Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 september 2005, 12:53   #1541
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door A
Kan u de Vlaamse leeuw van buiten?
Natuurlijk, tot en met de laatste strofe.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2005, 12:55   #1542
A
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Natuurlijk, tot en met de laatste strofe.
De vraag stelde zich aan Phoebe...

- Sport, Opium van en voor het Volk -

Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100.

Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100
A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2005, 12:56   #1543
A
Gouverneur

Standaard

Citaat:
[size=5]Welk onderzoek? Bronvermelding graag?

Gelieve mijn vraag niet gewoon te negeren, zoals de bub dat gewoon is.[/size]
Lees eens het recente verschenen boek van Rolf Falter over de opstand in 1830.

BTW; als scholiertje heb je verdomme veel pretentie om een bronvermelding te vragen. Ze gaan daar nog lachen op t unief van Leuven8)

Oud 14 september 2005, 12:59   #1544
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
BTW; als scholiertje heb je verdomme veel pretentie om een bronvermelding te vragen. Ze gaan daar nog lachen op t unief van Leuven8)
Iedereen kan argumenten aanhalen. Argumenten hebben pas draagkracht wanneer de bron vermeld wordt. Ik denk eerder dat een prof u serieus gaat buizen als u zomaar verklaringen doet zonder bewijs. U bent een ordinaire leugenaar, A. U zegt dingen die niet gestaaft worden met bewijzen, en daaruit trek ik die conclusie.

Citaat:
als scholiertje heb je verdomme veel pretentie
Voor de tweede maal: speel op de bal, niet op de man.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2005, 13:14   #1545
A
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Iedereen kan argumenten aanhalen. Argumenten hebben pas draagkracht wanneer de bron vermeld wordt. Ik denk eerder dat een prof u serieus gaat buizen als u zomaar verklaringen doet zonder bewijs. U bent een ordinaire leugenaar, A. U zegt dingen die niet gestaaft worden met bewijzen, en daaruit trek ik die conclusie.
Sorry, maar echt, man, je maakt mij aan t lachen. Ik geef u een referentie waarin je alles vind wat je nodig hebt om te zien dat het klopt. Hierbij nogmaals alle info ;

1830
Rolf Falter
De scheiding van Nederland, België en Luxemburg</FONT>

Het ware verhaal van de Belgische revolutie, ontdaan van alle mythes
Spannend en vlot leesbaar, een sterk een verhaal
Het is zeer lang geleden dat het verhaal van 1830 in het Nederlands verteld werd in al zijn details
Verschijnt aan de vooravond van 175 jaar België
Nieuw deel in de succesvolle reeks waarin eerder de bestsellers 1302. Opstand in Vlaanderen en 1585. De val van Antwerpen zijn verschenen

ISBN: 90-209-5836-4
Verkoopprijs:19,95 EUR
Aantal pagina's: 352
NUR-code: 688: Vaderlandse geschiedenis

Ik heb anders al vrij veel ervaring met het staven van ideeen. Archiefonderzoek is reeds mijn deel geweest. Taken, besprekingen en mondelinge verdedigingen allerhande zijn reeds mijn deel geweest. Telkens weer geslaagd. IWat hebt u daar van al gedaan? Als je dan eist met grote letters een bron te krijgen, dan vraagt dit om een lach en een opmerking.

Citaat:
Voor de tweede maal: speel op de bal, niet op de man.
Logisch, er blijft niet veel bal meer over om op te spelen en ik voetbal nu eenmaal graag. 8)

Oud 14 september 2005, 13:16   #1546
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
Wat Jan er ook van denkt, hier is nogmaals het bewijs dat het VB de mythe in stand houdt dat Albert II minder goed Nederlands spreekt als Maxima. Wat onjuist is, je moet ze alleen alle twee eens rustig beluisteren (en niet via de mond van Geert Hoste, of een andere cabaret-"artiest")

In ondergeschikte orde:
Mag ik er op wijzen dat Maxima in een ééntalig land is terechtgekomen? Spraken trouwens andere Hollandse oranje-prinsen en -prinsessen altijd perfect Nederlands?
Allé wat een nonsens is dat nu weer?
Het Vlaams Belang houd geen enkele mythe instand. U bent waarlijk doof, of hebt nog nooit naar Royalty gezien op de TV, zou je de 21 juli toespraak gemist hebben...
Mag ik U er dan ook evenzeer vriendelijk op wijzen dat Albert hier geboren is....
Maxima in Argentinië, en zij spreekt vlotter Nederlands dan het clubje in Laken...

Dit blijven ontkennen is een waar teken van naiviteit[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by phoebe on 14-09-2005 at 14:18
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Wat Jan er ook van denkt, hier is nogmaals het bewijs dat het VB de mythe in stand houdt dat Albert II minder goed Nederlands spreekt als Maxima. Wat onjuist is, je moet ze alleen alle twee eens rustig beluisteren (en niet via de mond van Geert Hoste, of een andere cabaret-"artiest")

In ondergeschikte orde:
Mag ik er op wijzen dat Maxima in een ééntalig land is terechtgekomen? Spraken trouwens andere Hollandse oranje-prinsen en -prinsessen altijd perfect Nederlands?
Het Vlaams Belang houd geen enkele mythe instand. U bent waarlijk doof, of hebt nog nooit naar Royalty gezien op de TV, zou je de 21 juli toespraak gemist hebben...
Mag ik U er dan ook evenzeer vriendelijk op wijzen dat Albert hier geboren is....
Maxima in Argentinië, en zij spreekt vlotter Nederlands dan het clubje in Laken...

Dit blijven ontkennen is een waar teken van naiviteit[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

In ondergeschikte orde:
Het Vlaams Belang houd geen enkele Mythe instand, U bent waarlijk doof, of hebt nog nooit naar Royalty gezien op de TV, zou je de 21 juli toespraak gemist hebben...

Dit blijven ontkennen is een waar teken van naiviteit[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door phoebe : 14 september 2005 om 13:18.
phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2005, 13:24   #1547
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Wat laatste betreft, is het het punt dat hij het Nederlands al van kindsbeen heeft geleerd. Vergelijk dat dan eventjes met wat Maxima weet te spreken, dan valt op dat de ene vloeiend, soepel en heel natuurlijk spreekt, terwijl Albert, niettegenstaande zijn frivole karakter, houterig, niet accentloos en heel moeizaam Nederlands leert. De laatste leerde het Nederlands al van jongsaf aan, terwijl Maxima pas veel later en in een korte tijd de taal eigen moest maken. Dat is juist het punt.
Zo is dat.

Oud 14 september 2005, 13:26   #1548
A
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe

Dit blijven ontkennen is een waar teken van naiviteit
Royalty...

Mag ik u er even opwijzen dat Royalty niet meer is dan goedkoop amusement waar het om draait een goeie en een slechte kant te hebben om een goeikoop spel van gladiatoren te spelen en de mensen eens te laten hun voyeursime, jaloesie en dergelijke bot te vieren op mensen die ze persoonlijk niet kennen, die zich niet kunnen verdedigen.

Over naiviteit gesproken...

Nogmaals, Phoebe, ieder mens is goed in iets maar de ene is er beter in dan de ander. Albert is misschien wel, wie weet, een begenadigd schrijver, of misschien spreekt hij wel vloeiend Lingala.

En, Ken je de Vlaamse leeuw perfect vanbuiten? 8)

Oud 14 september 2005, 13:34   #1549
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Nogmaals, ieder mens is goed in iets en de ene in iets anders dan de andere. We kunnen er ook van uitgaan dat het niet perfect onder de knie hebben van het Frans en het Duits voor een Nederlandstalige ook een schande is. Of zelfs dat het niet kunnen zingen van de Vlaamse Leeuw voor een VL-nationalist een schande is.

Toch komt het voor.

Kan u de Vlaamse leeuw van buiten?
Zeer zeker, tot de laatste stroof.
Beter zelfs dan de brabacone

Je begrijpt het niet echt.
Albert en gevolg zijn hier geboren, ze hebben een Nederlandstalige gouvernante gehad, zijn voor een periode naar een nederlandstalige school geweest, en het resultaat van dit alles is heel bedroefelijk, en als staatshoofd zijnde een ware schande.
Dat heeft niets met een talenknobbel te maken...maar met iets anders.

Oud 14 september 2005, 13:57   #1550
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Royalty...
Ja ik weet het niet echt een kwaliteitsvol programma...

Citaat:
Mag ik u er even opwijzen dat Royalty niet meer is dan goedkoop amusement waar het om draait een goeie en een slechte kant te hebben om een goeikoop spel van gladiatoren te spelen en de mensen eens te laten hun voyeursime, jaloesie en dergelijke bot te vieren op mensen die ze persoonlijk niet kennen, die zich niet kunnen verdedigen.
Ik ben niet echt een fan van dit soort van programma's, maar het toont wel aan dat er wel wat rammelt met het Nederlands van het clubje in Laken, daarentegen is het Nederlands Koningshuis veel vlotter.
Hier in België spreekt men even verhakkelt en stroef Nederlands in een simpel intervieuwtje, of het nu flutprogramma's zijn, of op een nieuwsuitzending...
Of een 21 juli toespraak.
Dat dit pijnlijk is voor de royalisten, kan ik best geloven, maar het is en blijft een terechte kritiek.

Citaat:
Over naiviteit gesproken...
Ik ben niet naief, de overtuigde royalisten fanclub...

Citaat:
Nogmaals, Phoebe, ieder mens is goed in iets maar de ene is er beter in dan de ander. Albert is misschien wel, wie weet, een begenadigd schrijver, of misschien spreekt hij wel vloeiend Lingala.
Nogmaals A, dit heeft echt niets te maken met het hebben van een talenknobbel of niet.
Dat Albert een goede schrijver zou kunnen zijn intreseert me niet echt.
Albert en gevolg zijn hier geboren, hebben een Nederlandse gouvernante gehad, zijn naar een nederlandstalige school geweest, stuk voor stuk.
En het resultaat is schrijdend, vergeleken met Maxima. Zij heeft op heel korte tijd de taal geleerd, is veel vlotter en soepeler in het praten, dat het adelijke gevolg hier in België.
Paola die hier al meer dan enkele maanden verblijft....niet echt een mooi resultaat.
Mathilde, die toch logopediste is, niet echt een mooi resultaat
Philip, kroonprins van België, zijn nederlands is lachwekkend, en hij heeft nogthans een doctoraat...

Citaat:
En, Ken je de Vlaamse leeuw perfect vanbuiten? 8)
Wat dacht je nu zelf...
ja, tot de laatste stroof.

Oud 14 september 2005, 15:23   #1551
A
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Zeer zeker, tot de laatste stroof.
Beter zelfs dan de brabacone

Je begrijpt het niet echt.
Albert en gevolg zijn hier geboren, ze hebben een Nederlandstalige gouvernante gehad, zijn voor een periode naar een nederlandstalige school geweest, en het resultaat van dit alles is heel bedroefelijk, en als staatshoofd zijnde een ware schande.
Dat heeft niets met een talenknobbel te maken...maar met iets anders.
Ik heb 12 jaar onderwijs genoten zoals zovelen. ASO in het middelbaar en haalde mooie cijfers al zeg ik het zelf. Behalve voor wiskunde. Alle hulp ten spijt ben ik 5 jaar gebuisd op de examens wiskunde en het merendeel van de toetsen. Met wat anders dan een gebrek aan wiskundig inzicht heeft dan te maken?

Oud 14 september 2005, 15:49   #1552
Vision
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Tja, we weten dat u graag neerbuigend doet over anderen. Is dat soms ingegeven door een vorm van jaloezie, een vorm van frustraties, trauma's uit een onverwerkt verleden? Of misschien zelfs projectie van allerhande gebreken? Wat is het Jan? Moet je WEERAL inhakken op mensen die zich niet kunnen verdedigen omdat je niets anders kan?8)
Ik wist niet dat we hier ad hominem argumenteerden? Dit kan nog leuk worden
Vision is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2005, 15:55   #1553
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Wat eens nonsens is dat nu weer. Van een federaal minister, die veel macht heeft, mag men minstens een even goede taalkennis verwachten dan van een Koning, die geen macht heeft.
Men mag redelijkerwijze dat inderdaad verwachten, maar, in tegenstelling tot de koning, zijn er wel verzachtende omstandigheden. Als lid van de koninklijke familie wordt de kroonprins en de andere prinsen en prinsessen geacht de talen van het land waarover ze regeren in die mate te beheersen dat ze vlot, natuurlijk en gevat kunnen overkomen. Albert II heeft tijd zat gehad om Nederlands te leren. Veel politici niet, daar het bij hun geboorte niet vaststond dat hun een staatsambt wachtte. Bij de leden van de koninklijke familie wel. Er is dus geen enkel excuus aan te voeren voor de koning en de hele koninklijke familie (met uitzondering van de aangetrouwde leden, maar ook daar is Maxima een lichtend voorbeeld; Mathilde en Paolo, voorbeelden van hoe het zeker niet moet).[edit]
[size=1]After edit by Jan van den Berghe on 14-09-2005 at 16:58
Reason:

Citaat:
Wat eens nonsens is dat nu weer. Van een federaal minister, die veel macht heeft, mag men minstens een even goede taalkennis verwachten dan van een Koning, die geen macht heeft.
Men mag redelijkerwijze dat inderdaad verwachten, maar, in tegenstelling tot de koning, zijn er wel verzachtende omstandigheden. Als lid van de koninklijke familie wordt de kroonprins en de andere prinsen en prinsessen geacht de talen van het land waarover ze regeren in die mate te beheersen dat ze vlot, natuurlijk en gevat kunnen overkomen. Albert II heeft tijd zat gehad om Nederlands te leren. Veel politici niet, daar het bij hun geboorte niet vaststond dat hun een staatsambt wachtte. Bij de leden van de koninklijke familie wel. Er is dus geen enkel excuus aan te voeren voor de koning en de hele koninklijke familie (met uitzondering van de aangetrouwde leden, maar ook daar is Maxima een lichtend voorbeeld; Mathilde en Paolo, voorbeelden van hoe het zeker niet moet).[/size]

Citaat:
Men mag redelijkerwijze dat inderdaad verwachten, maar, in tegenstelling tot de koning, zijn er wel verzachtende omstandigheden. Als lid van de koninklijke familie wordt de kroonprins en de andere prinsen en princessen geacht de talen van het land waarover ze regeren in die mate te beheersen dat ze vlot, natuurlijk en gevat kunnen overkomen. Albert II heeft tijd zat gehad om Nederlands te leren. Veel politici niet, daar het bij hun geboorte niet vaststond dat hun een staatsambt wachtte. Bij de leden van de koninklijke familie wel. Er is dus geen enkel excuus aan te voeren voor de koning en de hele koninklijke familie (met uitzondering van de aangetrouwde leden, maar ook daar is Maxima een lichtend voorbeeld; Mathilde en Paolo, voorbeelden van hoe het zeker niet moet).[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 14 september 2005 om 15:58.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2005, 16:01   #1554
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hier valt u toch weer eens zwaar door de mand, VDB. De B.U.B. eist ook een gelijke behandeling rekening houdend met de mening van de Belgische bevolking die voortvloeit uit opiniepeilingen zoals een studie van de K.U.L. uit 1999.
Indertijd werd zendtijd voor de uitzending door derden niet op die manier en niet op die criteria toegekend, maar wel op het feit dat men (een) verkozene(n) had in het Parlement. Dat is een objectief criterium.

Wat zijn de conclusies wel van die studie uit 1999 (trouwens, totaal ongeschikt om in 2005 daarmee iets te eisen)? Waar kunnen we tekst hiervan vinden?
Oud 14 september 2005, 16:02   #1555
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bovendien was uw stelling dat een goede partij geen media-aandacht nodig heeft. Wel, is het VB dan een slechte partij? Goede wijn heeft immers geen krans nodig, zoals u stelde?

Immers, de gelijke behandeling die uw partij vraagt, staat gelijk met verplichte media-aandacht.

Probeer eens de vraag niet te ontwijken.
Helemaal niet. Slechts op het moment dat het partijstandpunt van het Vlaams Belang aan bod komt, moet het correct worden weergegeven. Als VB eisen we geenszins "verplichte media-aandacht" zoals jullie verwoorden in jullie belachelijke en dan ook verworpen klacht tegen de VRT.[edit]
[size=1]After edit by Jan van den Berghe on 14-09-2005 at 17:02
Reason:

Citaat:
Bovendien was uw stelling dat een goede partij geen media-aandacht nodig heeft. Wel, is het VB dan een slechte partij? Goede wijn heeft immers geen krans nodig, zoals u stelde?

Immers, de gelijke behandeling die uw partij vraagt, staat gelijk met verplichte media-aandacht.

Helemaal niet. Slechts op het moment dat het partijstandpunt van het Vlaams Belang aan bod komt, moet het correct worden weergegeven. Als VB eisen we geenszins "verplichte media-aandacht" zoals jullie verwoorden in jullie belachelijke en dan ook verworpen klacht tegen de VRT.[/size]

Citaat:

Helemaal niet. Slechts op die moment dat het partijstandpunt van het Vlaams Belang aan bod komt, moet het correct worden weergegeven. Als VB eisen we geenszins "verplichte media-aandacht" zoals jullie verwoorden in jullie belachelijke en dan ook verworpen klacht tegen de VRT.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 14 september 2005 om 16:02.
Oud 14 september 2005, 16:04   #1556
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Wat is er mis met het Nederlands van Albert II? Het is beter dan het Frans van Verhofstadt. Bovendien gaat u niet in op mijn argument dat een koning in België slechts een vertegenwoordigende functie heeft en geen macht i.t.t. ministers.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2005, 16:05   #1557
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is helemaal niet onjuist. Albert II spreekt het Nederlands zeker niet op dezelfde vlotte, vloeiende en soepele manier als Maxima. Iedere onbevooroordeelde luisteraar (en juist daar zit bij u het probleem) merkt dat onmiddellijk op. Als ik me niet vergis, bracht Dimitri - die Nederlander is - dat lange tijd geleden hier al eens ter sprake.

Geert Hoste spot met bestaande toestanden, niet met ingebeelde.
Oud 14 september 2005, 16:08   #1558
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In ondergeschikte orde:
Het verleden is het verleden. In ieder geval, alle Nederlandse koningen sedert 1815 beheersten het Nederlands. Dit gaat evenwel over het heden.

Even opmerken trouwens dat de Oranjes geen "Hollandse" prinsen en prinsessen zijn, maar wel Nederlandse.

Daarnaast is het heel goedkoop te stellen dat Maxima in eentalig land is terechtgekomen: Albert II woont al sedert zijn geboorte hier en bijgevolg was er meer dan tijd genoeg om het Nederlands, als taal van de meerderheid, op een bijna volmaakte manier te beheersen. Het koninklijk Hof verkiest echter nog altijd het Frans als eerste taal, de taal van een minderheid. Dit zou in Nederland gelijk staan met het feit dat Maxima het Fries grondig zou leren en slechts wat rudimentair Nederlands. In "Laeken" hebben ze het duidelijk nog steeds niet begrepen.
Oud 14 september 2005, 16:11   #1559
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uit onderzoek blijkt dat de Oranjes een groot deel van de 19e eeuw Frans spraken. Zo schreven de prinsen Frederik en Willem elkaar en hun vader in het Frans aan zowel in private als politieke correspondentie. (bvb omtrent de onlusten in belgië in 1830)
Natuurlijk, dit heb ik trouwens al eerder hier ter sprake gebracht. Willem I beheerste evenwel het "Nederduits" op een heel goede manier. Hij hanteerde die taal voor de Staten-Generaal en ook tijdens de zittingen van de Ministerraad. Daarnaast was hij de mening toegedaan dat het volk hoorde geregeerd te worden in de eigen taal, niet in een vreemde taal. Hij maakte dan ook een einde aan het Franse taalregime in Vlaanderen (Brussel inbegrepen) en maakte het Nederlands er tot school-, bestuurs- en gerechtstaal.
Oud 14 september 2005, 16:14   #1560
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is er mis met het Nederlands van Albert II? Het is beter dan het Frans van Verhofstadt. Bovendien gaat u niet in op mijn argument dat een koning in België slechts een vertegenwoordigende functie heeft en geen macht i.t.t. ministers.
Blijkbaar kent u, ALS ADVOCAAT DAN NOG, de Belgische grondwet niet al te best. Volgens de Grondwet is de koning nog steeds de bevelhebber over het leger en beslist als dusdanig over oorlog en vrede. Dat is veel meer dan een vertegenwoordigende functie (wie vertegenwoordigt hij dan wel trouwens?). Daarnaast heeft de koning nog steeds de macht het ontslag van een regering te aanvaarden of gewoon te verwerpen. Hij benoemt de leden van de regering, maar het is in zijn macht een benoeming te weigeren.

In een democratie vertrekt een vertegenwoordigende functie van het volk en alleen het volk. De koning ontleent zijn troon aan zijn geboorterecht, niet aan een democratische vertegenwoordiging waarbij het volk al dan niet een andere vertegenwoordiger kan aanduiden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be