Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 mei 2005, 17:23   #1501
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
2004gun, ik vermoedde wel dat je dit verhaal bedoelde, maar wilde eerst zekerheid.

(In tegenstelling tot Grote Onderzoeker democratsteve begrijp ik perfect dat iemand zich vergist. Alléén Grote Onderzoekers met Journalistieke Achtergrond maken nooit fouten. Ook als je ze keer na keer betrapt op flagrante leugens ben jij de silly cow!)

Het slaat weer op niets! De burgemeester van San Francisco had weet van een waarschuwing DIE OP DE SITE VAN HET STATE DEPARTMENT TE LEZEN WAS!

Hoe weet ik dat? Ooit heeft één van jullie hiermee al uitgepakt, en Bristow heeft het toen uitgezocht en gepost. (Zonder reactie van jullie uiteraard.)
Ga op de site van het State Department en je kunt deze algemene waarschuwing terugvinden.

Weer een losse flodder ...

(Toch gek dat conspiracy-sites NOOIT een nep-argument laten varen, ook al is al jaren geweten dat het nep is.)

Het toont ook hoe zinloos deze discussie is. Al tonen we honderd keer dat een argument nep is, het komt toch steed weer terug!
Bij jou is het blijkbaar noodzakelijk het volledige artikle te plaatsen mét nodige accenten

Citaat:

For Mayor Willie Brown, the first signs that something was amiss came late Monday when he got a call from what he described as his airport security - - a full eight hours before yesterday's string of terrorist attacks -- advising him that Americans should be cautious about their air travel.

...

Exactly where the call came from is a bit of a mystery. The mayor would say only that it came from "my security people at the airport."

...
Oud 13 mei 2005, 17:24   #1502
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo zijn we weer eens Praha tegengekomen. Da's lang geleden.
Inderdaad en ik vond hem een interessante gast, hij was niet overtuigd van geen van beide visies.
Oud 13 mei 2005, 17:24   #1503
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Maar 2004gun, het mysterie is inmiddels al honderd keer opgeklaard!

Dat is iets wat jullie blijkbaar niet kunnen vatten. So be it, ik ga me niet verder met evidenties moe maken.

Laatst gewijzigd door Firestone : 13 mei 2005 om 17:26.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2005, 02:01   #1504
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar 2004gun, het mysterie is inmiddels al honderd keer opgeklaard!

Dat is iets wat jullie blijkbaar niet kunnen vatten. So be it, ik ga me niet verder met evidenties moe maken.
3e poging ... het gaat hem om de tekst in vet in jouw favoriete kleurtje

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gevonden video OBL
Ik heb de link hier al eens gepost waar een oude foto van de echte wordt vergeleken met deze van de video ... en trouwens de inhoud van de boodschap, de erbarmelijke Engelse vertaling, de evaluatie van de Duitse professoren ontken je niet?
Oud 14 mei 2005, 11:15   #1505
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
3e poging ... het gaat hem om de tekst in vet in jouw favoriete kleurtje
Al brand je duizend kaarsjes voor de toekomstige bekerwinnaar GBA, het neemt niet weg dat er meerdere video's zijn waarin OBL de aanslagen opeist.

Zelfs indien de Afghanistan-video een amateuristische vervalsing is (wat ik ten zeerste betwist, maar goed), wat doen jullie dan met de andere video's?

Geloof je misschien ook dat OBL al gevangen is en verplicht wordt deze video's op te nemen?
Oud 14 mei 2005, 12:30   #1506
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Al brand je duizend kaarsjes voor de toekomstige bekerwinnaar GBA, het neemt niet weg dat er meerdere video's zijn waarin OBL de aanslagen opeist.

Zelfs indien de Afghanistan-video een amateuristische vervalsing is (wat ik ten zeerste betwist, maar goed), wat doen jullie dan met de andere video's?

Geloof je misschien ook dat OBL al gevangen is en verplicht wordt deze video's op te nemen?
Dat is een reele mogelijkheid. Remeber het interview waarin Osama zegt dat hij niets met de aanslagen te maken heeft.
Oud 14 mei 2005, 12:54   #1507
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Dat is een reele mogelijkheid. Remeber het interview waarin Osama zegt dat hij niets met de aanslagen te maken heeft.
En remember de andere beelden waarin hij het tegendeel beweert!

Conclusie: OBL liegt soms. Verrassend!

Dat hij de Taleban probeerde te beschermen tegen een mogelijke Amerikaanse aanval door eerst te ontkennen, dat kunnen jullie niet begrijpen!

Nu het Taleban-regime verdreven is heeft hij geen enkele reden meer om zijn verantwoordelijkheid te ontkennen. Heel logisch, maar ja, het past niet in jullie theorieën, hé.
Oud 14 mei 2005, 12:57   #1508
exodus

Standaard

Citaat:
Maar het is uiteraard streng verboden deze slimme redenering van Grote Onderzoeker democratsteve toe te passen op OBL.

Hoe vaak hebben de believers niet geschreven dat het ONMOGELIJK is dat de video die in Afghanistan werd gevonden echt is, omdat OBL NOOIT ZO ONOPLETTEND zou zijn geweest!

Maw, om hun waanidee van de inside-job te verdedigen moeten ze veronderstellen dat de Grote Samenzweerders de éne idiote fout na de andere begaan, maar OBL? Uitgesloten dat die ook maar één foutje begaat!
Hiermee bewijs je weer dat jij een zeer naieve kijk op de zaken hebt. De "grote samenzweerders" werken in een top-down structuur. Zij kunnen de zaak van bovenaf sturen maar hebben geen directe controle over de details van de hele zaak.

Jij denkt dat samenzweerders almachtig zijn, ik niet.
Oud 14 mei 2005, 13:03   #1509
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hiermee bewijs je weer dat jij een zeer naieve kijk op de zaken hebt. De "grote samenzweerders" werken in een top-down structuur. Zij kunnen de zaak van bovenaf sturen maar hebben geen directe controle over de details van de hele zaak.

Jij denkt dat samenzweerders almachtig zijn, ik niet.

Nu zet je alles op zijn kop, hé!

Ik geloof helemaal niet in jullie samenzweringen!

Jij komt hier met verhalen waarin de samenzweerders jaren (en soms eeuwen ) van tevoren tot in de details weten wat ze zullen uitvoeren! Dat veronderstelt inderdaad almacht. MAAR HET ZIJN JULLIE DIE IN DEZE ONZIN GELOVEN, NIET DE LEMMINGS!
Wie is er hier naïef? Wie heeft een simplistische blik op een complexe wereld met veel actoren? Jullie, met jullie complottheorieën!

Laatst gewijzigd door Firestone : 14 mei 2005 om 13:03.
Oud 14 mei 2005, 13:04   #1510
exodus

Standaard

Citaat:
En remember de andere beelden waarin hij het tegendeel beweert!

Conclusie: OBL liegt soms. Verrassend!

Dat hij de Taleban probeerde te beschermen tegen een mogelijke Amerikaanse aanval door eerst te ontkennen, dat kunnen jullie niet begrijpen!

Nu het Taleban-regime verdreven is heeft hij geen enkele reden meer om zijn verantwoordelijkheid te ontkennen. Heel logisch, maar ja, het past niet in jullie theorieën, hé.
Allez, je hebt er weer een goeie uitleg aan kunnen geven. Wederom een pseudo argument.

Als hij de Taleban probeerde te beshermen tegen een Amerikaanse inval dan had hij 9/11 niet op touw gezet! Of het is de meest debiele "strijder" ooit. Als je Amerika een klein beetje kent dan weet je dat zo'n aanslag niet "ongestraft" gaat blijven.

Trouwens, het hele idee dat Osama het Westen zo haat (wat aannemelijk is), maar daarvoor vliegtuigen in de torens laat vliegen is belachelijk. Het speelt maar in 1 iemands kaart , dat is de elite. Noch Osama noch de moslimwereld hebben van deze aanslagen geprofoteerd, integendeel.

Het verstevigt de machtbasis van de heersende elite, dat is al wat deze aanslagen gedaan hebben. Als je dat niet wilt inzien ben je blind!
Oud 14 mei 2005, 13:07   #1511
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Allez, je hebt er weer een goeie uitleg aan kunnen geven. Wederom een pseudo argument.

Als hij de Taleban probeerde te beshermen tegen een Amerikaanse inval dan had hij 9/11 niet op touw gezet! Of het is de meest debiele "strijder" ooit. Als je Amerika een klein beetje kent dan weet je dat zo'n aanslag niet "ongestraft" gaat blijven.

Trouwens, het hele idee dat Osama het Westen zo haat (wat aannemelijk is), maar daarvoor vliegtuigen in de torens laat vliegen is belachelijk. Het speelt maar in 1 iemands kaart , dat is de elite. Noch Osama noch de moslimwereld hebben van deze aanslagen geprofoteerd, integendeel.

Het verstevigt de machtbasis van de heersende elite, dat is al wat deze aanslagen gedaan hebben. Als je dat niet wilt inzien ben je blind!
Dat iemand met een exacte opleiding zo weinig het verschil niet begrijpt tussen oorzaak en gevolg is eerlijk gezegd onthutsend!
Oud 14 mei 2005, 13:20   #1512
exodus

Standaard

Citaat:
Dat iemand met een exacte opleiding zo weinig het verschil niet begrijpt tussen oorzaak en gevolg is eerlijk gezegd onthutsend!
Het gevolg is duidelijk. Het enige dat die aanslagen gedaan hebben is Bush en Co geholpen. Als je nu in inside job gelooft of niet, je kan toch niet anders dan toegeven dat zij maximaal geprofiteerd hebben van deze aanslagen?!

Dat leidt naar het motief , en wie het motief heeft dat is ook duidelijk. De enige die de middelen hadden om NORAD bezig te houden met oefeningen op de dag van 9/11 zijn ook die die maximaal geprofiteerd hebben van de aanslag!

Het is zo duidelijk als wat. Behalve als je je eigen werelbeeld zo waarheidgetrouw acht dat je op voorhand kan zeggen dat het niet kan, heel handig om onaangename gedachten af te wimpelen, maar zeer naief.
Oud 14 mei 2005, 13:21   #1513
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

@Exodus:

Mij hebben ze op de unief geleerd:
oorzaak ==> gevolg
feiten ==> theorie

Niet omgekeerd, hé!

Laatst gewijzigd door Firestone : 14 mei 2005 om 13:22.
Oud 14 mei 2005, 13:30   #1514
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
?
Sjongejonge.
Dus indien het een vervalsing zou zijn, is er volgens jou nog steeds niet aan de hand??
De vraag WAAROM de CIA het nodig vond een vervalste video te maken, negeer je dus gewoon. Sterk!
Zie je, d�*t is juist wat ik u verwijt.
Dat je kritisch bent, en je vragen stelt bij bepaalde theorieën vind ik perfect normaal, maar jij stelt je blijkbaar NOOIT vragen bij de officiële uitleg. Daar slik je alles zonder commentaar.
Die eerste video (gevonden in Afgahanistan is DUIDELIJK een vervalsing.
Dat is door meerdere onafhankelijke bronnen bevestigd, en de CIA heeft 'm ook maar één keer laten zien hé. Na die commentaren durfden ze gewoon niet meer.
Indien dit een authentieke video zou zijn geweest, hadden we die beelden wel 20 keer herhaald gezien.
Maar soit, als ik u goed begrepen hebt, maakt het voor u dus niets uit mocht die video een fabricatie zijn van de CIA.
Tja, als d�*t zelfs niets is wat u tot nadenken stemt, wat moet er dan wél uitkomen voor jij nog maar zal toegeven dat er iets niet klopt?
Oud 14 mei 2005, 13:33   #1515
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@Exodus:

Mij hebben ze op de unief geleerd:
oorzaak ==> gevolg
feiten ==> theorie

Niet omgekeerd, hé!
Klopt.
En als je op voorhand de gevolgen van een oorzaak kan inschatten, kan je die oorzaak creëren.
Oud 14 mei 2005, 13:35   #1516
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Sjongejonge.
Dus indien het een vervalsing zou zijn, is er volgens jou nog steeds niet aan de hand??
De vraag WAAROM de CIA het nodig vond een vervalste video te maken, negeer je dus gewoon. Sterk!
Zie je, d�*t is juist wat ik u verwijt.
Dat je kritisch bent, en je vragen stelt bij bepaalde theorieën vind ik perfect normaal, maar jij stelt je blijkbaar NOOIT vragen bij de officiële uitleg. Daar slik je alles zonder commentaar.
Die eerste video (gevonden in Afgahanistan is DUIDELIJK een vervalsing.
Dat is door meerdere onafhankelijke bronnen bevestigd, en de CIA heeft 'm ook maar één keer laten zien hé. Na die commentaren durfden ze gewoon niet meer.
Indien dit een authentieke video zou zijn geweest, hadden we die beelden wel 20 keer herhaald gezien.
Maar soit, als ik u goed begrepen hebt, maakt het voor u dus niets uit mocht die video een fabricatie zijn van de CIA.
Tja, als d�*t zelfs niets is wat u tot nadenken stemt, wat moet er dan wél uitkomen voor jij nog maar zal toegeven dat er iets niet klopt?
Voor jij je in discussies begeeft moet je leren de teksten van anderen begrijpend te lezen.
Ik heb in het rood de onwaarheden aangeduid. Veel, hé.
Voorbeeldje: ik heb de "Afghanistan video" wel vaker gezien. Raar, nietwaar?
En ook jij negeert (naar gewoonte) DE ANDERE VIDEO'S.

Laatst gewijzigd door Firestone : 14 mei 2005 om 13:35.
Oud 14 mei 2005, 13:39   #1517
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Klopt.
En als je op voorhand de gevolgen van een oorzaak kan inschatten, kan je die oorzaak creëren.
Zeer juist!

Problem - reaction - solution. Creëer een probleem (de chaos) , het volk vraagt om een oplossing (de reactie) , en biedt zelf je oplossingen aan (solution). Zeer effectief.

Dit is wat 9/11 is, volgens de klassieke truuk van de elite. Orde uit de chaos creeeren. Zoals hier te lezen op dit vrijmetselaars motto. Let ook op de 33 en het alziend oog dat erin geincorporeerd is.

Laatst gewijzigd door exodus : 14 mei 2005 om 13:42.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2005, 13:44   #1518
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zeer juist!

Problem - reaction - solution. Creëer een probleem (de chaos) , het volk vraagt om een oplossing (de reactie) , en biedt zelf je oplossingen aan (solution). Zeer effectief.

Dit is wat 9/11 is, volgens de klassieke truuk van de elite.
Het énige probleem met al jullie constructies is dat je daar tot nu toe niet één steekhoudend bewijs voor hebt kunnen leveren.
Veel rommel, veel flagrante leugens, veel totaal ongefundeerde beweringen, veel negeren van alle feiten die je niet aanstaan, maar echte logische bewijzen? Niets!

Heel de tijd herhaal je posts zoals hierboven: geloofsbelijdenissen.
Rationele mensen moet je met feiten en bewijzen overtuigen, niet met het honderd keer herhalen van mantra's.
Oud 14 mei 2005, 13:50   #1519
exodus

Standaard

[size=2][size=+2]Multimiljonair begint in Amsterdam zijn Europese waarheidstournee over 11 september[/size]

[size=1]
13mei05[/size]
De Europese waarheidstournee ReOpen911 begint op 20 mei in de Rode Hoed te Amsterdam, 19.00 uur, gratis toegang. Multimiljonair Jimmy Walter wil de onderste steen boven krijgen bij 11 september en spendeert miljoenen om dat voor elkaar te krijgen. Met een panel van onderzoeksjournalisten die hun sporen hebben verdiend in de 911-research trekt hij door Europa.

http://www.daanspeak.com/ReOpen911Aankondiging01.html
[/size][/font][/font]

Laatst gewijzigd door exodus : 14 mei 2005 om 13:50.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2005, 13:50   #1520
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is wat 9/11 is, volgens de klassieke truuk van de elite. Orde uit de chaos creeeren. Zoals hier te lezen op dit vrijmetselaars motto. Let ook op de 33 en het alziend oog dat erin geincorporeerd is.

Ja, die 33 bewijst alles!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be