![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk waren het moslims....
![]() |
#15762 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik stel me gewoon vragen bij de "verontwaardiging" inzake zijn berichten. Ik heb hier al andere berichten gelezen, soms op dagelijkse basis, die een stuk erger zijn dan wat elkaar jennen online. |
|
![]() |
![]() |
#15763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nèh!
![]() |
#15764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opdracht gelukt, precies. ![]()
![]() |
#15765 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat brengt sneren bij aan een discussie? Ik denk niet dat de moderatie een zeldzame "sneer" beboet, maar Jack maakte daar eerder regel dan uitzondering van. Dragen verdachtmakingen, insinuaties en vingerwijzingen bij aan een discussie, panda? Jack is niet de enige die zijn tegenstrevers graag vernederde met sneren en goed verpakte persoonlijke aanvallen, maar Jack is evenmin de enige die uiteindelijk de prijs betaalde voor zijn attitude. Er zijn hem een hele resem bannelingen voorgegaan. Van alle mogelijke strekkingen. Daar zijn ze zélf verantwoordelijk voor. Ook Jack. Niet degenen waar JIJ naar verwijst, of van wie jij insinueert dat zij hem de genadeslag toedienden.
![]() |
#15766 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jaja ...
#15767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is het enige waarin je slaagt met dergelijke belachelijke opmerkingen dat je je eigen reputatie schaadt.
![]() |
#15768 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wil zeggen: ik zou mij kunnen ergeren want ik lees ze zelfs niet meer. En dat is ook de raad die ik zou geven: als iemand of iets u irriteert, lees het dan niet. Die draden waarover het blijkbaar gaat heb ik niet gevolgd (ik volg er maar een beperkt aantal omdat je anders toch de discussie niet meer kan volgen). Als het inderdaad over die twee opmerkingen gaat waarover Pandareus het had vind ik het toch bijzonder flauw dat er voor zo'n futiliteiten banpunten gegeven worden. Dan had ik gisteren ook een paar keer RD kunnen drukken ![]()
![]() |
#15769 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste die iets ruikt, heeft zij kont gebruikt. |
|
![]() |
![]() |
#15770 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- "allahu akbar in ..." - nummer twee komt na 15 minuten zeggen dat het hoogst verdacht is dat de identiteit van de daders nog nergens vermeld is - nummer 3 stelt ironisch dat islam vrede is - nummer 4 komt wat zeggen over de Europese commissie - nummer 5 voegt iets toe over de sossen of de groenen - nummer 6 rekent voor wanneer volgens hem de moslims de boel hier gaan overpakken - er wordt nog wat hem en weer een schouderklopje uitgedeeld -
![]() |
#15771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er werd vandaag geïnsinueerd dat ik één van de twee "schuldigen" zou kunnen zijn aan de permban van Jack. Als ik lange tenen had, zoals hier door bepaalde "verdraagzamen" wordt geopperd, zou ik de moderatie met die futiliteit kunnen bezig houden. Nogmaals. Niemand weet met zekerheid wie of wat Jack uiteindelijk de kop kostte, maar Jack wist wél dat hij moest stoppen met het gebruik van de "futiliteiten" die hem zoveel strafpunten opleverden dat er nog maar weinig nodig waren om definitief geband te worden. Ik bedoel dat een bagatel misschien volstond om het toegelaten maximum aantal strafpunten te bereiken. Zo is het misschien ook met Jack's vorige ban gegaan. Wat eveneens een rol zou kunnen spelen is dat de herhaaldelijke meldingen die de moderatie kreeg haar de keel uithing. Het zijn ook maar mensen. Mensen die als vrijwilliger hun vrije tijd opofferen, en die meer gezeik te verwerken krijgen dan outsiders zonder ervaring voor mogelijk achten. Het heeft hoe dan ook geen enkele zin om de schuld voor Jack's permban bij anderen te zoeken. Zij kunnen hoogstens ten dele medeverantwoordelijk gesteld worden. De hoofdverantwoordelijke is Jack zelf. Jack groef met veel plezier putten voor zijn tegenstanders, maar viel er uiteindelijk zelf in.
![]() |
#15772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zie je dat? Een banneling wordt van de ledenlijst gehaald zo lang zijn / haar ban duurt (in geval van tijdelijke ban). |
|
![]() |
![]() |
#15773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat kan mij dat schelen? ![]() Mensen zijn vrij met mij in gesprek te gaan, of mij te negeren. Mensen zijn zelfs vrij de grootste zever te vertellen, bewerend dat zij "mij citeren". I don't care.
![]() |
#15774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel mensen met een totalitair gedachtegoed proberen er nog wat andere fatsoenrakkerij bij te sleuren. Meestal is dat nadat ze zelf tirades tegen de "belgicisten" of iedereen die geen racist is neerpenden, maar in reactie botsen op iemand die ze niet aankunnen en die hen van het kastje naar de muur speelt. |
|
![]() |
![]() |
#15775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=_wO8toxinoc
![]() |
#15776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb het trouwens ook al meer dan eens voorgehad: proberen mij in de val te laten lopen.
![]() |
#15777 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En nog eens voor alle duidelijkheid, ik ben geen holocaustontkenner, hoogstens stel ik me vragen bij het hoe, waar en wanneer van deze gebeurtenis en plaats daarbij artikels en links van onderzoeken die in dat kader gebeurt zijn en een en ander daarvan serieus weerleggen of in vraag stellen, iets wat volgens de wet ook al niet meer zou mogen, nu ja, de toepasselijkheid en gebreken van dat verbod in acht genomen. En nogmaals, als een bepaalde waarheid onweerlegbaar zou zijn, dan heeft die geen verbodsregels nodig om zichzelf te beschermen, want dan volgen daar automatisch vragen uit over de grondvesten daarvan, dat spreekt voor zich. Nu, de reden waarom ik (tot nog toe) geen forumban aan m’n kltn gesmeerd heb gekregen door jou eva, zal dan wsl liggen in het feit dat m’n posts daarover moeilijk tot niet te weerleggen zijn (zoals de betreffende onderzoeken en artikels van joodse origine die ik daarvoor gebruik) – anders was dat al l�*ng gebeurd, quoi - idem voor de monetaire onderwerpen die ik aanhaal en die niets te maken hebben met de etnische origine van de betreffende geldzwendelaars, maar louter met de globale onrechtvaardigheid en exponentiele problemen van dat perfide schuldensysteem. Het punt dat ik hierbij wens te maken, beste Panda, is dat ook aangetoonde en gedocumenteerde feiten - zoals bv die fameuze Spanjezaak - door jou, Zjaak ea telkenmale weggehoond werd als zijnde leugens en bagger, terwijl die gedetailleerde gegevens in het Nationaal Historisch Archief van de VS ter inzage liggen voor iedereen die dat wenst. Als je wil post ik ze je nog eens, per PM als je wil, om die artikels eens in alle rust en sereniteit na te lezen, kwestie van die op fouten of onwaarheden te kunnen betrappen, al laat m’n pink me net weten dat je ook hier niet op zult ingaan... Soit, de laatste keer dat ik je wees op je afgezakte broek inzake WO-2, was begin deze week en betrof de link tussen Rockefeller en z’n bedrijven die grondstoffen aan de nazis leverden en zelfs d�*n slaag je er niet in, om je eigen ongelijk toe te geven en kom je weer af met semantische dooddoeners zoals hierboven. Blijkbaar heeft dissociatieve ontkenning vele gezichten, zelfs bij het intelligentere deel van dit forum.
![]() |
#15778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet jou teleurstellen. Eender waarover een draad gaat, in de meeste gevallen zijn er niet eens drie reacties nodig om de draad van het onderwerp af te leiden. En neen, dat geldt niet alleen voor de draden over moslimterrorisme. Ook een draad over ontsnapte gevangen ontaard binnen de kortste keren in een aanval op De Wever. In zowat alle andere draden wordt, vroeg of laat, de schuld voor alles en nog wat bij de N-VA regering gelegd. Een goed voorbeeld van wat ik bedoel is deze draad: Banmeldingen II. Wie deze draad zelfs maar af en toe volgt weet dat er een forummer is wiens interesse minder de banmeldingen betreft dan het schandalige betrekken van arme moslims bij dodelijk geweld terwijl ze allahu akbar uitschruwelen.
![]() |
#15779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is hier ooit een oorlog uitgevochten. Het was een georganiseerde oorlog die geen andere bedoeling had dan welbepaalde forummers in de val te lokken en te doen bannen. En neen, wat waren geen Blokkers of N-VA-ers maar linksen. Als je bewijzen (links) wil naar wat zich hier afspeelde hoef je het maar te vragen.
#15780 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |