![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1541 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat er zeer weinig aboriginals twijfelden aan de onschuld van de juf. Alleen moest men officieel wachten op het gerechterlijk onderzoek.
Het is nu afwachten of ze zo moedig én vergevensgezind zal zijn om in september in diezelfde school terug te starten met kinderen van dezelfde ouders die haar wilden lynchen! Zoiets zou bij mij toch blijven hangen. De halvegare "Nederlandse" mama die in Nederland reeds werd veroordeeld en wiens kinderen hopelijk onder toezicht zullen worden geplaatst zou m.i. weldegelijk een schadevergoeding moeten betalen voor haar onterechte laster. Dat BDW er de invloed van extremistische moslims in ziet is gewoon leuk meegenomen en kan als doekje voor het bloeden dienen. Er was daar geen fundi te bekennen volgens mij.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#1542 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inmiddels is er nog steeds geen wet tegen de verjaring, maar wel een andere in voorbereiding:
*elk gebaar of elk verbaal of ander gedrag, dat uitdrukkelijk tot doel heeft iemand van een ander geslacht te misprijzen op basis van diens geslacht, of dat tot doel heeft hem/haar als ondergeschikt te beschouwen of te reduceren tot zijn seksuele dimensie, wat een ernstige aanslag op zijn/haar waardigheid betekent" Jongensaarsjes volspuiten blijft verjaren, fluiten naar een meisje (of een jongen) wordt strafbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1543 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je zo'n beetje terugleest in deze draad lijkt het wel of er enkele schoolpoortbrullers op het forum zitten... Vandaag zullen die nogal posts vol met excuses neerpennen...
![]() Het ergste is dat de juf (en de rest van de leerkrachten ) door een hel is gegaan. Maar wat nu? Wat was er aan de hand met de kleine? Van waar die spermaplekken en zo, gaan ze dat dan ook nog uitspitten? Of lopen ze dan het gevaar dat ze in de religieuze gemeenschap daar vastlopen. In alle geval ben ik benieuwd of m'n voorspelling zal kloppen, juf weg en hoofddoekjuf in de plaats... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1546 |
Europees Commissaris
|
![]() Autorijden kunnen die voddenkoppen niet.
Staan brullen aan schoolpoorten des te beter. Grappig dat de aanstookster zélf de jeugdzorg op haar dak heeft zitten. De ironie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1547 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1548 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb ook nooit aan de onschuld van de kleuterjuf getwijfeld, maar vind het allesbehalve een verstandige zet van De Wever om te spreken voordat het gerechtelijk onderzoek is afgerond. Ik hoop dat dit geen nieuw lont in het kruidvat zal steken, want dan komt dat de kleuterjuf, de directrice en de school niet ten goede.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1550 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De GVA plaatste net volgende update: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De laatste update "Zaterdag laat het parket nog het volgende weten: "Als zou blijken (op het ogenblik dat de onderzoeken volledig zijn afgerond) dat bepaalde aantijgingen met opzet valselijk de wereld zijn ingestuurd, zal hier door het parket het gepaste gevolg aan worden gegeven."" kan weldegelijk verwijzen naar opgezet spel. Ik ben alvast benieuwd. Raar toch dat U nu zo van in het begin overtuigd was van haar onschuld. Ik moet dat gemist hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1552 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uit mijn eerste reactie in deze draad op de dag dat de heisa begon (ik heb het relevante stuk speciaal voor jou in vet gezet, want ik weet ondertussen dat begrijpend lezen niet je sterkste kant is): Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 13 juli 2013 om 12:11. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1553 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Yeah right. De likwidatie van een lerares is niet verschillend van de pogingen tot likwidatie van de mohammed-cartoon-tekenaar door een Deense molsim-leraar. De moslims in Europa wensen een nieuwe orde op te leggen. Desnoods met geweld. Wie was het alweer die schreef 'toen de eersten werden gearresteerd hield iedereen z'n muil'. Dat stadium is niet veraf meer. De democratie heeft na verloop van tijd geen antwoord meer tegen degenen die simpelweg geweld als een way of life zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1554 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1555 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1556 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je schijnt te vergeten dat geen enkel zinnig mens de beschuldigingen ernstig neemt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1557 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door BonBon : 13 juli 2013 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1558 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Slechter kan het toch niet meer worden, het onderzoek is nog niet afgerond omdat de opstokers nu ook onderzocht gaan worden. De politie heeft al gemeld dat de juf onschuldig is dus als burgemeester is het z'n taak om dit te communiceren, zeker omdat het onderzoek nog tot na de vakantie kan duren. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1559 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet die filmjes nog eens bekijken en echt eens luisteren wat ze zeggen, het is te belachelijk voor woorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1560 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dergelijk bedoel ik uiteraard dat de omstandigheden gelijkaardig zijn: Een hysterische groep van dezelfde etne die vermoedelijk minstens een deel werd gestuurd door radicale elementen die de juf op welke manier dan ook met hun religieuze normen zagen botsen. Met een groeiend aandeel in de bevolking van mensen die niet echt aangepast zijn aan de open en tolerante samenleving, (zonder dit racistisch te bedoelen, maar ik kan het niet anders verwoorden als ik zelfs volledig autochtone bekeerlingen dezelfde onaangepastheid plotsklaps aan de dag zie leggen), zullen dergelijke kleine botsinkjes aan de grenzen van de tolerante en de intolerante leefwijze steeds veelvuldiger voorkomen. (Spontaan denk ik bijvoorbeeld aan de Britse rechtszaken van moslims die procederen tegen transporten met varkens omdat ze op die manier de onreine geur van het varken inhaleren). Moeten dan telkens echt de beschuldigden meteen in het verdomhoekje gedrumd worden door ze te schorsen? Voor mij zou dit al op zich als een stigma overkomen. Of hoe de onverdraagzamen het op die manier keer op keer al bij voorbaat winnen. De jonge vrouw zal hoe dan ook nooit meer terug les geven in die school...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |