![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15521 |
Banneling
|
![]() Pindar, geeft is een beknopte verslag van de NWO want ik vind het maar onoverzichtelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15522 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 25 augustus 2007 om 07:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toon me eens stelling van jou ivm NWO/Reptilians/Occultisme/Holle aarde/Chemtrails/ ... die je kan onderbouwen met feiten en die een kritische toetsing doorstaat? Je gaat er natuurlijk niet op in gaan omdat je dat nu eenmaal niet kan. Dus : you are the weakest link. Next. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15524 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Digitale kleurenfilters geven alleen grijswaarden binnen een bepaalde range als resultaat. Die samengelegd kunnen een foto opleveren. Die filters zien meer dan het menselijk oog of jouw pc aan kleuren aankan. Er is geen manier voor om die kleuren realistisch te zien. Blauwe filter: 600nm is voor de filter heel donker blauw maar zien mensen paars/roos 750nm is voor de mens donker rood maar voor een blauwe filter niet zichtbaar. Denk er ook is over na hoe je de kleuren van infra rood moet weergeven(alles boven 700nm golflengte). Op een aardse foto zijn dit deze golflengtes de normale waardes :Red-600nm, Green-530nm and Blue-480nm Fotografie in space is absoluut niet te vergelijken met die op aarde. Die foto's zijn er voor wetenschappelijke informatie niet om een mooie realistiche foto voor jou te maken. Dit artikel gaat uitvoerig in op kleuren en filters in space: http://www.atsnn.com/marscolors.html Filters in digitale fotografie: http://www.abovetopsecret.com/forum/....php?tid=30048 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15525 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat je een gaatje maakt in een buis waar water door stroomt dat die buis dat water produceert. En ze kunnen trouwens ook niet verklaren hoe mensen dingen kunnen zien die ze niet konden zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#15526 |
Minister
|
![]() ![]() Voor Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#15527 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is mijn pointe niet. Wat ik met dat artikel wilde stellen (maar niet concreet aanbracht aangezien ik wel benieuwd was naar de reactie van sommigen), was tweeledig : 1. Buitenzinnelijke waarnemingen en paranormale ervaringen zijn ook benaderbaar via een wetenschappelijke methode, zoals uit het aangehaalde artikel duidelijk blijkt. 2. De enige manier om iets te stellen dat verifieerbaar 'waar' is, is op basis van deze wetenschappelijke methode. Hobbyisten, believers en fanatici vervuilen slechts de gedachten en de waarnemingen door middel van roddels, hele leugens en halve waarheden. Laatst gewijzigd door parcifal : 25 augustus 2007 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15528 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
edu sorry indoctrinatiesysteem! Maar la maar ga er verder geen energie in steken Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 25 augustus 2007 om 16:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15529 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15530 | |
Banneling
|
![]() allrightie then!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15531 | |
Banneling
|
![]() oh well...
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15532 | |
Banneling
|
![]() Beter kan ik het niet zeggen!
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 25 augustus 2007 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15533 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15534 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() http://users.skynet.be/sledgehammer/nwo.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15535 |
Staatssecretaris
|
![]() Billions in Put Options purchased betting that the market will crash by 9-21 by 30-50% (Europe & the US)
http://www.tickerforum.org/cgi-ticke...-www?post=4669 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15536 |
Staatssecretaris
|
![]() Is hier waarschijnlijk al voorbij gekomen, ik had het nog niet gezien:
THE NEW WORLD ORDER SINCE 11 SEPTEMBER Belgian Prime Minister Guy Verhofstadt http://www.eurunion.org/partner/EUUS...dtSpWarsaw.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#15537 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Mensen,
De wereld wordt bestuurd door de Crab-People. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15538 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15539 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Tastes like crab, talks like people !
Laatst gewijzigd door alharb : 28 augustus 2007 om 00:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15540 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het denkkader waarmee ik de werkelijkheid analyseer, is namelijk dat dit geweldig en revolutionair antipsychoticum, uitgevonden door onze landgenoot Paul baron Janssen, geroemd in psychiatrische instellingen als alternatief voor lobotomie, geliefd door de Sovjet-autoriteiten om "krankzinnigen" (politieke dissidenten) te "genezen" in psychiatrische instellingen, zeer toepasselijk is op hetgeen u in deze draad al verwezenlijkt hebt. Gefeliciteerd ![]() Nu, ik heb die NWO Exposed van sledgehammer doorgenomen en er worden daar de meest wilde beweringen geuit zonder de minste bronvermelding naar iets dat kan gestaafd worden. Het kan evengoed verteld worden door een dronken zeeman. Geloofwaardigheid beneden alle peil dus. Wetenschappelijk gezien is zoiets onaanvaardbaar. Waar zijn uw referenties man, en dan bedoel ik niet alt.conspiracy of dergelijke. |
|
![]() |
![]() |