israelieten beschaafd? Zionisten zijn ziek, mijn beste. Zionisten verzieken de wereld en u blijft ze verdedigen. Ze bedreigen de wereldvrede en u vindt dat normaal en beschaafd? Niet te geloven. Nederzettingen bouwen, Palestijnen martelen en gevangen nemen, Palestijnen onderdrukken, ... Wel, ik wens het je niet toe. Maar een zionistenlover zou eens moeten meemaken wat Palestijnen dagelijks doormaken met dat tuig, je zal dan wel anders piepen. Vanachter een miezerig pc'tje durven mensen wel eens straffe uitspraken te doen.
Ik vind het toch wel pijnlijk dat je zo over mijn pc spreekt, dit even ter zijde.

Israel is niet gelijk aan zionisten toch? Of zijn ze daar allemaal gek?

Vanuit religieus oogpunt zou je toch net blij moeten zijn dat Israel zo'n hoge standaard haalt, God heeft zich toch aan de israelieten geopenbaard.

Dat zionisten de wereldvrede bedreigen zal niet enkel bij hun leggen denk ik.

Als u denkt dat ik de volledige verkeerde weg in sla met mijn vriendschappelijk band en samenhorigheid met Israel, dat moet je het mij eens uitleggen. mijn kennis kan idd tekort schieten.
Oud 21 januari 2012, 14:25   #1507
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo hebt u het niet gezegd, of krabbel je nu terug?
ik heb niet gezegd dat het onschuldige wezentjes zijn.
Oud 21 januari 2012, 14:26   #1508
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:

Israelieten beschaafd? Zionisten zijn ziek, mijn beste.
The owner and publisher of the Atlanta Jewish Times, Andrew Adler, has suggested that Israeli Prime Minister Binyamin Netanyahu consider ordering a Mossad hit team to assassinate U.S. President Barack Obama so that his successor will defend Israel against Iran.

http://www.haaretz.com/news/internat...obama-1.408429
Kasumi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2012, 14:29   #1509
k9

Standaard

Citaat:
Zotjes. . maar ze hebben alreeds die beschaving opgebouwd. Tijd om van de vruchten te genieten.
Welke beschaving? Nogmaals hoe beschaafd is een land dat zijn eigen burgers niet gelijk behandeld? Hoe beschaafd is een land dat zijn burgers staan toe te kijken en feestjes vieren als hun buren platgebombardeerd worden? Hoe beschaafd is een land dat in de regering een partij heeft die oproepen tot ethische zuivering?

Blijkbaar is beschaving voor jou wat gebouwen , wegen en computers, met die logica waren de nazi's ook heel beschaafd.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 21 januari 2012, 14:30   #1510
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zomdupar Bekijk bericht
Ik heb een tweetal weken in de UAE als toerist rondgewandeld, heel indrukwekkend.

U had het over beschaving toch ?
Nee ik had het over de quote dat buiten israel iedereen in de woestijn kakt.

Raar dat je op die quote dan niet reageert.

Citaat:
Gedraag u internationaal niet als een klootzak en u zal niet als een klootzak behandeld worden. Iran oogst wat het zaait.
Tiens israel gedraagt zich als een klootzak en krijgt miljarden.

Oud 21 januari 2012, 14:31   #1511
zomdupar
Banneling

Standaard

Citaat:

Uw complottheorietjes zijn werkelijk lachwekkend

Er zijn evenveel 'zionisten' die macht hebben dan dat er illuminati zijn. Stop eens met uw fascisme en jodenhaat.
Oud 21 januari 2012, 14:35   #1512
zomdupar
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee ik had het over de quote dat buiten israel iedereen in de woestijn kakt.

Raar dat je op die quote dan niet reageert.
Niet mijn quote dus niet mijn probleem.

Laatst gewijzigd door zomdupar : 21 januari 2012 om 14:36.
Oud 21 januari 2012, 14:35   #1513
Noorderlicht
Lokaal Raadslid

Noorderlicht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw complottheorietjes zijn werkelijk lachwekkend

Er zijn evenveel 'zionisten' die macht hebben dan dat er illuminati zijn. Stop eens met uw fascisme en jodenhaat.
vandaar dat je niet afkomt met argumenten. ik lees nochtans de waarheid in haar posting. jouw haat jegens moslims is zo ziekelijk dat je nu al dagen vit op suqar, alleen omwille van haar moslimzijn. niemand neemt jou hier serieus, kerel.

nog iets: ik heb haar noch een ander hier geen woord zien reppen over 'joden'. dat zegt veel over jou hoor
Noorderlicht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2012, 14:37   #1514
k9

Standaard

Citaat:

Niet mijn quote dus niet mijn probleem.
Maar je scheld wel de persooon uit die daarop reageert. Ook niet jouw probleem maar toch trek je je dat aan en het andere niet.Anti semetisme veroordeel je dus maar racisme tegen arabieren/moslim niet? Hypocriet .

Oud 21 januari 2012, 14:37   #1515
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke beschaving? Nogmaals hoe beschaafd is een land dat zijn eigen burgers niet gelijk behandeld? Hoe beschaafd is een land dat zijn burgers staan toe te kijken en feestjes vieren als hun buren platgebombardeerd worden? Hoe beschaafd is een land dat in de regering een partij heeft die oproepen tot ethische zuivering?

Blijkbaar is beschaving voor jou wat gebouwen , wegen en computers, met die logica waren de nazi's ook heel beschaafd.
Israel heeft toch een hogere ontwikkelingsgraad dan de landen rond hen. Dat zie je toch ook. Dat wilt daarvoor niet zeggen dat ze vredesengelen zijn.

Hoe beschaafd is een land dat in de regering een partij heeft die oproepen tot ethische zuivering? Heel beschaafd zou ik zeggen, vrijheid van meningsuiting! Dat het een dwaze mening is, dat zal wel zijn.

Nogmaals hoe beschaafd is een land dat zijn eigen burgers niet gelijk behandeld? Dat doen wij hier toch ook niet. Sommigen worden voorgetrokken. Gelijkheid is trouwens een flauwe mythe.

Hoe beschaafd is een land dat zijn burgers staan toe te kijken en feestjes vieren als hun buren platgebombardeerd worden? Als een regering een een bom dropt bij hun buurland en een aantal mensen juichen, dan gaan ze die toch niet aanpakken, want het zijn hun aanhangers.

Ik zou nazi's en israelieten niet samen gebruiken. Het ligt daar wat gevoelig.
Oud 21 januari 2012, 14:40   #1516
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Israel heeft toch een hogere ontwikkelingsgraad dan de landen rond hen.
Door de Westerse technologieën die ze geïmporteerd hebben.
Kasumi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2012, 14:40   #1517
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
Door de Westerse technologieën die ze geïmporteerd hebben.
Als dat zo is, dan kunnen de anderen dat ook.
Oud 21 januari 2012, 14:52   #1518
zomdupar
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar je scheld wel de persooon uit die daarop reageert. Ook niet jouw probleem maar toch trek je je dat aan en het andere niet.Anti semetisme veroordeel je dus maar racisme tegen arabieren/moslim niet? Hypocriet .
Het is hypocriet om zionisme te vermelden.

Er is geen zionisme, het is enkel een waanidee en een excuus voor jodenhaat.

Ik ben trouwens een atheist, dus alle godsdiensten zijn voor mij even belachelijk.
Oud 21 januari 2012, 14:52   #1519
k9

Standaard

Citaat:
Israel heeft toch een hogere ontwikkelingsgraad dan de landen rond hen. Dat zie je toch ook. Dat wilt daarvoor niet zeggen dat ze vredesengelen zijn.
Je bedoelt dat de europeanen die naar ginder migreerden hun kennis meenamen, ja en?

Citaat:
Hoe beschaafd is een land dat in de regering een partij heeft die oproepen tot ethische zuivering? Heel beschaafd zou ik zeggen, vrijheid van meningsuiting! Dat het een dwaze mening is, dat zal wel zijn.
Dus het feit dat een grote groep van mensen achterlijk genoeg is om dat te steunen is voor jou het toppunt van beschaving? Ik zou zeggen dat dit een heel groot tekort is aan beschaving bij die mensen .

Hij kan dit trouwens enkel doen omdat hij jood is, er zijn al veelvuldige pogingen geweest om arabische partijen te verbieden voor veel minder.

Citaat:
Nogmaals hoe beschaafd is een land dat zijn eigen burgers niet gelijk behandeld? Dat doen wij hier toch ook niet. Sommigen worden voorgetrokken. Gelijkheid is trouwens een flauwe mythe.
Ok toon me dan maar eens waar belgie zijn burgers even ongelijk behandeld als israel.

Citaat:
Hoe beschaafd is een land dat zijn burgers staan toe te kijken en feestjes vieren als hun buren platgebombardeerd worden? Als een regering een een bom dropt bij hun buurland en een aantal mensen juichen, dan gaan ze die toch niet aanpakken, want het zijn hun aanhangers.
Dat is niet het punt, hoe beschaafd is het te juichen/feesten als andere burgers sterven?

Citaat:
Ik zou nazi's en israelieten niet samen gebruiken. Het ligt daar wat gevoelig.
Gewoon jouw logica, ik trek me weinig aan van wat ze gevoelig zijn, als ze zich als nazi's gedragen (wat ze bij momenten doen) zal ik dat zeggen.

Oud 21 januari 2012, 14:53   #1520
k9

Standaard

Citaat:
Als dat zo is, dan kunnen de anderen dat ook.
Welke technologie heeft israel dat europa niet heeft?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be