![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1501 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs belgicisten zoals Superstaaf en Rudy Van Nesten kregen van d�*t omdat ze van Hans niet altijd worst lustten.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 juli 2006 om 18:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1502 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest is van geen tel voor Hans want hij is zelf een fascistische nationalist. Duidelijk genoeg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1504 |
Minister-President
|
![]() Yeps Knuppel daarin zijn er dus indd gelijkenissen maar wou graag uit de mond van Hans horen waar hij andere gelijkenissen ziet die 100 % gelijk zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1505 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1506 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien zijn het allebei "racisten" in brede zin: de ene tegen de "Walen" en de vreemdelingen, de andere tegen de "Walen" alleen. Bovendien valt het op dat er een voortdurende stroom is van overlopers tussen de twee partijen. Het moet dus zijn dat ze elkaar aantrekken en zelf niet veel verschil zien. Laatst gewijzigd door Hans1 : 7 juli 2006 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'Vlaams-nationalen' willen geen Belgisch-nationalisten zijn zoals Hans maar 'zijn' land opdoeken. Punt.
![]() |
![]() |
#1508 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is daarom dat Superstaaf die twee partijen zo graag verdeelt zeker? Omdat er geen verschil is tussen de twee? In ALLE partijen zitten er overigens verschillende strekkingen. Waarom zou dat bij de Vlaams-nationalisten niet mogen? Zolang ze maar samenwerken aan hun gezamelijke doel is daar niks op tegen. Maar d�*�*r zit jouw haat en ergenis nu juist. Intussen wordt er uit jouw 'partij' alleen maar weggelopen naar B-plus of de VLD, en er wordt niemand anders 'aangetrokken'. Niet de Vlaams-nationalisten zijn dood. De bub, DIE is WEL dood. Zo dood als een dooie pier.
![]() |
![]() |
#1510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Hans zijn VB en N-VA gelijk omdat ze zijn land willen opdoeken. Al de rest heeft voor hem geen enkel belang.
![]() |
![]() |
#1511 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zie je het anders staan?
![]() |
![]() |
#1513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij voor je dat je optimistisch bent, alleen vrees ik dat je je ogen sluit voor de realiteit.
![]() |
#1514 |
Minister
|
![]() ![]() Het moet nu al een tijd geleden zijn dat Hans nog naar Geel is geweest. Wat er nu uitkomt tart alle verbeelding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1515 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1516 |
Banneling
|
![]() Ik zie toch weinig activiteit van "NU" en "Unie"... De website van de eerste is zelfs in een jaar niet geupdate en ze geven stemadvies voor het Vlaams Belang...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1517 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1518 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1519 |
Minister
|
![]() Ik scheld niemand uit. U bent hier nog niet zolang op het forum. U zult spoedig merken dat de bub'ers of bubbels absoluut niet serieus te nemen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1520 |
Banneling
|
![]() B.U.B. zet zich tenminste af tegen de traditionele, staats-gesubsidieerde politiek. Dat is pas idealisme, ipv steeds weer dezelfde politici na te lopen.
|
![]() |
![]() |