Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2013, 14:42   #1521
Ondernemerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laynee Bekijk bericht
Ga uw gang. Eens zien hoeveel man je op de been kan brengen om een pedofiele kleuterjuf te verdedigen...
Is gebakken lucht en nul, nul bewijs van. Die juffrouw wou gewoon ONZE VLAAMSE beschaving aanleren maar de allochtonen weigeren onze cultuur te volgen. Dus gingen ze amok maken en een ongeloofwaardig verhaal in de media laten verspreiden. Ze aanvaarden graag ONS OCMW geld, ONS kindergeld maar werken of inburgering? Nederlands leren ja als ze ervoor extra betaald worden. Anders noppes. Hola dat is net iets teveel gevraagd.
Ondernemerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2013, 14:46   #1522
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
wil je nu even duiden wat er nu bij BA wel of niet een probleem was? En vanaf wanneer het wèl een probleem werd aub?
Simpel: bij BA heeft nooit een beleid bestaan dat religieuze symbolen verbood. Het enige wat er was was een beleid waarbij juwelen niet bovenop het uniform mochten worden gedragen. That's it.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2013, 16:50   #1523
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga uw gang. Eens zien hoeveel man je op de been kan brengen om een pedofiele kleuterjuf te verdedigen...
Dat klopt.
Beletten dat de politie verdachten oppakt doet het eigen volk niet.
Daar scoren allochtonen véél beter in.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2013, 17:18   #1524
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik vrees dat dit een stille dood zal sterven en dat we er nooit nog één letter over zullen horen.
Het zal dus aan de burgers liggen om regelmatig alles weer boven te spitten tot men het strontmoe is en antwoorden geeft! Die imbecielen hun gangetje laten gaan kan echt niet! Dat is vragen naar meer.
Als er van iets "meer" moet komen, dan reactie op wat die bende islam-imbecielen denken zich te kunnen veroorloven!
In Egypte toont te bevolking dat ze niet weer in islamkarkan willen geduwd worden door de moslimbroeders, hier zitten we blijkbaar met specimen die ze daar liever kwijt zijn dan rijk, en die ginder vlugger voor schut zouden gezet worden!
Maar onze rechtspraak en democratie dienen blijkbaar om dergelijke sujetten van alles toe te laten!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2013, 17:20   #1525
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"Pedofiele kleuterjuf" ?
Onnozele zeveraar! Hoepel op naar één of andere zandbak.

Laatst gewijzigd door andev : 4 juli 2013 om 17:25.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2013, 17:38   #1526
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als eerste reactie op uw zin toch even dit ...

Je bent onschuldig tot je schuld bewezen is.

Als tweede reactie op uw zin waarin u de vraag stelde hoeveel mensen je op de been kan brengen om iemand te verdedigen ... en daar huist juist het probleem hier in België, hier blijven de mensen thuis voor de buis zitten met een drankje en een zakje chips, als ze op de straat moeten komen missen ze thuis, familie of één of andere zeep serie ...

In andere landen zie je dat dan weer veel dat mensen de op straat komen en staan schreeuwen om hun mening al dan niet op te dringen naar de anderen toe. (ik hoef geen voorbeelden te geven van die landen, ze zijn dagelijks in het nieuws)
Geen alleenstaand geval die foto ...

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 juli 2013 om 17:38.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2013, 18:31   #1527
jef
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het zal niet gemakkelijk zijn, daarentegen voor een pedo te aanbidden en vijf keer per dag met hun kont omhoog zitten daar is volk genoeg voor.
jef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2013, 23:44   #1528
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk bericht
Het zal niet gemakkelijk zijn, daarentegen voor een pedo te aanbidden en vijf keer per dag met hun kont omhoog zitten daar is volk genoeg voor.
Veel te veel .
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2013, 07:39   #1529
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Ze verboden kruisjes helemaal niet.
Citaat:
Simpel: bij BA heeft nooit een beleid bestaan dat religieuze symbolen verbood. Het enige wat er was was een beleid waarbij juwelen niet bovenop het uniform mochten worden gedragen. That's it.
Als een kruisje een juweel is dan verboden ze toch kruisjes door alle juwelen te verbieden?

Christenen hebben geen sluier of andere kledingstukken om zich te onderscheiden van andere aanbidders, voor zover ik het zie hebben die enkel uiterlijke tekenen in de vorm van hangertjes, ringen en kruisjes. Juwelen dus en die waren verboden.

Zoals je hier ook beweert, alle kruisjes werden gezien als juwelen dus was het een effectief verbod op kruisjes en andere christelijke kentekenen.

Citaat:
de reden waarom ze gevraagd werd haar kruisje onder haar kleren weg te stoppen (ze werd niet gevraagd het af te doen) had niks te maken met het feit dat het een kruisje was, wel met het feit dat het juwelen waren, en BA had al vele jaren een zeer duidelijk beleid omtrent juwelen: deze mochten NIET gedragen worden bovenop het uniform. Onafhankelijk van wat die juwelen waren.

Laatst gewijzigd door BonBon : 5 juli 2013 om 07:46.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2013, 09:05   #1530
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Het draadje is weer vakkundig gekaapt zie ik.
Van een pedofiele kleuterjuf naar kruisjes, ge moet het maar kunnen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2013, 09:26   #1531
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Zoals je hier ook beweert, alle kruisjes werden gezien als juwelen
Ik apprecieer het niet wanneer mij woorden in de mond gelegd worden. Gelieve mij te citeren waar ik beweer dat 'alle kruisjes werden gezien als juwelen' of je woorden in te trekken.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2013, 23:59   #1532
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onderschat het eigenvolk nooit. Ze kunnen ook alle politieke partijen mobiliseren om hun pedomisbruikende priesters te vrijwaren van strafvervolging en te voorzien van een luxe pensioen.

Veel Vlamingen denken nu nu eenmaal nog steeds dat deze vorm van sex normaal is.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2013, 00:18   #1533
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht

Veel Vlamingen denken nu nu eenmaal nog steeds dat deze vorm van sex normaal is.
Nee lieverd. Als je denkt dat het normaal is dan "trouw" je met die kinderen zoals uw profeet.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2013, 00:45   #1534
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Dit zou ik niet gezegd willen hebben.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2013, 01:03   #1535
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik apprecieer het niet wanneer mij woorden in de mond gelegd worden. Gelieve mij te citeren waar ik beweer dat 'alle kruisjes werden gezien als juwelen' of je woorden in te trekken.
Tenzij het een groot houten kruis of papier mache is kun je elk metalen kruisje zien als een juweel, zelfs met plastieken diamanten. In de praktijk is elk kruis dus een juweel en dus verboden, wat klopt niet aan deze stelling?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2013, 08:56   #1536
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je denkt dat het normaal is dan "trouw" je met die kinderen zoals uw profeet.

Precies. Zo herken je ze.

De verheerlijkers van kindermisbruik gebruiken al dan niet apocriefe anekdotes uit een ver verleden als goedpraaat-baak.

Kritiek op de eigen parlementariers en de eigen Grote Leider zelf verstoort de innerlijke rust kennelijk.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2013, 09:14   #1537
Zondag
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ondernemerke Bekijk bericht
De reden waarom ik nooit een allochtoon zal aanwerven. Dan kunnen ze de anderen ook niet opjagen om de boel plat te leggen. Of nog ergere zaken. Hier komt geen Mohammedprofeet of zo iemand met een schotelvod rond haar hoofd gedraaid binnen. Dit voorbeeld is weer eens het zoveelste bewijs dat multiculturele samenlevingen niet werken (of hoe noemen ze dat zo alle rassen op dezelfde plaats steken). Wanneer komt er eens een nultolerantie tegen al die allochtonen? Eén misstap of wat veel lawaai maken en retour naar land van herkomst. Is het nu eerste, tweede of derde generatie. Zonder pardon eruit.
Zeer geachte heer Nemerke,

niet alle allochtonen zijn (overtuigde) mohammedanen. Maar ik vind wel dat u mag doen wat u doet: als u door te discrimineren een concurrentievoordeel verwerft, zal uw bedrijf erop vooruitgaan, en als u er een nadeel door ondervindt, zal uw bedrijf op den duur weggeconcurreerd worden door bedrijven die niet discrimineren.

In het eerste geval zou discriminatie gerechtvaardigd, en dus geen discriminatie maar goed bestuur zijn; in het tweede geval hoeft discriminatie niet te worden verboden, want schakelt ze zichzelf uit.

In beide gevallen wordt degene die een godsdienst aanhangt, zelf met de verantwoordelijkheid voor zijn levensbeschouwelijke keuze geconfronteerd, in plaats van die te kunnen afschuiven op een maatschappij die deze keuze grotendeels niet deelt.
Zondag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2013, 07:47   #1538
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...-school-2.aspx

ik veronderstel dat de kleuterjuf op zijn minst publieke verontschuldigingen krijgt van al diegenen die daar aan dat schooltje staan keffen hebben en dat men de zotten die die doodsbedreigingen geuit hebben opspoort en straft, de vodkopdragende opstookster mag voor mij part den bak in.

Echt zonde dit voor die kinderjuf dat is vooral het ergste.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2013, 07:57   #1539
Sundancer
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...-school-2.aspx

ik veronderstel dat de kleuterjuf op zijn minst publieke verontschuldigingen krijgt van al diegenen die daar aan dat schooltje staan keffen hebben en dat men de zotten die die doodsbedreigingen geuit hebben opspoort en straft, de vodkopdragende opstookster mag voor mij part den bak in.

Echt zonde dit voor die kinderjuf dat is vooral het ergste.
Helemaal akkoord! Ik heb geen seconde getwijfeld aan haar onschuld en vind het nog altijd vreselijk wat ze heeft moeten meemaken door toedoen van aanhangers van een middeleeuwse, barbaarse, achterlijke, wreedaardige religie toch nog altijd gesubsidieerd met geld van o.a. de belastingbetaler. De voddekop madam die gans die zinloze heisa gestart heeft moet gestraft worden en de kleuterjuf moet in eer hersteld worden!
Oud 13 juli 2013, 08:09   #1540
Echte Waal
Staatssecretaris

Echte Waal's schermafbeelding

Standaard

Ondertussen werd een oplossing gevonden voor Demper zijn domme White Power avatar.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be