![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11? | |||
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job |
![]() ![]() ![]() |
47 | 20,70% |
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben |
![]() ![]() ![]() |
30 | 13,22% |
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren |
![]() ![]() ![]() |
115 | 50,66% |
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen |
![]() ![]() ![]() |
35 | 15,42% |
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1521 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1522 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik zal je gelijk geven. Lou de Jong was een achterlijke, egoïstische, zelfingenomen, fascistische joodse klootzak. Hij had een haviksneus om U tegen te zeggen. En hij stonk altijd uit zijn bek. Zijt ge nu tevreden? Mag ik nu terugkeren naar de kern van mijn betoog? Fritz Tobias heeft in zijn boek 'Der Reichstagbrand: Legende und Wirklichkeit' aangetoond dat zowel de stelling van de nazi's (De Rijksdagbrand is een samenzwering van de communisten + Marinus van der Lubbe) als de stelling van de communisten (de Rijksdagbrand is een samenzwering van de nazi's +Marinus van der Lubbe) beiden op een net van leugens en falsificaties steunden. Zijn besluit - en dit gestoeld op stevige argumenten - was dat Marinus van der Lubbe alleen handelde. Sindsdien steunt de overgrote meerderheid van de huidige historici zijn stelling. En ja dat joodse crapuul geloofde hem ook. [FONT="][/FONT]
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. Laatst gewijzigd door puud : 11 januari 2007 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1523 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Excerpt from History Channel documentary detailing evidence of Hitler's supporters burning down the Reichstag in 1933 Van der Lubbe had trouwens een geschiedenis voor dingen te claimen dat hij nooit gedaan had om in de belangstelling te staan. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 11 januari 2007 om 13:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1524 |
|
![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 11 januari 2007 om 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1525 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het lijkt mij ietwat te toevallig dat een gebouw een deel blokken verder zo plosteling ook goesting krijgt om in te storten, waar honderden, als het er geen duizenden waren, dossiers opgeborgen zijn betreffende fraudeonderzoeken in Wall street. Laat al de rest maar gelopen zijn zoals de meerderheid denkt dat het gelopen is, die tower 7 daar is het te stil rond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1526 |
Parlementslid
|
![]() 2004gun
Zie uw handtekening Hierbij beschuldig ik u voor iedereen op dit forum van laster en achterbakse smeerlapperij. Als ge me citeert gelieve me dan volledig te citeren en geen uittreksel te plaatsen die volledig uit de context is getrokken. Ge weet verdomd goed dat dit citaat ironisch bedoeld was. Door dit uit zijn verband getrokken citaat te plaatsen is het enkel uw bedoeling mij voor te stellen als een antisemiet en jodenhater en zo mijn imago bij de de forumbezoekers te schaden.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1527 | |
|
![]() Citaat:
Hier insinueer je ook nochtans iets tegenover Gun hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#1528 | ||
|
![]() Citaat:
Wat is er uit de context getrokken beste Puud? ![]() Ge insinueert zelf aan 100 km/h! Citaat:
Ge hebt g*dv*rd*mm* gedurende maanden hetzelfde voorbeeld gegeven met uw toenmalige handtekening!
![]() |
![]() |
#1529 | |
|
![]() Citaat:
Maar ... Hoe kan het ene wel en het andere niet? Hoe kan de rest gelopen zijn zoals het is om dan per ongeluk op dezelfde dag te zijn gebeurd als WTC 7?
![]() |
![]() |
#1530 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1531 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu als jij weet dat bij uwen overgebuur volgende week brand zal uitbreken en je ziet een mogelijkheid om daar wat munt uit te slaan, tja 'k zie weinig mensen die dat niet zouden doen. Laatst gewijzigd door the_dude : 11 januari 2007 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1532 | |
|
![]() Citaat:
Ik zit nog met een aantal vragen over uw stellingen ... Wat bedoel je met "je ziet ook de bouten uit die pilaren springen van boven naar beneden"? WTC 1 & 2 zijn inderdaad verschillende gevallen dan WTC 7, alleen al omwille het feit dat de constructie van de gebouwen totaal verschillend is. Maar indien ik het goed snap dan ga jij uit van het scenario dat Osama en zijn vrienden de aanslagen op WTC 1 & 2 hebben gepleegd én dat de VS-administratie daarvan op de hoogte was waardoor zij de opportuniteit zagen om WTC 7 neer te halen. Correct?
![]() |
![]() |
#1533 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 12 januari 2007 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1534 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De overige Zembla-resultaten wuift u uiteraard ook weg wegens te lastig om te weerleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1535 |
|
![]() Resulutaten? Uitspraken zul je bedoelen. Ik twijfel er niet aan dat ze het ernstig bestudeert hebben, maar ik dacht dat ze enkel bestudeert hebben ofdat het mogelijk was dat het zonder explosieven was, niet dat explosieven niet mogelijk zijn.
Laatst gewijzigd door exodus : 12 januari 2007 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1536 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een studie of test heeft een conclusie of resultaat tot gevolg. Dat is niet zo vrijblijvend als 'een uitspraak' of een 'mening'. Je minimaliseert duidelijk de weerlegging omdat het niet in je kraam past. Hoeveel keer heb ik hier al moeten lezen dat de instorting onmogelijk was zonder explosieven? Honderd keer? En dat het maneuver van Hani Hanjour die in het Pentagon crashte OOK onmogelijk was? Ook honderd keer? Het resultaat van de studie en tests van de TU Delft toonde duidelijk aan dat bovenstaande 2 HYPOTHESES duidelijk vals waren, hetgeen de waarschijnlijkheid van het officiële verhaal weer een paar ordes van grootte doet toenemen. Laatst gewijzigd door parcifal : 12 januari 2007 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1537 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() diene mens heeft gezegd dat wtc 7 een inside job was. voor de rest denk ik, bij het zien van zulke uitzendingen, enkel wat baat die persoon erbij door te liegen? Diene hollander in mijn boekje niks, dus zat die ook niet te liegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1538 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1539 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik had liever gezien dat ze ook eens WTC7 aan de kaak stelden bij de TU Delft, maar dat hebben ze spijtig genoeg niet gedaan, nochtans hadden ze het net daar moeten doen. WTC7 is CD, en CD van WTC7 is automatisch insidejob voor redenenen dat hier al gegeven zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#1540 |
|
![]() Hij zie niet dat het erop leek. Hij zei dat het zonder twijfel een was. Van selectieve interpretaite gesproken...
![]() |