![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15741 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit gaan jullie leuk vinden; liberty dollars (koper, zilver, goud) met Ron Paul!
![]() ![]() ![]() ![]() libertydollar.org Wel jammer dat er blijkbaar vastgelegde verhoudingen zijn tussen koper, zilver en goud. ![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 14 september 2007 om 02:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15742 |
|
![]() Getuigenis van een wetenschapper hoe ene UFO een nuclear warhead inactief maakte...
http://video.google.com/videoplay?do...27797466&hl=nl
![]() |
![]() |
#15743 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goed werk zeg! ![]() Thanx! more more more... ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15744 | |
|
![]() Hieronder een stuk uit een langer artikel die de redenen opsomt waarom sommige bewustzijnsverruimende middelen als "drugs" gecatalogeerd worden door de staat en verboden zijn. Het controlesysteem wil niet dat mensen hun bewustzijn verruimen, en daarom wordt de persoonlijke keuze tot het nemen van bewustzijnsverruimende middelen - waarvan de meeste totaal niet schadelijk zijn, verboden.
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 14 september 2007 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15745 |
Minister-President
|
![]() tja, de NWO gedachte lijkt me vooral gebaseerd op veel fantasie maar geheime genootschappen (cfr,bilderbergers...) bestaan natuurlijk en hun geheime agenda is vaak voer voor speculatie.
![]() |
#15746 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15747 |
Minister-President
|
![]() Waarom schrijf je je naam nu anders? Zit daar enig complot achter?
Ik heb bewijzen nodig niet meer niet minder. Nuff said
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 14 september 2007 om 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15748 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent toch geen 'scepticus' he? want zelfs als je die een 'bewijs' voorzet weten die idioten het nog zo te draaien dat het 'bewijs' geen 'bewijs' is. En o ja, imitatie ontstaat meestal door bewondering ![]() NUFF SAID Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15749 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
NUFF SAID ma'arte ![]()
![]() |
![]() |
#15750 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
eens kijken hoe je 'piept' Ik weet dat ik, samen met anderen hier, tegen de stroom opzwem. Echter, er staat TE VEEL op het spel om het niet te doen. Zou je een en ander begrijpen, dan zou je mij en mijn motieven ook beter begrijpen. Maar zeg eens eerlijk, ooit er daadwerkelijk op 'gestudeerd' Of ga je er a priori van uit dat het onzin is? Zo ja, dan kunt het Tavistock in Londen bedanken, want dan zijn Uw gedachten niet meer Uw gedachten. En als U het laatste ook niet meer snapt, tjsa... Nuff Said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15751 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15752 |
Parlementslid
|
![]() Maarte
please bekijk es een link bv www.zeitgeistmovie.com en kom dan nog es terug onze bange blanke cultuur van oordelen is echt niet mooi... ik schaam me daar voor soms... er zijn duizenden mensen zoals pindar en ik duizenden die al eeuwen lang bovendien weten dat alles omgekeerd is van hoe het lijkt... We worden onwaarschijn lijk onwaarschijnlijk van ons kracht af gehouden.... Er is echter een nieuwe wereld geboren en de oude verzet zich Een wereld van vertrouwen en liefde aan jou de keuze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15753 |
Parlementslid
|
![]() Die film is uitgezonden op discovery channel
ik heb ze helemaal bekeken wat een beesten die warmongers. overal zaaien ze dood en ellende europa,japan,vietnam,korea,irak,palestina en ze hebben via reuter en ass press alles wat mensen denken onder controle.. en houden de tv channels op een nivo van distractie ze zijn de rothschilds morgans rockefellers het tweede deel is beter en toont de slave labor camps waar de bush families zijn rijk geworden. oorlog betekent winst de boodschappen in de press zijn voor de ondersteuning van de oorlog de pijnlijke realitiet is dat 15 procent van uw belasting geld die oorlogen betaald. verspreid de opstand!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15754 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
AMEN ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15755 |
Parlementslid
|
![]() amen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15756 |
Parlementslid
|
![]() Blijkbaar is er een soldaat dood die op de bases van de B52 werkte waar het incident met de nukleaire war heads plaats vond vorige week.
zij bij nujij.nl en hij niet alleen.... liguber wat is daar gebeurt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15757 |
Banneling
|
![]() Het gebrek aan witte jassen is blijkbaar enorm groot...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15758 |
Parlementslid
|
![]() ivm B52 'incident'
http://geronimomanifesto.blogspot.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |