![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1521 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De maanlanding was één opgezet spel in de 'oorlog' tussen USSR & USA waarbij de ganse wereldbevolking bij de neus is genomen.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 23 juni 2015 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1522 |
Banneling
|
![]() ![]() Bigamist of een vrouw met meerdere vaders? Oncomfortabel in ieder denkbaar scenario... Laatst gewijzigd door parcifal : 23 juni 2015 om 14:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of de ontwerper van de camera's bij Hasselblad die dient toe te geven geen idee te hebben hoe bepaalde foto's zouden kunnen getrokken zijn zonder tweede lichtbron, terwijl hij zegt zeker te zijn dat de astronauten geen belichting bij hadden. Allemaal zaken die me ertoe brengen me afzijdig te houden. Net zoals Mr. Collins uiteindelijk doet ("I don't know if we went to the moon"), en die wordt hier door de propagandisten zelf opgevoerd als bewijs dat de maanlanding onmogelijk gefaked kan zijn. Ik begrijp Collins denk ik. Toen hij de zaken in detail begon te bekijken besliste hij 'handen af'. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2015 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1524 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Is me totaal onbekend, dat zal wel iets van na mijn tijd zijn. Met de slang kon ik wel goed overweg hoor, heb zelfs een brandweerdiploma. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessant zou zijn de beelden te zien van de Chinezen of de Russen van de landing sites. Instanties die zeker niet samenwerken met NASA. Alhoewel tracks bijna 50 jaar na datum geen rechtstreeks bewijs zijn van een 1969 bemande maanlanding, blijft het interessant te bestuderen.
Ivm de LRO beelden kan men zich vragen stellen bij de werkwijze van NASA en vooral wat betreft de resolutie van de vrijgegeven foto's. Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2015 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1528 |
Minister-President
|
![]() Ik heb weer een vraagje voor Marrion en haar volgelingen hier
Als al die ruimtevaartsdinges die we zien op den tv gelogen zijn, hoe komt het dan dat ik met een schotelantenne tv-signalen kan oppikken 'uit de ruimte'? En hoe komt het dat ik deze exact moet richten op de positie van de satteliet die ik wil ontvangen? Gerelateerd: hoe komt het dat je met een krachtige telescoop het ISS kan zien voorbijvliegen vanuit je achtertuin? Alvast bedankt |
![]() |
![]() |
![]() |
#1529 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
[/quote] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1530 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een relais vanop de aarde of een onbemand ruimtetuig rond de maan dat vooraf opgenomen beelden doorzond zou ook mogelijk kunnen zijn technisch gezien. De meeste hoax gelovers gaan ervan uit dat er inderdaad astronauten de ruimte zijn ingestuurd, maar dat die in low earth orbit bleven (bestudeer bv. de videos van hoe het mogelijk zou zijn een verre aarde te faken vanuit die positie). Op zich al een mooie prestatie voor die tijd, alhoewel de Russen dat al voordeden. En Kennedy had meer beloofd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even opgezocht:
Na Google's maanchallenge deden de VS het volgende: 2011: No fly zones rond Apollo 11 en 17 sites 2013: Alle Apollo sites worden nationaal park verklaard (en dus VS eigendom, tegen internationale verdragen in.) 2014: VS verbiedt onbemande drones nationale parken te overvliegen. Wat volgt? Via Unesco probeert men dat blijkbaar internationaal te maken. Zouden we nog betere beelden te zien krijgen dan die van de LRO? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2015 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1533 |
Minister-President
|
![]() Aangezien er radio-amateurs meeluisterden met hun richtantennes is de enig mogelijkheid die ik zie een zender op dezelfde plaats als de veronderstelde landing. Dan rijst echter de vraag: als ze zoveel moeite doen om een onbemand toestel zo precies op de maan te landen, waarom zouden ze dan niet meteen een bemande landing doen en gewoon met de aliens afspreken dat die even uit beeld blijven terwijl de acteurs hun stukje spelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt op een decoy trol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1536 |
Minister-President
|
![]() Geen interesse omdat ik probeer mee te denken hoe ze dat zouden kunnen faken?? Ik vind het net zeer interessante materie.
Maar als iemand zegt dat hij mensen op de maan gaat laten landen zijn er wel wat betere manieren om dat te controleren dan met een zak chips voor de tv te gaan zitten en dit te zeggen. Het verbaast me altijd dat de beluniebers zo weinig interesse hebben om dat uit te vlooien, en blijven steken op theorieën die fysisch geen steek houden (zoals een relais dat rond de maan vloog) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die de aandacht wil afleiden van het thema met de bedoeling het in het belachelijke te trekken. Zo van...als je twijfelt aan de Armstrong maanlanding ben je iemand die in aliens op de maan gelooft of dat de maan een ruimteschip is. Zo'n zaken gelooft amper een kat. Zo'n trol speelt in dit geval dus in de kaart van NASA indien die laatsten bedrog gepleegd zouden hebben.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2015 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1539 |
Minister-President
|
![]() Ik vermeld dat omdat een andere poster (die niet bij naam genoemd mag worden) dat opwerpt als reden waarom ze die landingen gefaket zouden hebben.
Als u het niet wil hebben over het 'hoe' ze dat geflikt hebben, en u bent niet mee met dat aliens verhaal, wil u dan vertellen wat u persoonlijk denkt dat het 'waarom' is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |