![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duke Nukem !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15382 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15383 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van PS4 terug naar PC gegaan, en dat is toch echt een verademing. De besturing alleen al.
![]() |
![]() |
#15384 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat spreken we voor iets of wat gaming pc, 2,5 a 3 k ? dan moet je nog voorzichtig zijn met wat je koopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier nog 3 of 4 oude Nintendo's (NES/SuperNES) staan ergens en enkele GameBoys waar ik meestal van denk als ik het toestelletje vast neem: hoe heb je daar uren- en uren uw ogen kunnen op zitten verknoeien? p.s. Ergens maak ik er een klein beetje spijt van dat ik mijn Commodora 64 eens buitengegooid heb al was het maar om die ergens te zetten en 'mooi' te laten wezen. Ook een Commodore 128 eens weggegeven aan een familielid. ![]() Foute boel van mijnentwege als ik sommige 'antiekprogramma's' bekijk op tv.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laatste game van Duke Nuken haalde niet echt goede cijfers geloof ik.
![]() Ooit speelde ik er eens ééntje, ik weet al niet meer welk. ![]() Of ik mij daar moet aan ergeren? Nee toch ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 augustus 2021 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb wel eens zo een retro pi ineen gestoken, maar voor de Atari spullen zat je met licentie problemen voor die chipset of embeded TOS os of wat het ook mag zijn. er zijn trouwens wel emulators te krijgen (hardware) maar ook weer niet goedkoop natuurlijk. ![]() Laatst gewijzigd door Herr Flick : 23 augustus 2021 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Operation Wolf met de cheat codes, dat was fun.
Je had die ook op een Arcade Kast met nen UZI als joystick. ![]() Laatst gewijzigd door Herr Flick : 23 augustus 2021 om 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och binnenkort stapt men via de Idi Amin boulevard zo naar het Bin Laden plein. Dat is rechtover het Stalin steegje en het Genossen park. Er zal wel al een of andere groen "denk" tank mee bezig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die boetes voor dierenmishandeling, is dat voor puppyfabrieken in handen van de Oost-Europese maffia of is Weyts rijp voor het gekkenhuis?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de Grote Markt wordt het Pablo Escobarplein.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 23 augustus 2021 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat die tot op bepaalde hoogte met RetroPie werkten? Een andere mogelijkheid????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "Swappie" reclame op YT als ik even mijn paar favo kanalen (waaronder master Milo) wil bezien....
De meeste reclame op YT is van een bedenkelijk niveau(zeker afgewogen tegenover de immer groeiende kwaliteit van steeds meer YT-kanalen ),maar Swappie is momenteel toch wel het laagste van het laagste qua kwaliteit....en zeggen dat het over dure dingen gaat.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 23 augustus 2021 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dagelijks +100 spam berichten in mijn telenet webmail. Al eens alle cookies en historiek verwijderd en toch blijft die troep binnen komen.
Alsof ik behoefte heb aan een Ukrainian beauty, erectiepillen, zonnepanelen, dakreinigingen, waterontharders, bitcoins... Fuck them all!!
![]() |
#15398 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()