![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1561 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus u vind uzelf meer waard dan mij?
Laatst gewijzigd door bgf324 : 14 november 2010 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1564 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh zonder meer: dus wees blij dat je ook eens tegen iemand op kan kijken.
Net als dat ballonnetje van je Avatar dat ook omhoog gaat. En waar liefde is is ook weder liefde.... ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 14 november 2010 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1565 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 14 november 2010 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja; daar heb je dan wel gelijk in. Maar de ware hemelse geest is eeuwig en oneindig en die prik je niet zomaar door. Want deze heeft ook helemaal geen grens (oppervlakte) waar je zou kunnen prikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1567 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als we doodgaan ontstaat er een reactie in ons brein, datgeen wat ons dat "tunnelvisie" geeft... Ben je mee met wat ik bedoel? Maar wat als je bij de dood zo'n danig hoofdletsel opdoet dat de hersens in één knip bv platgedrukt worden.... Kan de ziel dan nog loskomen van het lichaam? Sorry voor deze domme vraag, maar ik loop nu eenmaal met rare vragen rond.
![]() |
![]() |
#1568 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar het kan ook best dat een ziel het allemaal goed wil meemaken en dan na alle ellende nog een tijd rond wil blijven hangen voor deze vertrekt. Maar een echt domme ziel gaat mee ten onder en komt de ramp niet meer te boven. Tenzij deze alsnog harriechristus aanroept voor redding. Citaat:
Je moet je afvragen hoe je daar aan komt, er bij stil staan en goed oppassen dat je hoofd niet tussen de deur komt of iets dergelijks. Maar als het dan toch gebeuren moet: je noodlot ontloop je nooit. Of heb je soms dat sadistische verhaal van Piero gelezen die me graag met een hamer op mijn hoofd zou willen slaan en heb je nu stille empathie voor mij gekregen? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1570 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen, ik heb piero's verhaal niet gelezen. U weet dat ik je respecteer en ik hoop dat je langs een kant weet dat mijn vraag oprecht was. Prettige dag nog.
![]() |
![]() |
#1571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK heb er diep over nagedacht en ben tot de ontdekking gekomen wat het is. Het is een ernstig geboortetrauma waarbij het kind ( jij dus ) met zijn koppeke in het geboortekanaal beklemd raakt. En nu vrees je natuurlijk dat bij je dood en wedergeboorte in de hemel weer iets soortgelijks zal gebeuren. Vreest daarom echter niet, want het "gat" ( dus de grote oervulva ) naar de hemel is veel groter dan die van de natuurlijke moeder. Het zal allemaal dus goed komen. Als je je hoofd er maar bij houdt..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1574 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn schrik is dan, wat als bij mijn dood (of een andere dierbare) de hersenen zodanig aangetast worden dat die stof niet uitgepompt kan worden... Zoals je zegt: als je je hoofd er maar bij houdt... dat is zo dubbelzinnig he ![]()
![]() |
![]() |
#1575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je plaats is allang gekocht bij de microwezentjes door het bloed van harriechristus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1576 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is mijn plaats daar dan? Wat is mijn plaats in de hemel?
![]() |
#1577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En of je straks bij de microwezentjes aan komt zetten met een vierkant hoofd of een plat hoofd ( wegens de Lorentz-contractie...... ![]() De microwezentjes zullen jou je plaatsje geven waar je gelukkig bent.... ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 15 november 2010 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1578 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En Harrie, ik krijg hoe langer hoe meer respect voor je. Je mag vooral nooit opgeven. Ik respecteer echt hoe je blijft opkomen voor je geloof, desondanks hoe men u afbreekt, je blijft jezelf. Ik respecteer dat. Want ik kan dat net niet.
![]() |
![]() |
#1579 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nee: het is niet iedereen gegeven net zo hardnekkig te zijn als ik. Maar ja: dat is gewoon de waarheid in me die dat doet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mens is in zijn dromen in de hemel, en inderdaad hebben sommige mensen de behoefte die te verkondigen.
Bijvoorbeeld de kunstenaars, maar ook de politieke idealisten, of ook de filosofen en religieuzen. Helemaal niks mis mee: integendeel. |
![]() |
![]() |