![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat betekent dat ik haar alvast hoger inschat dan mezelf, daar mijn partnerkeuze niet altijd even geslaagd was. (Hoop doet leven, nietwaar?) Concreet: vlaams blokker. Het volstaat wat op dit forum te lezen om vast te stellen dat "vlaams blokker" heel verschillende ladingen kan dekken. Van best redelijke mensen met een open geest tot de karikaturale "bijna-alles-haters". De kans dat ze met zo'n karikaturaal type (of een N-SA-er ![]() Als ze met een redelijke VB-er afkomt die voor de rest OK is, tja, dan is dat zo, dat belooft spannende politieke discussies tijdens familiefeestjes. Alweer een antwoord in de ochtend, overigens.
![]() |
![]() |
#1542 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1543 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Soit, wat als ze tóch met zo'n karikaturaal type thuiskomt of een n-sa'er (moet die 'of' niet 'bijvoorbeeld' zijn?)? Wat als ze thuiskomt met de zoon van Flanelcondoom, die erg hard op z'n vader lijkt ![]()
![]() |
![]() |
#1544 |
Minister-President
|
![]() 't Is eens wat anders dan tenen, bier en auto's.
![]() |
#1545 |
Banneling
|
![]() wat is je mening over climategate ?
het ultieme bewijs dat de NWO bestaat ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1546 |
Banneling
|
![]() hoe ga jij om met teleurstellingen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1547 | |
Banneling
|
![]() had jij het volgende durven schrijven ?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1548 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minder vaak dan we de classificatie van de Cetartiodactyla of de Riemann-hypothese bespreken, natuurlijk. Maar soms moeten we de lat wat lager leggen, hé.
![]() |
#1549 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met "karikaturale VBer" bedoelde ik zo'n VBer die eindeloos zaagt over Moslims, Franstaligen, kaakslagen, homo's, onveiligheid, enz ... We hebben er zo een aantal op dit forum. De N-SAers zagen ook eindeloos, maar over iets andere thema's (al is er wel enige overlap). Ze zijn echter ook meestal karikaturaal (ondanks het filosofisch vernisje bij sommigen onder hen). Citaat:
Ik kan me zo de romantische onderonsjes van Klein Vuursteentje en haar N-SA-lover voorstellen: Klein Vuursteentje: "schat, hoe zal onze toekomst samen er uit zien?" N-SA-lover: ***zwijgt*** Klein Vuursteentje: "ik zie ons al samen op picnic, met onze drie lieve kindjes en de hond. Jij wordt een prachtpapa, ik voel het." ***streelt hem liefkozend*** N-SA-lover: ***omhelst haar teder*** Klein Vuursteentje: "je zegt niks?" N-SA-lover: "ik was ook aan het dromen, liefje. Eens de rotte kosmopolieten verdreven en de Solidaristische Heilstaat gevestigd, wat zal het zalig leven zijn." Klein Vuursteentje: "en ik dan?" N-SA-lover: "tja, jij wordt onteigend, je burgerrechten worden je ontnomen, en we zetten je op de eerste boot naar Amerika. Wel met je kindjes, want we zijn geen onmensen." Waarna ze vurig de liefde bedrijven ... [Nota voor de zageventen: N-SA-lover is een karikatuur. Zijn plannen zijn wel op dit forum gepost door oa Guderian.] Citaat:
Verwijder de puberale provocaties uit zijn posts, wat blijft er dan over? Best een intelligente kerel, denk ik, maar een lijn kon ik er toch niet in terugvinden (wat overigens niet abnormaal is voor een jonge kerel die nog zoekende is). Voor zover ik het mij herinner had hij geen antisemitische trekjes (al was hij wel veel toleranter voor antisemitisme dan voor islamofobie), dus wie weet kan zo'n relatie wel lukken. Ik weet echter niet waar in zijn kastenstelsel Klein Vuursteentje zal horen, en of ze dan als partner voor hem aanvaardbaar zal zijn. Helaas kunnen we deze prangende vragen niet meer aan papa Flanelcondoom stellen.
![]() |
![]() |
#1550 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn dan weer onderwerpen die bij ons minder vaak aan bod komen.
![]() |
#1551 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het toont anderzijds wel dat de reële wereld, met duizende kleine en grote actoren, elk met zijn eigen kleine en grote belangen, veel te complex is voor het soort globale samenzweringen waar de NWO- en andere conspiracisten in geloven. Bestaan er op elk niveau dirty tricks en samenzweringen allerhande? Ongetwijfeld. Alles geregiseerd door de NWO (of de "zionisten", de vrijmetselaars, de jezuïeten, de reptielen, de Darwinisten, ...)? Enkel in de triestige fantasiewereld van de conspiracisten.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 25 november 2009 om 14:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1552 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() doe jij soms aan "shop till you drop"?
zoja, wanneer was de laatste keer dat je dat gedaan hebt?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1553 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1555 |
Minister-President
|
![]() Ken je iets van sociologie? Wat? Interessant?
![]() |
#1556 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt een beetje af van het soort teleurstellingen.
Op het werk ben ik wat teleurstellingen betreft heel "zen". Mijn (vanzelfsprekend geniale) voorstellen worden niet altijd aanvaard, soms moet ik taken uitvoeren die (volgens mijn briljante inzichten) kant noch wal raken, maar het raakt uiteindelijk mijn kouwe kleren niet. (Over de gemene schadenfreude naderhand zullen we maar zwijgen! ![]() In de persoonlijke sfeer ligt dat wat anders. Al bij al heb ik tot nu toe een vrij gewoon leventje mogen leiden, grote teleurstellingen zijn me grotendeels bespaard gebleven. Met kleine teleurstellingen kan ik redelijk goed omgaan. Even goed vloeken, en dan proberen het probleem op redelijke wijze op te lossen. In dat ene geval waar ik diep teleurgesteld was, was mijn reactie alles behalve "zen". Een tijdje de pedalen kwijt, geen zin tot relativeren, schuldgevoelens, hatelijke gevoelens voor sommigen, ... Gelukkig duurde het niet al te lang.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 november 2009 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Neen. De kans dat mijn Grote Roman ooit uitgegeven wordt lijkt me weer wat groter!
![]() |
#1558 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu maak je me nieuwsgierig. Waarover ging dat ene geval waardoor je diep teleurgesteld was? Of is dat te persoonlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige keer dat ik wat zot shopte was een kleine twee jaar geleden, toen ik voor het werk in New York City zat. De dollar was toen al laag, het waren solden, ze hadden de sales tax afgeschaft, en bij Macy's kreeg je als buitenlander nog een bijkomende korting van 11% (of zoiets). Toen heb ik een beetje veel overdreven met mijn aankopen. ![]() Daar ik met mezelf moest lachen toen ik elke avond met 1001 pakjes in mijn hotel aankwam heb ik aan deze "shop till you drop"-gekte geen schuldgevoelens overgehouden.
![]() |
![]() |
#1560 |
Minister-President
|
![]() Hoeveel dollars werden daar toen gespendeerd?
![]()