Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 september 2007, 23:11   #15661
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

De wandeling vandaag in brussel viel nogal tegen, naar ik hoorde.
Zo'n honderd (100!) mensen kwamen opdagen, hierbij inbegrepen delegaties uit Frankrijk, Nederland en Spanje.

Open Monumenten Dag (500 000 man) was dus toch een goede keuze voor mij en mijn bevallige dame.

Een tough cookie voor Marc Dermul en de overige conspiracy believers, nietwaar?

Een mens zou zichzelf de vraag gaan stellen of het überhaubt iets opbrengt, dat bekeringswerk op internetfora.

Blijkbaar vinden de meeste belgen Open monumenten belangrijker dan de NWO.
Een puur feitelijke vaststelling, waar zelfs pindar en exodus niet omheen kunnen.

*schadenfreude*
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door parcifal : 9 september 2007 om 23:16.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2007, 23:40   #15662
duncan
Banneling

Standaard

ach das door onze leiders en dan krijgt of hebtge geen aktie geld om akties te voeren....wedden als er koekskes en champagne was dat er meer dan 100 mensen kwamen

Zo doen die rijke stinkerd da ook hé
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2007, 00:12   #15663
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zo'n honderd (100!) mensen kwamen opdagen, hierbij inbegrepen delegaties uit Frankrijk, Nederland en Spanje.

Open Monumenten Dag (500 000 man) was dus toch een goede keuze voor mij en mijn bevallige dame.

Een mens zou zichzelf de vraag gaan stellen of het überhaubt iets opbrengt, dat bekeringswerk op internetfora.

Een puur feitelijke vaststelling, waar zelfs pindar en exodus niet omheen kunnen.

*schadenfreude*
Zou u zo eens graag voor een stervende 1st responder of een familielid zien staan en u met dezelfde houding die dingen herhalen. 't Zal dan wel rap minderen. Maar 't is allemaal wel vree geestig natuurlijk van achter je monitor.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2007, 00:33   #15664
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Zou u zo eens graag voor een stervende 1st responder of een familielid zien staan en u met dezelfde houding die dingen herhalen. 't Zal dan wel rap minderen. Maar 't is allemaal wel vree geestig natuurlijk van achter je monitor.
Ik durf dat gerust herhalen.

Zou jij jouw beschuldigingen durven herhalen, open en bloot voor een echt tribunaal?
Ze maken filet americain van u, mijn beste.
Oud 10 september 2007, 00:56   #15665
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik durf dat gerust herhalen.

Zou jij jouw beschuldigingen durven herhalen, open en bloot voor een echt tribunaal?
Ze maken filet americain van u, mijn beste.
Want ze hebben zoveel bewijzen om op verder te gaan hé
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2007, 01:00   #15666
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Want ze hebben zoveel bewijzen om op verder te gaan hé
Veel meer dan jij.
Ergo : Akufen -> Filet Americain.
Oud 10 september 2007, 01:04   #15667
blabylonia
Partijlid

blabylonia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Parcifal

*schadenfreude*
Ha die Parcifalliaanse tactiek:
met een sterk gehalte aan cynisme nog eens opduiken op een zelfverklaard overbodig/nietsbetekenend forumsegment; en dat wanneer de zaken voor de ''tegenpartij'' zogenaamd eens 'minder' blijken te gaan.
En ja hoor, zoals welgenoegd bekend wordt er direct zelfgenoegzaam conclusies getrokken ahv mediaal geleverd cijfermateriaal.
Moet dat niet lekker aanvoelen he..

Het vergelijk maken van OpenMonumentenDag, dat in onze contreien al jarenlang een cultureel-historische fenomeen is, met een manifestatie die 9/11 aanklaagt (en in bredere zin het NWO-fenomeen wil aankaarten), is dat niet zoiets als appelen met peren vergelijken??

Tja, zoals we allen vanavond op ons 'inspirerend' beeldbuisje hebben gezien, is vandag een pertinente mediale afwezigheid van de 9/11-optocht te danken aan het herdenken van de Holocaust in A'pen..
[waarom vindt deze trouwens VANDAAG in A'pen plaats ??!! ] Haast geen enkele Jood is omgekomen in het instorten van de twee torens.. Juist, dat is een andere discussie. My condolences..

Dat bevallige dames en heren de keuze van OMD boven NWO hebben gemaakt zal wel niet enkel liggen in het Politiek Correcte denken [en handelen] en de daaruit vloeiende sociale implicaties, maar vnl ook in de mediale propaganda-industrie die zich van eenzijdige rapportering bediend..
Wie weet ook wel niet dankzij de wijze waarop de welvoeglijke, hardwerkende middelstander/burger deze zondag bijgevolg 'zin-vol' acht in te vullen..
Ge-acht
Blabylonia
blabylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2007, 07:36   #15668
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Alex Jones werd gearresteerd in New York op een 9/11 truth rally. Hij werd uit een groep van 400 personen gepikt, en naar een politiekantoor gevoerd en enkele uren later vrijgelaten. Hij werd gearrersteerd wegens "unspecified charges", na zijn vrijlating werd hij enkel beboet voor het onrechtmatig gebruiken van geluidsopname (hij was ene documentaire aan het schieten).

Oud 10 september 2007, 08:17   #15669
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Alex Jones werd gearresteerd in New York op een 9/11 truth rally. Hij werd uit een groep van 400 personen gepikt, en naar een politiekantoor gevoerd en enkele uren later vrijgelaten. Hij werd gearrersteerd wegens "unspecified charges", na zijn vrijlating werd hij enkel beboet voor het onrechtmatig gebruiken van geluidsopname (hij was ene documentaire aan het schieten).
Alex Jones provoceert doelbewust, maar nooit zover dat ze hem echt de gevangenis kunnen indraaien voor langere tijd.
Dat zou hem immers geld kosten.

Het is ongetwijfeld zijn bedoeling om af en toe opgepakt te worden.
Dat vergroot zijn 'street credibility' bij een aantal believers, hij krijgt gratis reclame voor zijn winkel én hij krijgt een nagenoeg gratis nieuw onderwerp voor zijn site en radioshow.

Sommigen trappen erin.
Oud 10 september 2007, 08:53   #15670
Babylonia
Parlementslid

Standaard

de betoging in filmbeelden
http://www.911blogger.com/node/11223
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2007, 08:56   #15671
exodus

Standaard

Citaat:
Het is ongetwijfeld zijn bedoeling om af en toe opgepakt te worden.
Dat vergroot zijn 'street credibility' bij een aantal believers, hij krijgt gratis reclame voor zijn winkel én hij krijgt een nagenoeg gratis nieuw onderwerp voor zijn site en radioshow.

Sommigen trappen erin.
"Sommigen" trappen in de war on terror...
Oud 10 september 2007, 09:34   #15672
Babylonia
Parlementslid

Standaard

waren jullie er gisteren bij?
Oud 10 september 2007, 09:36   #15673
Babylonia
Parlementslid

Standaard

http://www.nanosoc.be/index.asp
Iemand vroeg of ik je zin heb om mee te gaan denken en praten in "burgerpanels" (bedoeling is om brug te slaan tussen "bevolking" en wetenschappers die nanotech ontwikkelen) over wat nanotechnologie in dagelijks leven zou kunnen gaan betekenen en oa de morele kant ervan.
weet iemand meer van dit?
Oud 10 september 2007, 09:39   #15674
exodus

Standaard

Ik was er niet bij.

Verder vind ik het grappig dat Parcifal en Firestone altijd de 9/11 truth movement of afgelieden zoals die betoging van zaterdag moeten bekritiseren. Het duidt duidelijk hun vooroordeel aan tegenover 9/11 inside job. Mij deert het alleszinds niet dat er weinig volk zou geweest zijn, want ik heb de feiten bekeken en voor mijzelf uitgemaakt dat 9/11 een inside job is, en of er nu 100 mensen of miljoenen mensen dit geloven kan mij niet schelen. Blijkbaar ligt het bij parcifal en co anders.

Laatst gewijzigd door exodus : 10 september 2007 om 09:39.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2007, 09:48   #15675
Babylonia
Parlementslid

Standaard

de bedoeling van de betoging was geen massa volk maar
een aantal journalisten de kans te geven iets meer in de pers te zetten over de vragen bij de officiele uitleg.
en er zijn inderdaad meerdere artikelen geweest
Die zouden dan weer mensen kunnen wakker schudden
Er was zelfs een marokkaanse meneer die sprak van
"les gens sont pique" en mlaakt daarbij de geste van een piqure
Hij bedoelt dat er geen vertandig woord meer uit komt dat het lijkt dat de masse ge drogeerd is. Hij verweet het aan chips en satelieten of ze doen iets in de melk...

stand down by yet fighters op 14/11/07
http://www.msnbc.msn.com/id/20628998/
Oud 10 september 2007, 11:03   #15676
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Verder vind ik het grappig dat Parcifal en Firestone altijd de 9/11 truth movement of afgelieden zoals die betoging van zaterdag moeten bekritiseren. Het duidt duidelijk hun vooroordeel aan tegenover 9/11 inside job. Mij deert het alleszinds niet dat er weinig volk zou geweest zijn, want ik heb de feiten bekeken en voor mijzelf uitgemaakt dat 9/11 een inside job is, en of er nu 100 mensen of miljoenen mensen dit geloven kan mij niet schelen. Blijkbaar ligt het bij parcifal en co anders.
Wat ik bekritiseer is de duidelijke discrepantie tussen de woorden van de believers en wat ik op straat zie in Brussel op 9/9.

Je kan er werkelijk niet omheen dat uw hoogdravende retoriek die erop neerkomt dat mensen die jouw versie van 'de boodschap' ontvangen, automatisch overtuigd worden tenzij ze dom zijn of 'dichtgetimmerd'
totaal debunked is.

Je hebt altijd een bepaald aantal mensen (een kleine minderheid) die graag rebelleren en die een provocerende zaak zoeken om te steunen.
Die mensen waren er gisteren.

Keer op keer blijkt echter (remember het succes van online petities bvb) dat de truth movement en afgeleiden, marginale verschijnselen zijn.

En hoe komt dat? Omdat de beweringen van de truth movement op geen enkel bewijsbaar feit steunen.

Blijft de vraag dus : waarom blijf je materiaal hier posten tenzij om mensen te proberen overtuigen?
En wat is de zin daarvan als steeds weer blijkt dat dat geen significant resultaat geeft?

Laatst gewijzigd door parcifal : 10 september 2007 om 11:04.
Oud 10 september 2007, 11:46   #15677
exodus

Standaard

Citaat:
Wat ik bekritiseer is de duidelijke discrepantie tussen de woorden van de believers en wat ik op straat zie in Brussel op 9/9.

Je kan er werkelijk niet omheen dat uw hoogdravende retoriek die erop neerkomt dat mensen die jouw versie van 'de boodschap' ontvangen, automatisch overtuigd worden tenzij ze dom zijn of 'dichtgetimmerd'
totaal debunked is.
Je vat het totaal verkeerd op. Men kan alleen zichzelf overtuigen. Er zijn wel degelijk meer mensen die kritiek hebben op 9/11 of zich van de NWO bewust worden. In vergelijking met enkele jaren geleden is dit duidelijk te zien, ook op dit forum en dit kan niet ontkent worden. Hoeveel het er precies zijn weet niemand, maar het aantal groeit, dit is gewoon een vaststelling. Ook het feit dat de mainstream media er al wat aandacht aan gegeven heeft (meestal in de vorm van debunking) is ook een barometer ervoor. Popular mechanics, de VRT, zembla, Fox news, History Channel, de BBC , etc etc... Die media geven zelf toe dat er een steeds groter aantal mensen hiermee bezig is. Je kan hier niet meer van een puur marginaal fenomeen van een relatief kleine groep personen spreken.

Dat er dan op een opkomst weinig mensen zijn wil niet zeggen dat weinig mensen hiervan overtuigt zijn. Het is het engagement van de persoon zelf die bepaalt of men gaat of niet. Iemand kan perfect op de hoogte zijn van 9/11 inside job zonder het engagement te hebben om een hele dag uit te trekken om mee te lopen in een betoging. S
In Europa leeft 9/11 truth natuurlijkerwijs minder dan in Amerika. De 9/11 opkomsten in Amerika zijn dan ook veel talrijker.

Citaat:
Je hebt altijd een bepaald aantal mensen (een kleine minderheid) die graag rebelleren en die een provocerende zaak zoeken om te steunen.
Dat er mensen zijn die graag rebelleren dat ontkent niemand. Mij is het echter niet te doen om rebellie, maar om wat ik denk dat de waarheid is, en dat de mensen op grote schaal bedrogen worden door een kleine elite. Jij geeft jouw uitleg eraan die gekleurd is door vooroordelen.

Citaat:
Blijft de vraag dus : waarom blijf je materiaal hier posten tenzij om mensen te proberen overtuigen?
En wat is de zin daarvan als steeds weer blijkt dat dat geen significant resultaat geeft?
Ik probeer niemand te overtuigen, het onderwerp interesseert mij wel en ik vind het belangrijk en daarom post ik erover. Als je iemand persé wil overtuigen van wat jij gelooft is dat niet goed, want dan negeer je een van de fundamentele zaken en dat is vrije wil, en vrijheid van gedachten. Je kan wel zaken aanbrengen en zeggen dat die persoon de feiten moet checken, en in discussie gaan. En ik hoef geen resultaat te zien van wat ik of anderen hier posten, alheowel ik het natuurlijk tof vind dat 9/11 truth meer aandact begint te krijgen.

Laatst gewijzigd door exodus : 10 september 2007 om 11:49.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2007, 12:52   #15678
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sommigen trappen erin.
U
Oud 10 september 2007, 13:31   #15679
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
doe toch niet zo alsof jij de Norm bent man, en stel die vraag eens aan jezelf
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2007, 13:39   #15680
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

totaal debunked is.

Keer op keer blijkt echter (remember het succes van online petities bvb) dat de truth movement en afgeleiden, marginale verschijnselen zijn.

En hoe komt dat? Omdat de beweringen van de truth movement op geen enkel bewijsbaar feit steunen.

Besef jij dat jouw clubje steeds kleiner aan het worden is, dat er steeds meer NON-believers ontstaan en daar dan ook voor uit komen?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be