![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1502 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [SIZE=3]Discussie op politiek.net -- PM-IJzerwake Bloemen[/SIZE] De radicaal-extreem rechtsen hebben hun IJzerwake. De radicaal-Vlaamsen hebben hun IJzerbedevaart. Dus iedereen tevreden. Maar voor IJzerwake is dit zeker NIET het geval. Vanslambrouck (IJzerwake) blijft stampen naar de IJzerbedevaart. Dit zowel voor de TV-camera's op de IJzerwake als nu met een PM omtrent de Bloemen aan het monument van de Gebroeders van Raemdonck. Daartegenover blijft Walter Baeten (IJzerbedevaart) sereen en laat hij zich NIET verleiden tot stampen naar IJzerwake. Een PM van IJzerwake (Vanslambrouck) verwijt het comité dat ze de (verslenste) bloemen heeft weggehaald van het monument. Het monument van de Verdraagzaamheid in Steenstrate is eigendom van het IJzerbedevaartcomité. Zondagmorgen voor de IJzerbedevaart heeft het IJzerbedevaartcomité naar jaarlijkse gewoonte bloemen neergelegd aan het vredesmonument. Wat me vooral stoort zijn de diverse reacties onder de PM van IJzerwake. De wilste geruchtenmolen draait op politiek.net. Enkele reacties : - De IJzerwake Bloemen lagen in containers op de IJzerbedevaartweide. - De bloemen waren NIET verslenst. - De bloemen waren wel verslenst. - De bloemen waren er nog zondagnamiddag van de bedevaart. Kempenaar schreef op politiek.net Citaat:
Ik ben zaterdagnammiddag (28/8/04) met de fiets langs Steenstrate gereden. De bloemen waren inderdaad verslenst, ook van de kronen. Alleen het groen van de kronen was nog redelijk intact. ********* Laatst gewijzigd door Clemens : 1 september 2004 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met zulke gasten wil ik niet in een micro-staatje opgesloten zitten. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1504 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1505 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1508 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Kempenaar, hier een reactie op uw bevindingen omtrent de NIET verslenste bloemen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Clemens : 1 september 2004 om 18:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1511 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1512 | |
|
![]() Citaat:
und dat heisst Erika. Heiss von hunderttausend kleinen Bienelein wirdt umschwärmt Erika. Denn ihr Herz ist voller Süssigkeit zarter Duft entströmt dem Blütenkleid. Auf der Heide... Laatst gewijzigd door Fieseler : 1 september 2004 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1513 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige verwijt dat het blok wel krijgt en dat is gericht tegen de VB-top dat men hen niet vertrouwt als stabiele regerinspartners (lees : men hen niet bekwaam acht) en ook (en dat is geen verwijt maar waarheid naar ik vrees) dat het blok in weerwil van zijn eigen woorden totaal niet wou meeregeren. Dat laatste is trouwens begrijpelijk, gezien het risico van regeringsdeelname.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 1 september 2004 om 19:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1514 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is immers een groot verschil tussen de Vlaamsblokse en N-VA-stigmatisering van allochtonen en Walen en het pijnpunt waar ik bij flaminganten op duw. Ik verklaar: Schraperigheid kan je afleggen. Je kan probleemloos beslissen om uit de geldtellende flamingatische vrekkenclub te stappen entoe te treden tot het leger Belgische solidairen. Datgene waar de Vlaamsblokkers en N-VA'ers respectievelijk allochtonen op pakken, nl. afkomst, nationaliteit,...... kan je niet zomaar wegcijferen of van afstappen. Hier worden heelder bevolkingsgroepen bekladt, met de enige bedoeling ze sociaal, en financieel te discrimineren, zonder dat ze aan de oorzaak (Waal of allochtoon zijn) kunnen remediëren. Een niet onbelangrijk verschil lijkt me. Zizo. Weer een consult bij jullie advocaat gespaard. Stort de helft van bedrag aan de Konng Boudewijstichting en we spreken er niet meer ovr. Van de overschot mag je jezelf trakteren op één van de talrijke glorieuze Belgische bieren op een terrasje. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1517 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
N-VA pakt de nieuwe-Vlamingen NIET op afkomst en nationaliteit. Verplichte inburgering zoals N-VA wil, en in het Vlaams-regeerakkoord staat, is zowel in het belang van de Nieuwe-Vlamingen als van de autochtone Vlamingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1518 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt hier een punt. Ik typte een foute zin. Ik vervolledig: Citaat:
Even zoeken en, hop: [font=Tahoma][size=3]13-01-04[/size][/font] [font=Tahoma]Gent: N-VA tegen eentalig Turkse reclame![/font][font=Tahoma][size=2]De gecontesteerde reclame waar we gisteren melding van maakten blijkt reclame te zijn van een Turkse maatschappij die hier in Gent in de Turks taal reclame maakt en daarmee onze medemens met Turkse roots goedkoop naar Turkijke wil laten bellen. Dat vernamen we van Turkse Gentenaars. De N-VA, de Nieuw-Vlaamse Alliantie, blijft er uitaard bij dat EENTALIG TURKSE PUBLICITEIT IN GENT NIET KAN. Dat het hier een buitenlandse firma betreft toont misschien nog meer de noodzaak aan om een sluitende wetgeving te maken rond dat onderwerp: in Vlaanderen richt men zich in het Nederlands tot het publiek. [/size][/font] [font=Tahoma][size=2][font=Verdana]Toch ook boter op het (taal)racistische hoofd.........[/font] [/size][/font]
![]() |
![]() |
![]() |
#1519 | ||||
|
![]() [quote][quote=Supe®StaafDeze stigmatisering, op ware gronden, zelfs herhaaldelijk gedebiteerd én geparafraseerd, kan me nooit kwalijk genomen worden. Ook niet door een rechtbank. [/QUOTE]
rechtbank? Wij rechtsen hebben nog geen eigen rechtbank! Je zal nog heel even geduld moeten oefenen... maar niet geklaagd, je kan je naam en adres is ondertussen genoteerd ![]() Citaat:
Citaat:
10.000.000 mensen in één land 6.500.000 mensen betalen 12.000.000.000 euro aan 3.500.000 mensen binnen dat land Daar die 6.500.000 mensen deze Nationale fraude te weten zijn gekomen zijn het plots geldtellende vrekken en worden van het Belgendom ontheven (waarvoor uiteeraard min dank) 3.500.000 fraudebevoordeligden worden "overnight" solidair (!?) en mogen het Belgendom behouden. Allemaal heel goed. Ik denk dat iedere Vlaams-Nationalist het daarmee kan eens zijn maar nog één klein vraagje in de marge. Kan jij mlij eens uitleggen waarmee die 3.500.000 solidair zijn? ![]() Citaat:
Uiteraard lijkt mij dat voor Walen uiteraard een beetje beneden hun stand, maar alla... Citaat:
Als wij naar een Vlaamse advokaat gaan dan betaalt die rechtstreeks en onrechtstreeks een groot gedeelte van zijn inkomen aan Koning Boudewijnstichting, 11.11.11 Wallonië, redt Wallonië, Oost winterhulp-Wallonië, steun-CPAS Wallonië,help- Ziekenkassen Wallonië, enz enz... via rechtstreekse transferts, onrechtstreekse transferts, dotaties, wafelijzerpolitiek, flitspalen, werklozensteun, ziekenzorg, enz enz... Is 't nu ook al niet goed? ... Denk jij nu echt dat wij gaan wachten om een lekkere Vlaamse Duvel van Moortgat te drinken? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1520 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Dat is gedrag. Dat kunnen ze afleggen. Ze kunnen stoppen met België enkel te gebruiken als hun grabbelbak voor al hun kleine en grote financiële en territoriale verzuchtingen. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |