![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1561 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1562 |
Banneling
|
![]() Verder ben ik van mening dat seriële bully's zich beter naar de zoo van antwerpen kunnen begeven, alwaar ze gorilla's met hun gebroebel kunnen bestoken.
En er liefst bij gaan zitten, in de kooi, dan krijgen ze misschien eindelijk zelf ook wat viewings. Laatst gewijzigd door eno2 : 30 september 2010 om 10:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1564 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is..
moeten gaan wonen in een virtuele forumdraad... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1565 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is...
door de vooruitgang van de beschaving je dagelijkse gratis portie brood en spelen afgenomen zijn, al sinds de zesde eeuw in Europa en sinds de zestiende eeuw in Byzantium. Daarom ben ik van mening dat de armpjes niet meer moeten meevechten in de aanvalsoorlogjes van de rijkjes allerhande, tot ze weer gratis brood en spelen krijgen, sportulae en thermen. Laatst gewijzigd door eno2 : 30 september 2010 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1566 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Echt arms zijn is...
... als je een gevonden aldizak als condoom gebruikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1567 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1568 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1569 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De slaven kregen vroeger kost en inwoon van hun slavendrijvers. Tegenwoordig kunnen zeven procent van de de moderne loonslaven slaven hun kost en inwoon niet eens meer betalen. Dit is een prioritair aandachtspuntje voor de commissie van de rechten van de mens van de Uno, of zou dat moeten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1570 |
Banneling
|
![]() Grondstoffenhonger en dus ook gewone honger is altijd een vooraanstaand motief geweest voor het voeren van oorlogen en voor binnenlandse ongeregeldheden doorheen de geschiedenis..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1571 |
Minister-President
|
![]() Niet, joh. Als je het omgekeerde doet, dán zit je pas aan de onderste tree van de sociale ladder.
![]() |
#1572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dus moeten we dat goedkeuren?
![]() |
![]() |
#1573 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is..
net zo erfelijk als dure erfenissen Commentaar: Er zou eens moeten bekeken worden of we beter geen chassé-croisé -systeem tussen erfenissen kunnen organiseren, bv door een loterijsysteem, om de gepredestineerde keten van overerving van rijkdom en armoede en daarmee een van de belangrijkste structurele oorzaken van het maatschappelijk status quo doorbreken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1574 |
Banneling
|
behoren tot de onbetwijfelbare onderklasse, dubbel verpletterd onder een middenklasse en onder een bovenklasse. commentaar: Dat is nu pas klasse... Tegenwoordig hebben we de neiging geen geloof meer te hechten aan het bestaan van klassen. Maar de echte armen weten wel beter. Nu ja, waarschijnlijk behoren alleen de lamzakken tot de onderklasse. Laatst gewijzigd door eno2 : 1 oktober 2010 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1575 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1576 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1577 |
Banneling
|
vroeger zielig geweest, is nu zielig, en zal altijd zielig blijven. commentaar: wanneer gaat dat eens veranderen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wauw! Je deductieve krachten zijn werkelijk fe-no-me-naal!
![]() |
![]() |