![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1501 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1502 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
verrrader !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 april 2006 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1503 |
|
![]() t is niet omdat gij alleen maar voor t geld werkt dat dat voor iedereen zo is he.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1504 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1505 |
|
![]() ware het niet beter geweest dat ze lui waren en heel de dag jointen paften ?
![]() |
![]() |
![]() |
#1506 |
Vreemdeling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Acec : 12 april 2006 om 09:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook iets om over na te denken natuurlijk! Slechte tijden brengen slechte mensen op slechte gedachten.
![]() |
![]() |
#1508 | |||||||||||||||
|
![]() we gaan hier niet zeveren he
ik deed ff wat opzoekwerk 1. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=123 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
als we dat tenslotte vergelijken met wat we hier in deze tread iets meer dan een jaar later allemaal aantreffen Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
soit bij deze is jullie bocht onweerlegbaar aangetoond. Ik weet niet meer precies waar maar ergens werd er gezegd dat ik een bocht zou gemaakt hebben. Dat ik de kansarmen hun belangen niet meer verdedig zoals ik " dat in het begin deed". en dat karma en mambo daarom afhaakten. Het is een klassieke infiltratie techniek. Te klassiek om deze assertieve kansarme mee zitten te hebben. Eerst inslijmen. De mensen een tijdje naar de mond praten en vervolgens een bocht van 180 graden maken daarbij verwijtend dat vws een bocht zou gemaakt hebben. En intussen ook nog een beroep doen op de gesmeedde "vriendschaps"banden om morele chantage te plegen. goe geprobeerd ![]() Ps de volgende klassieke voorspelbaarheid is mensen die de zaken helder zien zoals ze zijn gaan verwijten ze paranoia zijn ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 april 2006 om 11:19. |
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1509 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bewonder die mensen... Vooral Karma,omdat die U persoonlijk kent (van Mambo weet ik niet dat hij de eer heeft U te kennen)... Ik zou zeggen... herpak U, Onsterfelijke, en neem zelf een bocht van 180 graden ipv U onsterfelijk belachelijk te maken met uw standpunten, die zogezegd de kansen van de armen moeten verdedigen... Groetjes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt dat toch nog steeds verkeerd voor hoor king.
Kijk ik sta achter de werklozen, ben tegen het profiteren, ben akkoord dat de levensduurte te hoog ligt. Kan natuurlijk niet akkoord gaan als er een nieuwe groep zou opstaan die net hetzelfde in gedachten heeft. Ook al is het vanaf de andere kant bekeken! Armoede is hoofdzakelijk een probleem van werk, slecht werk of geen werk en al wat er bij komt te kijken. Daar kan echter aan getimmerd worden via vakbonden, beroepsorganisaties en noem maar op. Ze zijn daarmee bezig maar het ontbreekt aan ruimte omdat de lasten te hoog liggen voor de sociale zekerheid mee te spijzen. Iedereen zou gebaat zijn bij minder werklozen, lagere uitgaven van de sociale zekerheid en dus zou het een zegen zijn voor de arme medemens moesten er meer aan het werk zijn. Er zijn nog andere oorzaken ook, zoals huisvesting en levensduurte. Maar hier gaat het hem over werk! Dat is 1 oplossing van de meerdere problemen die armoede zich stelt. Huisvesting en levensduurte is een zaak die aansluitend moet behandeld worden. Ik ben er van overtuigd moest men kwalitatief een onderscheid kunnen maken tussen al die zaken, een plan opmaken, een remedie uitwerken…men op heel wat respect zou kunnen rekenen. Wild om zich heen slaan en lasteren, dat is de tactiek van de Italianen en ze hebben er mee verloren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik infiltreer nergens en nooit, het enige dat ik filter en dan nog niet infiltreer is mijn koffie!
En sigaretten, die rook ik ook met een filter. Voor de rest kan politiek mij vierkant gestolen worden en al die organisaties ook. Ik heb er niks aan, verdien er niks aan en kan er niks mee doen. In tegenstelling tot u kan ik, indien ik ooit zou willen, niet eens meer aan politiek doen omdat ik mijn politieke rechten kwijt ben geweest. Dus laat die paranoia gedachten maar daar waar ze moeten zijn, ergens onder in de kast en smijt er een vod over dat je ze niet meer ziet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1512 |
|
![]() de eerste oorzaak van armoede is het monopoliseren van de natuurlijke hulpbronnen en de slavernij die ten gevolge daarvan ontstaat.
indien de natuurlijke hulpbronnen van iedereen zouden zijn dan konden er geen werkende armen zijn want dan zou iedereen kunnen werken ! Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 april 2006 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1513 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je 800€ leefloon hebt, of minder zoals ik al verstaan heb en je kan daar 1000€ bijtellen met werk (goed werk) dan heb je al heel wat meer. Zeg dus niet dat het geen verschil uitmaakt. Ik weet dat er zijn die maar ongeveer evenveel hebben, misschien door te weinig uren of één of ander eigenaardig statuut maar daar moet dan aan gewerkt worden. Een stielman heeft minstens 1500€ per maand. Daar komen dan nog bonussen, verplaatsingen bij, verlofgeld en dertiende maand. Dat is dus veel meer dan niet werken.
![]() |
![]() |
#1515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom een mens niet af met het verhaal dat hij een dief is want dat is niet waar! Ooit, ja ooit! Ooit liepen wij op handen en voeten zeggen ze. Alsof dat er nu nog wat aan toe doet?
![]() |
![]() |
#1516 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1517 | |
|
![]() Citaat:
nadien hadden we de industriele revolutie waarin de boeren van het land werden verdreven als werkvee recht de fabrieken in. Moest hun land niet daarvoor al gemonopoliseerd geweest zijn dan zou dit nooit gelukt zijn geweest. Tenzij de fabrieksbazen hen betere leefomstandigheden zouden hebben kunnen aanbieden dan die ze op het land hadden. kortom wat historisch scheef werd getrokken ( en wat dus dé oorzaak is van de armoede ) moet recht getrokken worden. Zolang dat we ons blijven laten wijsmaken dat we enkel werkvee zijn van een stelletje psychopaten zall er armoede blijven.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 april 2006 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die arm is moet geen halftime werk zoeken, dat is voor iemand die niks te kort heeft.
![]() |
![]() |
#1519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden ben je beter af om te stempelen. Niet dat ik graag zou stempelen maar financieel zou ik er beter van worden. Wie creëert hier eigen wat hé ![]()
![]() |
![]() |
#1520 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |