![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15681 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, dat is niet anders dan in gewone wereld. Niet meegaan in de ideeën van rechts en je wordt verketterd als gutmensch, naïeveling, meeheuler van IS, collaborateur en als je ook maar een beetje moet afhangen van de overheidssteun, riskeer je die kwijt te geraken. De slinger zal wel weer eens de andere richting opgaan zeker?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#15682 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou mij toch benieuwen om te vernemen waarvoor A.J. opnieuw verbannen werd. Ik zit hier slechts af en toe op het forum. Dit is reeds de tweede maal op korte tijd dat hij mag gaan plaats nemen op de banken tussen de galeislaven.
|
![]() |
![]() |
#15683 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vindt het ook onbegrijpelijk?
#15684 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je trolkameraadje is weer weg.
![]() |
![]() |
#15685 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal jou niet overkomen, met je immuniteit.
#15686 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#15687 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15688 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw gezever lijkt verdacht veel op het zijne, wist u dat?
![]() |
![]() |
#15689 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat ook altijd met onderling inwisselbare forumfiguren op rechts. Je houdt ze zo verdomd moeilijk uit elkaar. Maar jij bent uniek, wees gerust.
#15690 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15691 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net nu ik hem van mijn negeerlijst wou halen. PS: racisme is niet verboden, Jack zijn onbeheerste en giftige scheldpartijen wel. Helaas voor de 'mijn diploma is beter dan dat van u' club, ik vrees dat ze een lid minder hebben nu.
![]() |
![]() |
#15692 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15693 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 20 augustus 2017 om 12:49. |
||
![]() |
![]() |
#15694 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vond hem die twee weken dat hij terug toegelaten werd non-discussie te voeren op dit discussieforum, toch iets voorzichtiger in zijn gebruikelijke doen dan voorheen.
Zo net genoeg om er op uit te maken dat hij liever geen zoveelste ban riskeerde. Het heeft blijkbaar niet geholpen. PS: Vlijmscherp, Dalibor, Dadeemelee en Pandareus en anderen die hier ongetwijfeld eenzelfde teneur gaan laten horen: zijn jullie al ooit gebannen? Misschien iets om eens over te reflecteren als jullie weer eens willen beweren dat een bepaalde mening, waarmee jullie zich graag identificeren, de mond wordt gesnoerd. Er is een duidelijk verschil tussen wat jullie hier doen en wat Jack hier doet. In dat subtiel verschil, dat jullie graag "met humor" plachten te omschrijven, zit een immens forumreglement aan overtredingen vervat. Als jullie dat écht niet willen zien en liever het forum als rechts-extremistisch bestempelen, dan moet het zijn dat jullie heel weinig respect hebben voor jullie eigen ongebande inbreng hier. PPS: voor wat betreft die nuance, zie de post van DeWareJakob hierboven, en dan expliciet de vetgedrukte passage. Dat zien jullie toch ook, komaan!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 20 augustus 2017 om 13:05. |
![]() |
![]() |
#15695 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jack heeft hier nog een opsomming gegeven van de beledigingen die hij in slechts 2 dagen naar zijn hoofd kreeg gesmeten. Het was een redelijk lang lijstje. Ik heb daar maar 1 reactie op gezien en dat is van onze werkman die toegaf dat hij een waarschuwing kreeg. Ofwel zijn al de anderen daarvoor niet berispt, kregen geen BP, of ze zwegen erover.
En bekijk dan nog de context : de meesten zwierden een krachtterm naar hem toe op het moment dat hij ze met hun eigen inconsequent gezever confronteerde. Jammer genoeg heeft hij een keer of 2 zijn cool verloren, en te direct willen reageren op een provocatie die hij dan kreeg als antwoord op het feit dat hij ze net in hun hemd gezet had. En dan start het spelletje RD hee... Als men iemand verbaal niet kan overtroeven, moet die persoon weg... |
![]() |
![]() |
#15696 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet net zo goed als ik dat als je niet scheld en beledigt je hier jaren kan doorbrengen zonder gebanned te worden. Ik ben hier van januari 2006, heb wel eens een paar punten gekregen maar in heel die tijd ben ik nooit gebanned, jij toch ook niet? Zo moeilijk kan het dan toch niet zijn om zich een beetje te gedragen?
![]() |
![]() |
#15697 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#15698 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#15699 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vooral, vrijheid van meningsuiting zou hier centraal moeten staan, dat blijkt toch wat relatief. Of dat nu over iemand van rechts is of van links maakt mij niet uit. Enkel voor oproepen tot geweld, haat of openlijk racisme heb ik een duidelijke mening: dat is geen mening maar een daad.
|
![]() |
![]() |
#15700 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wijzen op inconsequenties in het rechts discours wordt hier idd als getrol bekeken.
![]() |